Náš tým - Dobrý web

Náš tým

Jsme mladý tým konzultantů a specialistů na web a internetový marketing. Webům a online marketingu rozumíme a naše práce nás baví.

Vedení firmy

Luboš Plotěný - nová

Luboš Plotěný

Ředitel

Luboš je ředitelem agentury Dobrý web. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je Luboš předsedou Asociace UX, občanského sdružení zaměřeného na user experience.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

Obchod, marketing a PR

Michal Mládek

Michal Mládek

Obchodní a marketingový ředitel

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem Dobrého webu s více než desetiletou zkušeností z oblasti digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách. Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. 

Michal se dlouhodobě zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka, což je téma, na které v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení.

K jeho koníčkům patří zejména fotografování, songwriting, či vaření.

Martin Cerman

Martin Cerman

Obchodní ředitel ExperienceU

Martin si v oblasti informačních technologií prošel cestu od síťových řešení, aplikačního software a multimédií k projektům v oblasti uživatelského rozhraní. Je certifikovaným instruktorem Adobe. Vedle produktové specializace se pravidelně zabývá konzultačně obchodními procesy u korporátních zákazníků. V našem týmu má na starosti rozvoj obchodních aktivit UX divize ExperienceU, komunikaci s klienty a s mezinárodními partnery.

Helena Smolíková

Helena Smolíková

Key Account Manager

Helena se v oblasti obchodu a digitálního marketingu pohybuje už déle než 7 let a v Dobrém webu působí na pozici Key Account Manager. Stará se tak o klíčové klienty společnosti, kterým svou odborností a zkušenostmi pomáhá rozvíjet a naplňovat jejich marketingové a obchodní cíle. Volný čas věnuje Helena své rodině a odpočine si také na fotbalových zápasech pražské Slavie.

Linda Stolárová

Linda Stolárová

Key Account Manager

Linda pracuje v Dobrém webu na pozici Key Account Manager a stará se o klíčové zákazníky společnosti. Dříve se pohybovala v oblasti reklamy, kde působila 10 let. Práci v klientském servisu se ale věnuje již 12 let a právě komunikace s lidmi je to, co ji baví. 

 Linda je velice aktivní a ani ve volném čase se nezastaví, ať už se svým synem, nebo v keckách při joggingu. Ve svém zaměstnání i mimo něj má vždy plán B. Je věčná optimistka a ráda se směje!

Andrea Bujáčková

Andrea Bujáčková

Account Manager

Andrea má v Dobrém webu na starosti projekty středních a menších klientů. Pomáhá jim rozvíjet jejich podnikání v online světě a zasvěcuje je do novinek z oboru. V oblasti digitálního marketingu se pohybuje od roku 2012, kdy do něj přestoupila ze světa hotelového byznysu. 

Ve volném čase nepohrdne jakoukoliv sportovní aktivitou. Potkat ji můžete na golfovém hřišti, tenisovém kurtu nebo třeba na snowboardu v Alpách.

Radek Mikulka

Brand Manager

Radek se v Dobrém webu stará o jeho obsahovou část, hraje si s písmenky v článcích na blogu, v příspěvcích na sociálních sítích a obchází všechny zajímavé akce z oblasti digitálního marketingu, aby vám z nich přinášel žhavé informace v podobě reportáží. 

V současné době dokončuje studium marketingové komunikace ve Zlíně, ve svém volném čase se věnuje své dceři Leontýnce a jezdí závody na stíhacím rotopedu.

Realizační tým

Jiří Suchý

Jiří Suchý

Digital Strategy Director

Jirka má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

Lukáš Rýdl

Lukáš Rýdl

Digital Marketing Strategist

Lukáš zodpovídá u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj.

Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) od společnosti Google.

Tomas Turek - mala na web

Tomáš Turek

Senior PPC Specialist

Tomáš studoval na ČZU v Praze ekonomiku a management. Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o weby korporátních klientů. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

Kateřina Neugebaurová

Kateřina Neugebauerová

PPC Specialist

Kateřina vystudovala obor Ekonomika a marketing na České zemědělské univerzitě a od počátku studia propadla online marketingu. Posléze se mu proto začala věnovat i prakticky. Kateřina je držitelkou certifikace Google AdWords a v Dobrém webu se stará o reklamní kampaně středně velkých klientů, zejména e-shopů. Ve volném čase ráda jezdí na kole a fotí.

