Návrh webu - Dobrý web

Návrh webu

1Analýza

Cíl

Pochopit, proč a pro koho web děláme. Poznejte ty, pro které web vytváříte – vaše uživatele.

Proč?

Co když analýzu přeskočíte? Vytvoříte web pouze na základě svých dojmů a představ – web bude vyhovovat vám, ale ne zákazníkům.

Jak realizovat

Využijte některou z metod uživatelského výzkumu.

2Návrh

3Testování

4Výběr dodavatele

5Dohled

První krok je nejdůležitější – chyba v návrhu či opomenutí některého z kroků může celý projekt odsoudit k neúspěchu. Později už nic zásadního nezachráníte.

Tomáš Ludvík Head of User Experience

Proč navrhnout web od Dobrého webu?

 

 

 

 

 

 

  • Vlastní usability lab – disponujeme vlastní špičkově vybavenou laboratoří pro realizaci metod uživatelského výzkumu. Laboratoř svým vybavením a možnostmi patří k nejmoderněji vybaveným v České republice.
  • Zkušenosti – od roku 2003 provádíme analýzy použitelnosti webu, návrh webu či uživatelská testování. Desítkám klientů – malých i obrovských, v ČR i zahraničí, jsme pomáhali zlepšovat použitelnost a UX jejich webu.
  • Mezinárodní působení – Dobrý web je prostřednictvím své UX divize ExperienceU součástí mezinárodní asociace UX Alliance. Díky tomu u projektů můžeme aplikovat cenné znalosti a zkušenosti ze zahraničí.
  • Profesionalita – máme profesionální tým lidí specializovaný na návrh webu, použitelnost a uživatelský výzkum. Naši specialisté mají rozsáhlé praktické zkušenosti, přednášejí na konferencích a publikují odborné články. Na projektech se podílí i SEO specialisté či copywriter – na obojí je nezbytně nutné myslet již při návrhu
  • Speciální softwareTechSmith Morae, záznam obrazovky počítače a zvuku, přenos na libovolný počítač ve stejné síti, snadné zpracování a střih nahrávek, psaní poznámek během testu.
  • Osvěta a školení – Dobrý web již mnoho let pořádá pravidelná školení zaměřená na použitelnost webu, je spoluzakládajícím členem sdružení Prague ACM SIGCHI, pořadatelem konference User Experience a provozovatelem webu Přístupnost.cz.

Co říkají klienti

  • Služeb konzultantů z Dobrého webu jsme využili v rámci vytvoření zcela nového e-shopu, který měl nahradit zastaralou verzi používanou od roku 2005. Pomohli nám s výběrem dodavatele a podíleli se na samotné realizaci prostřednictvím návrhu rozložení prvků na stránce, orientace zákazníka v e-shopu a zjednodušení procesu objednávky. Po celou dobu dozorovali práce na novém webu a jasně formulovali naše přání a vize dodavateli. Výsledkem je výrazný nárůst tržeb po spuštění nového e-shopu.

  • S Dobrým webem spolupracuji již 3 roky. Je naším pomocníkem jak při řešení marketingové strategie tak hlavně při tvorbě webu. Firmu jsem si vybral pro optimalizaci starších webových stránek. Po roční spolupráci jsme začali tvořit zcela nové webové stránky. Byli nám pomocníkem jak při optimalizaci webu, tak kladli důraz na přehlednost a přístupnost našeho webu. V současnosti nám Dobrý web pomáhá vyvíjet a zkvalitňovat internetový obchod. Na začátku jsem si myslel, že naše spolupráce bude jednorázová, ale kvalitou svojí práce a návratností vložených investic mě přesvědčili o tom, že na webu je stále co zlepšovat a že dlouhodobější partnerství s Dobrým webem se vyplatí.

Další reference

Dobrý web o navrhování webu

Školení – naučte se, jak navrhnout web