Online kurz: Web copywriting prakticky - Dobrý web

Online kurz: Web copywriting prakticky

Procvičte si tvorbu webového obsahu. Připravte si texty pro svůj projekt! Navíc získáte účinné rady a náměty na vylepšení.

Katarina-Iskova-profil
Katarína Išková

Katarína se specializuje na srozumitelné a čtivé texty. Jako copywriterka působila v agentuře i korporaci. Má bohaté zkušenosti s psaním textů pro velké společnosti jako ČSOB, UPC, Mattoni, ale i menší klienty a startupy.

Co se na školení naučíte

  • Vyzkoušíte si skutečnou tvorbu marketingových textů na web.
  • Zlepšíte své textařské dovednosti a obchodní výsledky webu.
  • Navrhnete strategii obsahu pro zadaný projekt či vlastní stránky.
  • Osvojíte si v praxi rozdíly mezi online marketingem, reklamou a PR.
  • Odhalíte nevyužité příležitosti pro propagaci svého produktu či služby.
  • Vyvarujete se chyb a získáte cenné rady a tipy na vylepšení obsahu.

Díky našemu kurzu si procvičíte tvorbu různých typů propagačního obsahu. Ke každému textu získáte komentář a zpětnou vazbu lektora. Texty můžete psát přímo pro své stránky, nebo pro zadaný projekt fiktivní firmy. Každopádně výsledky uplatníte v praxi.

Kurz probíhá na dálku a je rozdělen do 7 kroků, během nichž vytváříte texty buď pro vlastní (firemní) stránky nebo pro fiktivní projekt. Od lektora získáváte zpětnou vazbu, upozornění na nedostatky a náměty na další vylepšení. Komunikujete přes e-mail nebo diskusní fórum na stránkách kurzu. Součástí kurzu je možnost dalších online konzultací k textům prostřednictvím skypu. Tvorbu textů pro 7 oblastí máme naplánovánu přibližně na 1 měsíc, ale můžete pracovat svým tempem.

Jakých 7 úkolů vás čeká? Podívejte se na podrobnou osnovu:

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Kurz jsme rozdělili na 7 tematických částí. Během nich si vyzkoušíte:

  • Tvorbu názvů, volbu domény, slogan a stručný popisek služby.
  • Strategii obsahu, strukturu sekcí, uplatnění konkurenčních výhod.
  • Texty o službě či produktu včetně nadpisů.
  • Kratší popisky ke službě či produktu.
  • Texty pro úvodní stránku webu.
  • Reklamní inzeráty pro PPC systémy.
  • Tiskovou zprávu.
  • PR článek.
  • E-mailový newsletter.

Ke každému odevzdanému textu získáte zpětnou vazbu a komentář od copywritera. Obdržíte díky tomu další tipy a náměty na vylepšení obsahu, které můžete ihned využít v praxi!

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tvůrce webového obsahu, marketingové pracovníky, správce internetových projektů, zástupce webdeveloperských studií a pro všechny, kdo chtějí psát ve větším než malém množství.

Hodit se vám budou základy copywritingu, které probíráme na školení web copywritingu.

Cena 4 950 Kč 5 990 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 4 450 Kč 5 385 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • přístup na web kurzu, kde probíhá zadávání a odevzdávání úkolů,
  • zpětná vazba lektora ke každému úkolu,
  • 2 hodinové konzultace s lektorem přes skype,
  • certifikát absolventa školení.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Online kurz: Web copywriting prakticky
Termín: 3. 5. 2016Online Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
4 950 Kč
5 990 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení