ExperienceU: Nejlepší UX aplikací roku se staly Jízdní řády - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

ExperienceU: Nejlepší UX aplikací roku se staly Jízdní řády

V rámci vyhlášení výsledků ankety Mobilní aplikace roku bylo letos také poprvé uděleno speciální ocenění pro aplikaci přinášející nejlepší uživatelský prožitek. Získaly jej Jízdní řády portálu iDnes.cz.

ExperienceU, přední česká agentura v oblasti user experience, letos poprvé udělila ocenění pro aplikaci s nejlepším UX. Jako uživatelsky nejpřívětivější byla vyhodnocena mobilní aplikace Jízdní řády, která slouží ke snadnému dohledání dopravních spojení.

Jak vyplývá z hodnocení, Jízdní řády jsou jednoduchá a přehledná aplikace, která velice efektivně plní svůj účel. „Aplikace k jednotlivým záznamům poskytuje také doplňující informace a není potřeba vyhledávat jinde,” vysvětluje Adam Fendrych, hlavní konzultant ExperienceU. „Prostředí i zpracování aplikace je příjemné a je zde zahrnuta celá řada funkcionalit, které hledání informace velice usnadňují,” dodává Fendrych.

Odměnou pro nejlepší UX aplikaci roku 2012 je uživatelské testování ve špičkově vybavené laboratoři ExperienceU v hodnotě 50 000 korun. O ocenění Nejlepší UX se utkalo deset vítězných aplikací z ankety Mobilní aplikace roku. Vítěz byl vybrán na základě odborné analýzy spojené s uživatelským testováním.

Nejlepší UX

Ocenění, které zaštiťuje ExperienceU, UX divize konzultační agentury Dobrý web. Klade si za cíl upozornit na weby, aplikace, ale i fyzické produkty, které jsou výjimečné svým přístupem k uživateli. „UX nebo user experience je dojem uživatele z práce s určitým rozhraním, například aplikací, webovou stránkou či operačním systémem,“ vysvětluje Adam Fendrych, hlavní UX konzultant ExperienceU. UX vnímá jako souhrn všech aspektů, které na uživatele působí – pozitivní dojem zanechá systém, který je snadno ovladatelný, líbivý a spolehlivý.

O ExperienceU

ExperienceU je specializovaná UX divize společnosti Dobrý web. „Značka ExperienceU je součástí mezinárodní asociace UX Alliance, prostřednictvím které můžeme zkušenosti a znalosti ze zahraničních projektů nabídnout i českým firmám,“ vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web. ExperienceU disponuje moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups a uživatelského testování webů, využití oční kamery, zlepšování obchodní úspěšnosti webu, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.

Pavel Kabelík, PR manažer
Dobrý web, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 773 773 817, E: pavel.kabelik@dobryweb.cz; W: www.dobryweb.cz

Datum vydání: 13. 6. 2012