Jan Ambrož - Dobrý web

Jan Ambrož

fotka 2015
Pozice
Senior Content Strategist & Copywriter
E-mail

Honza se v Dobrém webu věnuje copywritingu, v rámci kterého vytváří či reviduje texty pro internetové stránky firem. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby texty na webu prodávaly. Schopnosti výborně porozumět požadavkům klienta mu umožňuje ve výborné kvalitě připravit texty pro nejrůznější typy podnikání.

Honza vede školení zaměřená na web copywriting, na kterých předává své bohaté praktické zkušenosti. Copywritingem žije a je autorem odborného blogu Copywriter.cz. Několikrát publikoval na serveru Lupa.cz i v papírových médiích.

Zakázky, na kterých se Jan podílel

  • Equa bank - logo
  • abbas logo
  • RM Corporation Blackcomb
  • via-lucis-logo

    Účastníci našeho projektu "S námi máte šanci" získali znalosti v oblastech psaní pro web, sociálních sítí, PPC reklamy, webové analytiky, marketingu na webu, SEO a UX, které nyní úspěšně uplatňují v rámci odborné praxe ve spolupracujících firmách.

    Účastníci…

    Lucie Richterová
    Via Lucis Praha
  • kaufland logo

    Školení bylo super, přesně splnilo naše očekávání a dostali jsme odpovědi na všechny naše otázky :-)

    Věra Maršálková
    Kaufland Česká republika v.o.s.
  • jtbanka logo
  • logo-bigbrands

    Školení se mně i kolegům velmi líbilo. Naučili jsme se plno nových a zajímavých věcí. Například mně se dnes psaly texty o dost lépe než před školením a dívala jsem se na to úplně jinak. Momentálně pracujeme na návrhu změn našich webových stránek a moc se…

    Ivana Růžičková
    BigBrands, shopping club
  • logo Akademie Věd

    Školení pod taktovkou lektora Jana Ambrože sklidilo od všech zúčastněných velice kladné hodnocení. Probráno bylo vše důležité, co si posluchači přáli. Lektor předem dotazníkem zjišťoval zájem účastníků o konkrétní témata a problémy. Školení bylo…

    Mgr. Vladislava Nádeníčková
    Akademie věd České republiky
  • logo E.ON

    Dobrý web nám připravil školení web copywritingu přímo na míru. Obecnou část jsme proto mohli obratem aplikovat přímo na konkrétní příklady z naší praxe. Tak se podařilo aktivně zapojit do školení celý náš tým, který se na přípravě obsahu podílí. V tom…

    Nikola Kaška
    E.ON
  • h1-logo

    Kolegové byli se školením velmi spokojeni. Po obsahové stránce jej hodnotíme jako přínosné pro naši práci. Vzhledem k tomu, že valná většina účastníků pocházela z řad copywriterů, kteří obsahové strategie zatím nezpracovávali, přiučili se něčemu novému.…

    Jana Moravcová
    H1.cz
  • T-Mobile

    Se školením jsme byli spokojeni a některé nápady/doporučení školitele už dostáváme do praxe. Školení nám trošku otevřelo oči (provozní slepota) – je opravdu třeba pohled zkušeného člověka „z venku“, který to vidí nezatížen našimi zvyky a procesy:).

    Jan Skácel
    T-Mobile Czech Republic
  • czc.cz
  • logo pro referenci

    Školení copywritingu s Janem Ambrožem bylo pro mne nejen velmi příjemně stráveným dnem, ale zejména zdrojem obrovského množství informací a nápadů jak dál, co dělat jinak. Určitě bych jej doporučil všem, kteří se zabývají psaním reklamních textů pro jakékoliv médium.

    Martin Cígler
    CÍGLER SOFTWARE, a.s.
  • Fraus

    Se školením jsme byli více než spokojeni. Bylo pro nás velmi přínosné a inspirující. Největší výhodu spatřuji v tom, že se konalo přímo v naší firmě. Bylo to pro nás organizačně pohodlné, ale především jsme se mohli s lektorem dohodnout na obsahu školení.…

    Markéta Čechurová
    Fraus
  • Profesia
  • Manutan
  • iNETPrint
  • ČSOB Banka
  • Xertec
  • Shoptet

    Po velmi pozitivní zkušenosti s copywritingem pro náš firemní web www.cybergenics.cz jsme si od Dobrého webu nechali vypracovat copywriting i na náš produktový web. Součástí toho byla i konzultace na téma přístupnosti a použitelnosti tohoto webu. Opět nás…

    Tomáš Krejčí
    Shoptet.cz
  • Cybergenics

    Před časem jsme si nechali zpracovat copywriting pro náš firemní web. Přesto, že se zabýváme tvorbou webů a o copywritingu něco víme, přenechali jsme tuto činnost odborníkům. Spolupráce po celou dobu byla perfektní a výsledek nás mile překvapil. Ve fulltextových…

    Tomáš Krejčí
    Cybergenics.cz
  • logo-csas

    Úpravu produktových textů stránek pro fi-remní klientelu zvládá Dobrý web nad naše očekávání. V podstatě by se dalo říci, že se copywriterovi podařilo zhmotnit naše před-stavy o ideálním textu. Profesionalita, boha-té zkušenosti, velmi dobrá znalost českého…

    Josef Laurenčík
    Česká spořitelna
  • Linet
  • Alto Systems - logo

Veřejné aktivity