Nastavení analytických nástrojů - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Nastavení analytických nástrojů

Nastavení Google Analytics

Nástroj Google Analytics je jednoduché nasadit, proto jej používá drtivá většina webů. Pro velké procento ale platí, že mají systém nedostatečně technicky nasazený nebo s Google Analytics prostě neumí pracovat. Zajistíme správné nastavení s ohledem na cíle a řešení vašeho webu. Odnaučíme vás bezcílně si prohlížet nic neříkající statistiky.

Nechte si správně nastavit Google Analytics a naučte se z dat vytěžit maximum.

Pokročilé nástroje webové analytiky

Na trhu je k dispozici mnoho nástrojů, které pro střední a velké firmy přinášejí mnoho výhod oproti bezplatnému Google Analytics. Jde např. o Adobe Digital Marketing Suite, WebTrends, comScore Digital Analytix nebo Webtrekk. Za tyto nástroje se většinou platí podle objemu měřených dat. Jsme schopni vám připravit srovnání těchto nástrojů podle vašich potřeb a pomoci s jejich implementací.

Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci o možnostech pokročilých nástrojů webové analytiky.

Audit webové analytiky

Nezdají se vám čísla z Google Analytics nebo jiného nástroje? Nejste sami - mnoho webů má špatně nasazené měřící kódy. Odstraníme problémy v měření vašeho webu.

Domluvte si konzultaci k webové analytice.

Webová analytika je pro nás obchodním nástrojem – nikoli technickým.

Zdeněk Hejnák Senior Web Analyst

Časté dotazy k webové analytice

Proč audit webové analytiky od Dobrého webu?

Analytics Certified Partner
Adobe Community Partner
  • Odbornost – Dobrý web je od roku 2009 součástí významného partnerství Google Analytics Certified Partner a od roku 2012 Adobe Community Partner pro řešení Digital Marketing Suite (dříve Omniture).
  • Zkušenosti – webovou analytikou se aktivně zabýváme od roku 2003 a pracovali jsme pro nejrůznější typy firem.
  • Podpora obchodu a marketingu – webová analytika má podporovat obchodní aktivity, poskytovat odpovědi na obchodní a marketingové otázky, a vracet kvalitní podklady pro manažerské rozhodování. Webová analytika je pro nás obchodní nástroj – nikoli technický.
  • Kontinuální vzdělávání – naši specialisté na webovou analytiku pravidelně navštěvují konference po celém světě, a tím trvale udržují vysokou míru odbornosti a profesionality.
  • Transparentnost – v oblasti webové analytiky jsme zcela otevření a transparentní a snažíme se v ní vzdělávat i naše klienty – pokud klient pochopí naši práci, dosáhneme lepších výsledků.
  • Vzdělávání – v roce 2009 jsme uspořádali významnou konferenci  Web Analytics s účastí zahraničních odborníků. Google Analytics pravidelně školíme od roku 2008.

Školení – naučte se, jak na webovou analytiku