PPC - Dobrý web

Chcete začít s PPC?

Špatně navržená struktura kampaní je jedním z nejčastějších důvodů, proč nejsou PPC kampaně efektivní. Těmi dalšími jsou špatně definované či nedefinované cíle a nerealistické představy. Toto všechno musíte řešit dříve, než utratíte v PPC první korunu.

Začněte správně – budete z toho těžit v budoucnu. Využijte:

Vaše PPC kampaně nefungují?

Jak poznat, zda kampaně fungují? Chtějte odpověď, kolik generují konverzí (objednávek, poptávek) a v jaké hodnotě. Důvodů nefunkčních kampaní může být více – špatná struktura, klíčová slova, nastavení cenových nabídek, texty inzerátů, neschopný správce...

Najděte problém a řešte ho – pomocí:

Dokáže specialista PPC lépe?

Dobře ovládat PPC systémy se naučíte během jednodenního školení. Pro efektivní správu PPC kampaní to ale nestačí. Profesionál na správu PPC není člověk, který umí jen ovládat Sklik nebo AdWords.

Najděte si na správu PPC profesionála. Využijte:

PPC kampaně považujeme primárně za jeden z nástrojů výkonnostního marketingu a s tímto vědomím přistupujeme k jejich správě. Výsledkem musí být konverze!

Lukáš Foff Head of Online Advertising

Proč PPC reklamu od Dobrého webu?

AdWords Certified Partner
Analytics Certified Partner
Yahoo! Web Analytics Consultant Network
  • Odbornost – Dobrý web získal jako první ČR certifikaci AdWords Qualified Company (nyní Google AdWords Certified Partner) v roce 2006
  • Zkušenosti – PPC kampaně spravujeme od roku 2003 – reference mluví za své. Pro efektivní správu používáme svépomocí vyvinuté specializované nástroje.
  • Kontinuální vzdělávání – specialisté PPC jsou neustále vzděláváni formou interních školení či individuálních školení společností Google či Seznam.
  • Návratnost investic – s tímto cílem poskytujeme správu PPC – když nevěříme, že dokážeme PPC efektivně, nenabídneme je.
  • Komplexnost – ke správě PPC přistupujeme komplexně ve spolupráci se specialisty na další aspekty zpracování webu – efektivní správu nelze dosáhnout bez kvalitně nastavených nástrojů webové analytiky ani bez úprav cílových stránek
  • Transparentnost – v oblasti správy PPC jsme zcela otevření a transparentní a snažíme se v ní vzdělávat i naše klienty – pokud klient pochopí naši práci, dosáhneme lepších výsledků. Dodržujeme pravidla Google spolupráce s partnerem třetí strany.
  • Podpora webové analytiky – PPC automaticky zahrnuje i využití nástrojů webové analytiky – Dobrý web je od roku 2010 jedinou agenturou v ČR vlastnící jak certifikát Google Analytics Certified Partner tak i Yahoo! Web Analytics.
  • VzděláváníPPC reklamu školíme od roku 2004.

Co říkají klienti

  • V rámci správy PPC kampaní naší pojišťovny zejména oceňujeme testování nových funkcí a inovací v systému Adwords a Sklik. Na Dobrém webu si především ceníme týmové spolupráce, rychlé odezvy na naše požadavky a zpětné vazby k našim kampaním. Dlouhodobá spolupráce se společností Dobrý web nám přináší výhody, které se odráží na celkových prodejích našich produktů na internetu.

  • S Dobrým webem spolupracuji již 3 roky. Je naším pomocníkem jak při řešení marketingové strategie tak hlavně při tvorbě webu. Firmu jsem si vybral pro optimalizaci starších webových stránek. Po roční spolupráci jsme začali tvořit zcela nové webové stránky. Byli nám pomocníkem jak při optimalizaci webu, tak kladli důraz na přehlednost a přístupnost našeho webu. V současnosti nám Dobrý web pomáhá vyvíjet a zkvalitňovat internetový obchod. Na začátku jsem si myslel, že naše spolupráce bude jednorázová, ale kvalitou svojí práce a návratností vložených investic mě přesvědčili o tom, že na webu je stále co zlepšovat a že dlouhodobější partnerství s Dobrým webem se vyplatí.

Další reference

  • ČSOB Banka
  • Citibank

    Být nablízku našim klientům je pro nás velmi důležité. Dobrý web nám pomáhá být tam, kde nás naši budoucí i stávající klienti hledají.

    Dobrý web se stará o naši přítomnost v nejvýznamnějších vyhledávačích prostřednictvím reklamních systémů AdWords, Sklik, eTarget a adFOX od února 2008. Díky pravidelné analýze výsledků a následným úpravám se naše pozice stále zlepšuje, aniž bychom museli neefektivně navyšovat finance investované do tohoto projektu.

    Komunikace s konzultanty, kteří mají naši kampaň na starosti, je vždy velmi rychlá a efektivní, velmi důležitá je také jejich orientace v oblasti bankovnictví.

    Ivana Černá
    Citibank
  • Manutan
  • Blancheporte
  • Hypoteční banka
  • TisknuLevne.cz

    PPC kampaně jsou hlavním zdrojem našich prodejů již několik let. Ze začátku jsme si kampaně spravovali sami, od roku 2009 však spolupracujeme s Dobrým webem. Vzhledem k velkému objemu útrat v PPC systémech se investice do kvalitní správy našich kampaní ukázala jako velmi výhodná. Díky Dobrému webu máme jistotu, že naše kampaně jsou spravovány optimálně s ohledem na nejnovější trendy. Můžeme tak více času věnovat vlastnímu podnikání. Na spolupráci oceňujeme především měsíční reporty, které nám dávají srozumitelně najevo výhodnost naší spolupráce s Dobrým webem.

    Martin Pěnička
    TisknuLevne.cz
  • 3Suisses
  • Athos Travel

    S Dobrým webem spolupracujeme již několik let na rozvoji a propagaci webů, které provozujeme. Oceňuji především individuální přístup, ze kterého je cítit, že cílem spolupráce je navrhnout fungující a efektivní řešení – nikoli pouze dodat konkrétní službu.

    Vedle přípravy detailního zadání při redesignu našich webů a správy PPC kampaní nám Dobrý web na webu zprovoznil systém Google Analytics. Aktuálně tak máme velmi přesné informace o návratnosti našich reklamních investic a data o tom, jakým způsobem návštěvníci pracují s naším webem.

    Provoz našeho webu představuje nekonečnou cestu a i díky spolupráci s Dobrým webem cítíme, že kráčíme po té správné.

    Filip Antoš
    Athos Travel

Školení – naučte se, jak na PPC reklamu