Jakub_Sehnal

Jakub Sehnal

PPC Specialist

Jakub má rozsáhlé zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména pak s PPC reklamou, je držitelem certifikace Google AdWords a v Dobrém webu se v rámci pozice PPC Specialist stará o reklamní kampaně středně velkých klientů. Ve volném čase rád sportuje, cestuje a čte. 

Tomáš Pospíšil

Tomáš Pospíšil

Head of SEO

Tomášovým úkolem je navrhovat úspěšné postupy týkající se úprav webu, které povedou ke zvýšení relevantní návštěvnosti  z přirozených výsledků vyhledávání. Zároveň v Dobrém webu podílí na rozvoji SEO. Tomáš nechápe SEO jako oddělenou záležitost, ale snaží se efektivně využívat jak data získaná v rámci PPC kampaní tak sociální sítě. Má rozsáhlé praktické zkušenosti s optimalizací menších ale i velkých webů.

Milan Zeman

SEO Specialist

Milan má zkušenosti z různých oblastí online marketingu od sociálních sítí, přes emailing, základní analytiku, SEO až po PPC. Participoval na menších i větších projektech. Nejvíce zkušeností získal jako specialista online marketingu ve STUDENT AGENCY, kde měl na starost širokou škálu činností. V roce 2013 byl vedoucím organizátorem hudebního festivalu v Břeclavi a organizační činnost je také jeho koníčkem. Mezi jeho další koníčky patří osobní rozvoj, marketing, psychologie a rád relaxuje u kvalitní hudby.

Tomáš Ludvík

Tomáš Ludvík

Head of User Experience

Tomáš je garantem user experience (UX) v Dobrém webu. Stručně řečeno dohlíží na to, aby uživatelé webů našich klientů vždy došli ke svému cíli a byli maximálně spokojení. Protože spokojený uživatel je nejlepší cesta ke spokojenému klientovi.

Tomáš je proto v neustálém kontaktu s klienty i jejich zákazníky, navrhuje uživatelská rozhraní, informační architektury, realizuje uživatelská testování či zpracovává analýzy.

Před svým příchodem do Dobrého webu Tomáš působil řadu let jako web designer na volné noze a pracoval pro několik významných agentur, malých ateliérů a dalších profesionálů z celé republiky a zahraničí.

Zdeněk Hejnák

Zdeněk Hejnák

Senior Web Analyst

Zdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Jeho hlavním úkolem je předat vám data v takové podobě, abyste vždy věděli, jak je správně použít ke zvýšení efektivity a úspěšnosti vašeho byznysu. Při své práci čerpá především ze zkušeností s výkonovým marketingem pro e-shopy a z rozsáhlých online kampaní nejen korporátních klientů.

Jakub_Jordanidis

Jakub Jordanidis

Senior Visual Designer

Jakub v Dobrém webu doplňuje UX tým svým kreativním přístupem při tvorbě  webových stránek a aplikací. Má na starosti grafické ztvárnění veškerých návrhů a prototypů, které společně s kolegy z UX týmu pomáhá vytvářet. 

Díky zpětné vazbě reálných uživatelů dostává do grafických návrhů nejen použitelnost ale i ty správné emoce a očekávání. Svůj um a talent doplňuje znalostmi z vystudovaného oboru Informační management na VŠE v Praze.

Před nástupem do Dobrého webu vedl grafický tým a má mnohaleté zkušenosti jako freelance designer. Svůj volný čas věnuje sportu a neustálému sebevzdělávání v oboru. 

Jan Rudinský 2

Jan Rudinský

Senior User Experience Researcher

Honza zkoumá chování a potřeby uživatelů digitálních a fyzických produktů a služeb ve snaze zlepšit výsledný dojem uživatele (User Experience, UX). V Dobrém webu pomáhá několik let klientům převážně z telekomunikační, finanční a automobilové sféry. Znalosti a zkušenosti v oblasti User Experience získal Honza víceletou prací ve výzkumu na zahraničních univerzitách a v rámci mezinárodních projektů.

