Školení na míru pro Vodafone - Dobrý web

Školení na míru pro Vodafone

Vodafone je jedním z velké trojky českých mobilních operátorů, který na český trh vstoupil v roce 2008. Internet je velmi důležitou součástí marketingové strategie společnosti, proto velice dbá na kvalitu svého webu a snaží se reagovat na jeho potřeby uživatelů.

Detaily spolupráce

Pro Vodafone jsme realizovali několik individuálních školení.

Na konci roku 2007 jsme připravili praktické celodenní školení psaní textů pro web (web copywritingu) se shrnutím zásad správného psaní textů a důrazem na odlišnosti textů na webu oproti textům v jiných médiích.

O několik měsíců později nás velice potěšilo, když jsme byli Vodafonem znovu osloveni – tentokrát s žádostí připravit individuální školení systému Google Analytics. Celodenní školení bylo zaměřeno jak na technické aspekty týkající se správného nastavení a zprovoznění monitoringu návštěvnosti pro různé typy webů s rozdílně definovanými cíli, tak i na osvojení uživatelské práce s dostupnými statistikami. Obsah školení byl maximálně přizpůsoben podmínkám, možnostem a potřebám společnosti Vodafone.

Termín realizace
listopad 2007
Kontaktní osoba
Dorota Kajfoszová
Interactive Marketing Specialist
Web