Analýza klíčových slov - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Analýza klíčových slov

Chcete-li dělat kvalitně SEO, musíte vždy začít tím, že identifikujete klíčová slova či fráze, na které budete web optimalizovat, a jejich potenciál. Takže bez analýzy klíčových slov prostě SEO dělat nelze.

Nelze dělat SEO bez analýzy klíčových slov – tedy znalosti, na jaká slova a proč chci web optimalizovat. Pochopení tohoto je první překážkou, kterou musí všichni, kteří chtějí mít web s kvalitním SEO, překonat.

Jak probíhá analýza klíčových slov

Postup zpracování analýzy klíčových slov je následující:

  1. Získání základních informací o webu – jeho účelu, cílových skupinách, konkurenci apod.
  2. Vlastní zpracování analýzy – doba potřebná pro zpracování je typicky 3 týdny od dodání výchozích podkladů.
  3. Zaslání analýzy a následná osobní konzultace či prezentace – za účelem vysvětlení nejasností a návrhu alternativních řešení.

Zaměření analýzy klíčových slov

Analýza klíčových slov je zaměřena na identifikaci vhodných klíčových slov, odhad jejich potenciálu z pohledu SEO a následné doporučení slov, na která by bylo dobré web optimalizovat. Součástí je  identifikace stránek webu, které by měly být na jednotlivá slova optimalizovány.

Zpracování analýzy probíhá v následujících fázích:

  • Nalezení relevantních klíčových slov – s ohledem na zaměření webu, jeho cíle, cílové skupiny a jejich charakteristiku.
  • Určení potenciálu klíčových slov – určení potenciálu na základě hledanosti vybraných klíčových slov, jejich konkrétnosti a náročnosti optimalizace.
  • Určení stránek vhodných pro optimalizaci na jednotlivá klíčová slova – výběr stránek vhodných pro optimalizaci, způsob řešení vlastní optimalizace.

Co dostanete

Výstupem analýzy je písemný dokument obsahující veškeré údaje k jednotlivým klíčovým slovům a doporučení pro jejich optimalizaci.

Součástí analýzy klíčových slov je i osobní schůzka či prezentace výsledků.

Proč analýza klíčových slov od Dobrého webu?

  • Výsledkem SEO pro nás je vyšší relevantní návštěvnost a tím i vyšší konverze nikoli pozice ve vyhledávačích.
  • SEO vnímáme v rámci celku – neupřednostníme SEO před přehledností či snadností ovládání webu – vymyslíme řešení, které bude vyhovovat obojímu.
  • Vysvětlíme vám SEO tak, abyste mu rozuměli. SEO není magie, ale legitimní metoda internetového marketingu, která má své zákonitosti.
  • Nepoužíváme zakázané praktiky, u kterých bude hrozit penalizace vašeho webu.
  • Disponujeme vlastním týmem linkbuilderů.
  • SEO školíme pravidelně od roku 2004, proškolili jsme stovky lidí.

Časté dotazy k optimalizaci pro vyhledávače

Dobrý web o optimalizaci pro vyhledávače

Další služby pro optimalizaci webu

Školení – naučte se, jak optimalizovat svůj web

  • Školení SEO
    28. února Praha

    Zapomeňte na SEO triky. Máme pro vás rady odborníků!