Filip Ekl

Filip Ekl

UX Specialist

Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání. Kromě znalostí a dovedností z oblasti UX má Filip zkušenosti i s logistickými a informačními systémy pro dopravu, které vystudoval na ČVUT v Praze.

Petr Žďárský

Petr Žďárský

UX Specialist

Petr se v oboru UX pohybuje již několik let. Zkušenosti získal při spolupráci na několika sportovních projektech jako například Můjinstruktor nebo Runningchallenge. Při své práci se vždy snaží najít kreativní a zároveň funkční řešení, jehož mantinely ale určují uživatelé a jejich potřeby.

Ve volném čase rád sportuje a několik let hrál na vysoké úrovni florbal. Vyzkoušel si i práci lyžařského instruktora, při které naplno využil své zkušenosti s anglickým jazykem z pobytu ve Velké Británii.

Petr Štědrý

Petr Štědrý

Lektor

Petr je specialista na návrh webů, webových aplikací a různých forem uživatelského výzkumu. Věří, že user experience nekončí u webové stránky, ale přesahuje i do dalších oblastí komunikace se zákazníkem. Petr vede praktické workshopy na téma UX.

Petr profesně začínal jako návrhář a programátor J2SE a J2ME aplikací. Čím dál více však inklinoval k návrhu uživatelských rozhraní, kterému se několik let věnoval ve firmě Hewlett-Packard a GoodData. Nyní pracuje jako User Experience Designer ve společnosti Merck.

Kristýna Horová

Kristýna Horová

Copywriter

Kristýna se stará o to, aby byly texty našich klientů čtivé a srozumitelné. Vystudovala obor mediální komunikace se zaměřením na žurnalistiku na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Vyzkoušela si práci redaktorky a poté vytvářela prodejní obsahy pro slevové portály. Než se připojila k našemu týmu, věnovala se jako copywriter na volné noze psaní produktových popisků pro e-shopy a přípravě texů pro menší weby.
V zimě ji nejčastěji potkáte na horách při lyžování nebo na snowboardu. V létě navštěvuje filmové a divadelní festivaly. Ve volném čase hraje divadlo, sleduje filmy a učí se francouzsky.
Helena_Zazvorkova

Helena Zázvorková

Copywriter

Helena svou pracovní dráhu započala v roce 2010 v zákaznických službách, přes které se dostala k práci v oblasti marketingové komunikace. Poslední rok ji živí copywriting, kterému se věnovala převážně jako freelancer. Helena je velký knihomol, baví ji tanec a jazz a od práce si nejlépe odpočine při meditaci.

Školení

Petra Pangrácová

Petra Pangrácová

Vedoucí vzdělávání

Petra má na starosti vzdělávací aktivity Dobrého webu. Stará se o rozvoj a propagaci pravidelných veřejných školení i projekty firemních školení na míru

 Vzdělávání ji baví a věnuje se mu již řadu let jako školitelka a manažerka v oblasti tvrdých i měkkých dovedností. 

Projekty

Vladimír Vlček

Vladimír Vlček

Programátor

Vláďa se specializuje na vývoj aplikací určených pro interní potřeby Dobrého webu. Vláďa má za sebou několik rozsáhlých projektů, kde se naučil, že dobrý programátor není člověk, který ovládá pouze programovací jazyk. Programování se intenzivně věnuje od roku 2006.

Kancelář

Tereza Brozkova

Tereza Brožková

Asistentka

Tereza má na starosti telefonický a osobní úvodní kontakt s klienty a působí jako administrativní podpora týmu Dobrého webu. Zajišťuje zázemí pro pořádaná školení a provoz školící místnosti.

Strategický rozvoj

Marek Antoš

Marek Antoš

Jednatel

Marek se na Internetu se pohybuje už od roku 1994. V roce 1998 založil společnost Internet Info, pod kterou v roce 2003 založil projekt Dobrý web. Dnes se věnuje především dlouhodobým cílům a strategickému rozvoji firmy.

Marek Antoš v roce 2001 získal cenu pro internetového podnikatele roku. Vystudoval právo a politologii. Těmto oblastem se nadále aktivně věnuje, kromě jiného, i v roli vyučujícího na Univerzitě Karlově.