Analýza klíčových slov - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Analýza klíčových slov

Chcete-li dělat kvalitně SEO, musíte vždy začít tím, že identifikujete klíčová slova či fráze, na které budete web optimalizovat, a jejich potenciál. Takže bez analýzy klíčových slov prostě SEO dělat nelze.

Nelze dělat SEO bez analýzy klíčových slov – tedy znalosti, na jaká slova a proč chci web optimalizovat. Pochopení tohoto je první překážkou, kterou musí všichni, kteří chtějí mít web s kvalitním SEO, překonat.

Jak probíhá analýza klíčových slov

Postup zpracování analýzy klíčových slov je následující:

  1. Získání základních informací o webu – jeho účelu, cílových skupinách, konkurenci apod.
  2. Vlastní zpracování analýzy – doba potřebná pro zpracování je typicky 3 týdny od dodání výchozích podkladů.
  3. Zaslání analýzy a následná osobní konzultace či prezentace – za účelem vysvětlení nejasností a návrhu alternativních řešení.

Zaměření analýzy klíčových slov

Analýza klíčových slov je zaměřena na identifikaci vhodných klíčových slov, odhad jejich potenciálu z pohledu SEO a následné doporučení slov, na která by bylo dobré web optimalizovat. Součástí je  identifikace stránek webu, které by měly být na jednotlivá slova optimalizovány.

Zpracování analýzy probíhá v následujících fázích:

  • Nalezení relevantních klíčových slov – s ohledem na zaměření webu, jeho cíle, cílové skupiny a jejich charakteristiku.
  • Určení potenciálu klíčových slov – určení potenciálu na základě hledanosti vybraných klíčových slov, jejich konkrétnosti a náročnosti optimalizace.
  • Určení stránek vhodných pro optimalizaci na jednotlivá klíčová slova – výběr stránek vhodných pro optimalizaci, způsob řešení vlastní optimalizace.

Co dostanete

Výstupem analýzy je písemný dokument obsahující veškeré údaje k jednotlivým klíčovým slovům a doporučení pro jejich optimalizaci.

Součástí analýzy klíčových slov je i osobní schůzka či prezentace výsledků.

Proč analýza klíčových slov od Dobrého webu?

  • Výsledkem SEO pro nás je vyšší relevantní návštěvnost a tím i vyšší konverze nikoli pozice ve vyhledávačích.
  • SEO vnímáme v rámci celku – neupřednostníme SEO před přehledností či snadností ovládání webu – vymyslíme řešení, které bude vyhovovat obojímu.
  • Vysvětlíme vám SEO tak, abyste mu rozuměli. SEO není magie, ale legitimní metoda internetového marketingu, která má své zákonitosti.
  • Nepoužíváme zakázané praktiky, u kterých bude hrozit penalizace vašeho webu.
  • Disponujeme vlastním týmem linkbuilderů.
  • SEO školíme pravidelně od roku 2004, proškolili jsme stovky lidí.

Co říkají klienti

  • S Dobrým webem spolupracujeme již několik let na rozvoji a propagaci webů, které provozujeme. Oceňuji především individuální přístup, ze kterého je cítit, že cílem spolupráce je navrhnout fungující a efektivní řešení – nikoli pouze dodat konkrétní službu.

    Vedle přípravy detailního zadání při redesignu našich webů a správy PPC kampaní nám Dobrý web na webu zprovoznil systém Google Analytics. Aktuálně tak máme velmi přesné informace o návratnosti našich reklamních investic a data o tom, jakým způsobem návštěvníci pracují s naším webem.

    Provoz našeho webu představuje nekonečnou cestu a i díky spolupráci s Dobrým webem cítíme, že kráčíme po té správné.

  • Již několik let spolupracuje ČMSS s Dobrým webem v oblastech webové analytiky, PPC, social i online strategie. Díky správně nastavené dlouhodobé spolupráci vykazujeme velmi dobré výsledky především ve výkonnostním marketingu a posouváme se technologicky stále kupředu. Dobrému webu nechybí kvalitní lidé, a to nejen po stránce odborné, ale i lidské. Dobrému webu se daří nacházet způsoby, jak potřeby ČMSS realizovat.   

  • S Dobrým webem spolupracuji již 3 roky. Je naším pomocníkem jak při řešení marketingové strategie tak hlavně při tvorbě webu. Firmu jsem si vybral pro optimalizaci starších webových stránek. Po roční spolupráci jsme začali tvořit zcela nové webové stránky. Byli nám pomocníkem jak při optimalizaci webu, tak kladli důraz na přehlednost a přístupnost našeho webu. V současnosti nám Dobrý web pomáhá vyvíjet a zkvalitňovat internetový obchod. Na začátku jsem si myslel, že naše spolupráce bude jednorázová, ale kvalitou svojí práce a návratností vložených investic mě přesvědčili o tom, že na webu je stále co zlepšovat a že dlouhodobější partnerství s Dobrým webem se vyplatí.

  • Již několik let spolupracuje ČMSS s Dobrým webem v oblastech webové analytiky, PPC, social i online strategie. Díky správně nastavené dlouhodobé spolupráci vykazujeme velmi dobré výsledky především ve výkonnostním marketingu a posouváme se technologicky stále kupředu. Dobrému webu nechybí kvalitní lidé, a to nejen po stránce odborné, ale i lidské. Dobrému webu se daří nacházet způsoby, jak potřeby ČMSS realizovat.   

Ukázat další ohlasy

Další reference

Časté dotazy k optimalizaci pro vyhledávače

Dobrý web o optimalizaci pro vyhledávače

Další služby pro optimalizaci webu

Školení – naučte se, jak optimalizovat svůj web

  • Školení SEO
    6. prosince Praha

    Zapomeňte na SEO triky. Máme pro vás rady odborníků!