Akce - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Akce

WebTop100Konference WebTop100 2015

Datum konání
5. 11. 2015

Máte zajímavou případovou studii, analýzu chování digitálních zákazníků, zkušenost, kterou stojí za to sdílet s digitálními marketéry? Dokážete inspirovat nebo nabídnout řešení, které přinese byznys výsledky? Staňte se součástí programu letošní konference WebTop100.

Content First (180 px)Content First 2015

Datum konání
10. 6. 2015

Pozornost si můžete koupit, nebo si ji zasloužit. Můžete vést cenové války, nebo mít věrné zákazníky. Na trendy můžete reagovat, nebo je sami určovat. 

Obsah je dnes nejsilnější a zároveň nejsložitější nástroj firemního marketingu a PR. Nechte se provést strategií, tvorbou, řízením a vyhodnocením. Také 2. ročník konference bude plný obsahu pro marketingové manažery i specialisty. Protože kdo nepublikuje, nežije!

WebTop100Konference WebTop100 2014

Datum konání
6. 11. 2014

Aktuální trendy, zlatý základ, inspirace v oblasti digitálního marketingu formou přednášek, případových studií a analýz chování návštěvníků, rozdělené do 3 programových proudů se špičkami v oboru.

Content First (180 px)Content First 2014

Datum konání
11. 6. 2014

Lidé ho sdílejí, marketéři uctívají, vyhledávače zbožňují. Obsah je král, to už víte. Ale jak mu vytvořit království? Propojte copywriting, strategii, UX, SEO a sociální sítě do konkurenční výhody.  

Program konference vznikl ve spolupráci s digitální agenturou Dobrý web a na jeho ladění se podílel Jan Ambrož, content strategist a copywriter.

WebTop100Konference WebTop100 2013

Datum konání
7. 11. 2013

Součástí projektu WebTop100 je i každoroční konference, kde se setkají odborníci z oblasti internetového podnikání. Přednášky jsou zaměřeny na nejrůznější aktuální i nadčasová témata.

Konference User ExperienceKonference: User Experience – Cesta k úspěšnému webu

Datum konání
22. 6. 2010

Poznejte, kdo jsou vaši uživatelé a co potřebují. Naučte se, jak tvořit použitelný web. Začněte s použitelností i u vás ve firmě.

Konference Web AnalyticsKonference: Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocová

Datum konání
28. 5. 2009

Hlavním cílem odborné konference na téma „Web Analytics“ bylo vhodně navázat na úspěšné konference Dobrého webu zaměřené na internetový marketing, resp. PPC reklamu a přidat pohled na efektivitu využívaných marketingových nástrojů.

Konference: Internetový marketingKonference: Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu

Datum konání
24. 4. 2008

Hlavním cílem odborné konference na téma „Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu“ bylo zmapovat různé způsoby internetové propagace, prostřednictvím kterých je možné efektivně oslovit potenciální zákazníky a přivést je na firemní web.


Konference PPCKonference: PPC - efektivní internetová reklama

Datum konání
22. 5. 2007

Hlavním cílem odborné konference na téma „PPC – efektivní internetová reklama“ bylo podrobněji představit systém internetové reklamy založené na bázi PPC (Pay Per Click), její výhody a možnosti.