Nastavení Google Analytics pro ČMSS - Dobrý web

Nastavení Google Analytics pro ČMSS

kubin-tomas
Tomáš Kubín
Marketingový specialista

Již několik let spolupracuje ČMSS s Dobrým webem v oblastech webové analytiky, PPC, social i online strategie. Díky správně nastavené dlouhodobé spolupráci vykazujeme velmi dobré výsledky především ve výkonnostním marketingu a posouváme se technologicky stále kupředu. Dobrému webu nechybí kvalitní lidé, a to nejen po stránce odborné, ale i lidské. Dobrému webu se daří nacházet způsoby, jak potřeby ČMSS realizovat.   

Českomoravská stavební spořitelna je tuzemskou jedničkou v bydlení a finanční jistotě. Nabízí širokou škálu produktů od stavebního spoření a financování bydlení až po potřeby domácností. Tradičně si zakládá na kvalifikovaném poradenství a komplexním servisu více než 2 800 profesionálních finančních poradců. Ti jsou klientům po domluvě kdykoli a kdekoli k dispozici. Vždy je jejich cílem najít řešení na míru klientových přání a potřeb.

Detaily spolupráce

Nastavení strategie měření a dlouhodobá správa a rozvoj Google analytics

Nezbytným prvním krokem před zahájením dlouhodobé spolupráce muselo být kompletní nastavení nástrojů webové analytiky. Společně s klientem jsme specifikovali cíle webu, připravili detailní technický návod pro implementaci webové analytiky, a provedli potřebná nastavení měřicích systémů.

Postupně, jak se spolupráce prohlubovala, jsme se pro ČMSS stali partnerem v oblasti webové analytiky na všech jejich projektech. ČMSS provozuje kromě korporátního webu ještě internetový magazín o bydlení Tadyjemoje.cz a věrnostní program Získejteulišky.cz. Každý z těchto webů stojí na jiné úrovni v rámci rozhodovacího procesu, tudíž má nadefinované odlišné cíle.

Vyvinuli jsme proto unikátní dashboard s pracovním názvem "Tobogán", který dokáže sledovat nejen počet uživatelů procházejících mezi jednotlivými weby, ale i jejich aktivity a plnění cílů pro danou doménu. Tím ČMSS získává elegantní přehled o tom, jak mezi sebou weby spolupracují, což se odráží v daleko lešpím vyhodnocování výkonu jednotlivých kampaní, na základě kterého je lze posléze efektivně optimalizovat.

"V ČMSS přirozeně očekáváme, že se postupnými kroky bude zvyšovat počet uživatelů přicházejících mezi jednotlivými weby. Díky datům získaných z těchto webů za pomoci sofistikovaného měřicího nástroje máme dobře nakročeno k tomu, abychom zase o něco lépe rozuměli potřebám našich stávajících i potenciálních zákazníků, a byli jim tak schopni tvořit nabídky více na míru," konstatuje Tomáš Kubín, datový analytik ČMSS.

Termín realizace
červen 2010 – dosud
Kontaktní osoba
Tomáš Kubín
Marketingový specialista
Web