Náš tým - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Náš tým

Jsme mladý tým konzultantů a specialistů na web a internetový marketing. Webům a online marketingu rozumíme a naše práce nás baví.

Vedení firmy

DW - nové - LP

Luboš Plotěný

Ředitel

Luboš je ředitelem agentury Dobrý web. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je Luboš předsedou Asociace UX, občanského sdružení zaměřeného na user experience.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

Obchod, marketing a PR

DW - nové - MM

Michal Mládek

Obchodní a marketingový ředitel

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem Dobrého webu s více než desetiletou zkušeností z oblasti digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách. Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. 

Michal se dlouhodobě zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka, což je téma, na které v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení.

K jeho koníčkům patří zejména fotografování, songwriting, či vaření.

DW - nové - HS

Helena Smolíková

Key Account Manager

Helena se v oblasti obchodu a digitálního marketingu pohybuje už déle než 7 let a v Dobrém webu působí na pozici Key Account Manager. Stará se tak o klíčové klienty společnosti, kterým svou odborností a zkušenostmi pomáhá rozvíjet a naplňovat jejich marketingové a obchodní cíle. Volný čas věnuje Helena své rodině a odpočine si také na fotbalových zápasech pražské Slavie.

marek-pavlata

Marek Pavlata

Key Account Manager

Marek se v digitálním marketingu pohybuje pátým rokem a v Dobrém webu má na starost naše klíčové klienty, kterým bude pomáhat dosahovat stanovených cílů v online prostředí. Ve volném čase se Marek rád věnuje sportu, přátelům a samozřejmě své rodině. Odpočívá nejraději na motorce nebo v přírodě.

DW - nové - RM

Radek Mikulka

Brand Manager

V Dobrém webu se stará o jeho obsahovou část, hraje si s písmenky, obrázky a videem na našem blogu a sociálních sítích. Můžete ho potkat snad na všech akcích z oblasti digitálního marketingu, které se zálibou obchází.

Radek je čerstvým absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Digisemestru a DigiAka. Ve volném čase se věnuje rodině a jezdí závody na stíhacím rotopedu.

Realizační tým

DW - nové - JSu

Jiří Suchý

Digital Strategy Director

Jirka má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

michal-kubic

Michal Kubic

Digital Marketing Strategist

Michal má v Dobrém webu na starosti strategie digitálního marketingu pro klíčové klienty a vede realizační tým online reklamy, SEO a copywritingu.

Inspiraci čerpá ze svých dosavadních zkušeností z agenturního i korporátního světa.

Pracoval například v českých agenturách Ataxo, H1.cz nebo v globální agentuře ReachLocal, která řeší digitální marketing pro střední podniky po celém světě.

Zkušenosti z korporátní sféry získal například ve firmách Invia.cz, Česká pojišťovna nebo Generali, kde měl na starosti digitální marketing a webovou analytiku.

DW - nové - FE

Filip Ekl

Head of User Experience

Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání. Kromě znalostí a dovedností z oblasti UX má Filip zkušenosti i s logistickými a informačními systémy pro dopravu, které vystudoval na ČVUT v Praze.

DW - nové - PŽ

Petr Žďárský

UX Specialist

Petr se v oboru UX pohybuje již několik let. Zkušenosti získal při spolupráci na několika sportovních projektech jako například Můjinstruktor nebo Runningchallenge. Při své práci se vždy snaží najít kreativní a zároveň funkční řešení, jehož mantinely ale určují uživatelé a jejich potřeby.

Ve volném čase rád sportuje a několik let hrál na vysoké úrovni florbal. Vyzkoušel si i práci lyžařského instruktora, při které naplno využil své zkušenosti s anglickým jazykem z pobytu ve Velké Británii.

jakub-ters

Jakub Terš

UX Designer

Jakub dlouhodobě spolupracoval s firmou zabývající se monitoringem médií, analýzou a zpracováním dat. Pochází z umělecké rodiny, své vrozené a kreativní vlohy a cítění využil již mnohokrát při spolupráci na rozličných projektech. Jeho zájem o funkční design jej dovedl až k samotnému UX.

Vystudoval obor Mezinárodní teritoriální studia na FSV UK, ve volném čase rád sportuje a díky školní atletické průpravě zúročuje své nabyté vědomosti jako instruktor běhu. Mimo jiné přičichl k herecké kariéře ve dvou krátkých filmech z dílny FAMU a také účinkoval v několika reklamách.

DW - nové - JJ

Jakub Jordanidis

Senior Visual Designer

Jakub v Dobrém webu doplňuje UX tým svým kreativním přístupem při tvorbě  webových stránek a aplikací. Má na starosti grafické ztvárnění veškerých návrhů a prototypů, které společně s kolegy z UX týmu pomáhá vytvářet. 

Díky zpětné vazbě reálných uživatelů dostává do grafických návrhů nejen použitelnost ale i ty správné emoce a očekávání. Svůj um a talent doplňuje znalostmi z vystudovaného oboru Informační management na VŠE v Praze.

