Dagmar Plotěná - Dobrý web

Dagmar Plotěná

Dagmar Plotena
Pozice
Vedoucí vzdělávání
E-mail
Telefon
(+420) 277 004 655

Dáša má na starosti vzdělávací aktivity Dobrého webu. Stará se propagaci a rozvoj našich pravidelných veřejných školení a řeší projekty firemních školení na míru.

Má také zkušenost s vedením vzdělávacích projektů. Podílela se na realizaci E-commerce akademie pro studenty VŠE nebo dvouměsíčního kurzu digitálního marketingu pro tělesně postižené ve spolupráci s Via Lucis Praha, o.p.s.

Dáša získala magisterský titul na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy.

Zakázky, na kterých se Dáša podílela

  • Click it Logo

    Click it - klub online marketingu a agentura Dobrý web spolu spolupracují již druhý semestr a spolupráci si nemůžeme vynachválit. Lektoři z Dobrého webu v rámci našich workshopů se věnovali tématu základů PPC reklamy a webové optimalizace (SEO). Tyto workshopy se…

    Kateřina Urbanová
    Click it
  • T-Mobile
  • logo-csas

    Moc děkujeme za školení, které jsme všichni vnímali velmi pozitivně. Líbil se nám přístup lektora, který začal už během příprav školení. Osobní setkání a online dotazníky před školením pomohly připravit program pro docela různorodou (co se znalostí Google…

    Jan Průša
    Česká spořitelna
  • czc.cz
  • KPMG

    Školení SEO, které pro nás Dobrý web uspořádal, bylo ušité na míru přímo pro KPMG v České republice a splnilo naše očekávání. Lektor svůj teoretický výklad doplňoval praktickými příklady, díky nimž jsme snáze pochopili jak k optimalizaci našeho…

    Kateřina Konečná
    KPMG
  • accenture-logo

    Školenie ponúklo ucelený prehľad do problematiky UX. Za prínosné považujem praktické cvičenia, ktoré ukázali, že zapojiť sa a zlepšit proces návrhu môže každý. Pán Fendrych bol vynikajúci školiteľ. Dokázal nás zaujať a vysvetliť, ale aj pobaviť.

    Martin Puškáč
    Accenture
  • abbas logo
  • RM Corporation Blackcomb
  • Guarant logo

    Děkujeme za školení, bylo to skvělé! Líbil se nám komplexní přístup. Ocenili jsme velmi konkrétní tipy pro naši firmu, kterých bylo hodně, a také vtipnost pana Dočekala :)

    Denisa Nechvátalová
    GUARANT International spol. s r.o.
  • via-lucis-logo

    Účastníci našeho projektu "S námi máte šanci" získali znalosti v oblastech psaní pro web, sociálních sítí, PPC reklamy, webové analytiky, marketingu na webu, SEO a UX, které nyní úspěšně uplatňují v rámci odborné praxe ve spolupracujících firmách.

    Účastníci…

    Lucie Richterová
    Via Lucis Praha
  • kaufland logo

    Školení bylo super, přesně splnilo naše očekávání a dostali jsme odpovědi na všechny naše otázky :-)

    Věra Maršálková
    Kaufland Česká republika v.o.s.
  • jtbanka logo
  • ogilvy-logo
  • logo Akademie Věd
  • 1.LF (logo)
  • RWE logo
  • logo E.ON

    Dobrý web nám připravil školení web copywritingu přímo na míru. Obecnou část jsme proto mohli obratem aplikovat přímo na konkrétní příklady z naší praxe. Tak se podařilo aktivně zapojit do školení celý náš tým, který se na přípravě obsahu podílí. V tom…

    Nikola Kaška
    E.ON
  • h1-logo

    Kolegové byli se školením velmi spokojeni. Po obsahové stránce jej hodnotíme jako přínosné pro naši práci. Vzhledem k tomu, že valná většina účastníků pocházela z řad copywriterů, kteří obsahové strategie zatím nezpracovávali, přiučili se něčemu novému.…

    Jana Moravcová
    H1.cz
  • Česká pojišťovna (logo) - šířka 100

    Školení, které prováděl pan Štědrý, se mi zdálo velice přínosným pro náš tým. A to jak v rovině odborné (sběr a analýza požadavků), tak i v rovině psychologické (pozitivní komunikace se zákazníkem při obhájení návrhu řešení). Druhé školení bylo…

    Kyrylo Semenko
    Česká pojišťovna
  • tieto logo

    Požádali jsme firmu Dobrý web, aby nám uspořádala základní školení, které by uvedlo naše vývojáře do problematiky dobrého návrhu uživatelského rozhraní naších produktů. Školení UX training šité na míru naším požadavkům splnilo všechna naše očekávání.…

    Kristian Wiglasz
    Tieto Czech s.r.o.
  • IINFO logo

    Školení jsem využil v rámci firemní nabídky a lektor jej vzal velmi poctivě. Předtím jsem měl z Google Analytics respekt a spíše jsme se mu vyhýbal, dnes jej vnímám jako nepostradatelný a cenný nástroj pro pravidelnou analýzu návštěvnosti.

    Dalibor Z. Chvátal
    Internet Info
  • logo pro referenci

    Školení copywritingu s Janem Ambrožem bylo pro mne nejen velmi příjemně stráveným dnem, ale zejména zdrojem obrovského množství informací a nápadů jak dál, co dělat jinak. Určitě bych jej doporučil všem, kteří se zabývají psaním reklamních textů pro jakékoliv médium.

    Martin Cígler
    CÍGLER SOFTWARE, a.s.
  • mediafactory

    S obsahem školení jsme byli spokojeni, metoda Design studia nás zaujala už na WebTop100 a stihli jsme ji již vyzkoušet v praxi. Školení bylo užitečné pro rychlé přenesení této zkušenosti na všechny relevantní kolegy. V podobných workshopech chceme pokračovat.

    Leoš Špachta
    MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.
  • radio-svobodna-evropa-logo

    Se školením webové analytiky jsme byli velmi spokojení a zejména jsme ocenili individuální přístup a přípravu školitele, který školení přizpůsobil našim potřebám využití nástroje Google Analytics pro účely mediální organizace. Díky školení jsme získali…

    Alžběta Bernardyová
    Rádio Svobodná Evropa

Veřejné aktivity