Před nástupem do Dobrého webu vedl grafický tým a má mnohaleté zkušenosti jako freelance designer. Svůj volný čas věnuje sportu a neustálému sebevzdělávání v oboru. 

kristyna-barborakova

Kristýna Baboráková

Visual Designer

Kristýna vystudovala grafický design na fakultě Ladislava Sutnara při ZČU. Hledala proto uplatnění, které se jí dostalo zde v Dobrém webu. Navrhuje ikony, bannery a grafické ztvárnění různých projektů ve spolupráci s UX týmem. Ráda cestuje, relaxuje u filmu, literatury nebo navštěvuje výstavy a nadále se vzdělává v oboru.
DW - nové - TT

Tomáš Turek

Head of Online Advertising

Tomáš studoval na ČZU v Praze ekonomiku a management. Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o weby korporátních klientů. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

DW - nové - KN

Kateřina Neugebauerová

Senior PPC Specialist

Kateřina vystudovala obor Ekonomika a marketing na České zemědělské univerzitě a od počátku studia propadla online marketingu. Posléze se mu proto začala věnovat i prakticky. Kateřina je držitelkou certifikace Google AdWords a v Dobrém webu se stará o reklamní kampaně středně velkých klientů, zejména e-shopů. Ve volném čase ráda jezdí na kole a fotí.

DW - nové - JSe

Jakub Sehnal

Senior PPC Specialist

Jakub má rozsáhlé zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména pak s PPC reklamou, je držitelem certifikace Google AdWords a v Dobrém webu se v rámci pozice PPC Specialist stará o reklamní kampaně středně velkých klientů. Ve volném čase rád sportuje, cestuje a čte. 

DW - nové - MZ

Milan Zeman

SEO Specialist

Milan má zkušenosti z různých oblastí online marketingu od sociálních sítí, přes emailing, základní analytiku, SEO až po PPC. Participoval na menších i větších projektech. Nejvíce zkušeností získal jako specialista online marketingu ve STUDENT AGENCY, kde měl na starost širokou škálu činností. Je držitelem certifikací Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification a rád si udržuje přehled o všech oblastech v rámci digitálního marketingu. V roce 2013 byl vedoucím organizátorem hudebního festivalu v Břeclavi a organizační činnost je také jeho koníčkem. Mezi jeho další koníčky patří osobní rozvoj, marketing, sport, psychologie a rád relaxuje u filmu nebo kvalitní hudby.

DW - nové - KH

Kristýna Horová

Copywriter

Kristýna se stará o to, aby byly texty našich klientů čtivé a srozumitelné. Vystudovala obor mediální komunikace se zaměřením na žurnalistiku na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Vyzkoušela si práci redaktorky a poté vytvářela prodejní obsahy pro slevové portály. Než se připojila k našemu týmu, věnovala se jako copywriter na volné noze psaní produktových popisků pro e-shopy a přípravě texů pro menší weby.
V zimě ji nejčastěji potkáte na horách při lyžování nebo na snowboardu. V létě navštěvuje filmové a divadelní festivaly. Ve volném čase hraje divadlo, sleduje filmy a učí se francouzsky.
DW - nové - ZH

Zdeněk Hejnák

Senior Web Analyst

Zdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Jeho hlavním úkolem je předat vám data v takové podobě, abyste vždy věděli, jak je správně použít ke zvýšení efektivity a úspěšnosti vašeho byznysu. Při své práci čerpá především ze zkušeností s výkonovým marketingem pro e-shopy a z rozsáhlých online kampaní nejen korporátních klientů.

DW - nové - VV

Vladimír Vlček

Web Analyst & Developer

Vláďa se specializuje na vývoj aplikací určených pro interní potřeby Dobrého webu a webovou analytiku. Vláďa má za sebou několik rozsáhlých projektů, kde se naučil, že dobrý programátor není člověk, který ovládá pouze programovací jazyk. Programování se intenzivně věnuje od roku 2006.

Školení

DW - nové - PP

Petra Pangrácová

Vedoucí vzdělávání

Petra má na starosti vzdělávací aktivity Dobrého webu. Stará se o rozvoj a propagaci pravidelných veřejných školení i projekty firemních školení na míru

 Vzdělávání ji baví a věnuje se mu již řadu let jako školitelka a manažerka v oblasti tvrdých i měkkých dovedností. 

Kancelář

DW - nové - TB

Tereza Brožková

Asistentka

Tereza má na starosti telefonický a osobní úvodní kontakt s klienty a působí jako administrativní podpora týmu Dobrého webu. Zajišťuje zázemí pro pořádaná školení a provoz školící místnosti.

Strategický rozvoj

DW - nové - MA

Marek Antoš

Jednatel

Marek se na Internetu se pohybuje už od roku 1994. V roce 1998 založil společnost Internet Info, pod kterou v roce 2003 založil projekt Dobrý web. Dnes se věnuje především dlouhodobým cílům a strategickému rozvoji firmy.

Marek Antoš v roce 2001 získal cenu pro internetového podnikatele roku. Vystudoval právo a politologii. Těmto oblastem se nadále aktivně věnuje, kromě jiného, i v roli vyučujícího na Univerzitě Karlově.