Přednáška: Trendy v SEO
Z výsledků SEO aktivit v roce 2013 byli mnozí nemile překvapeni. Je čas začít uvažovat, co dál. Prochází SEO revolucí nebo evolucí? Jsou důležitější odkazy nebo obsah?
Co se na školení naučíte
- Proč přestávají fungovat „staré“ taktiky?
- Zda ohrozí stávající pozice pokračování ve „starých“ taktikách.
- Do jakých SEO aktivit investovat v roce 2014?
- Jak vyhodnocovat SEO po nárůstu neoznačených zdrojů návštěvnosti, tzv. „not-provided“
- K jakým změnám ve vyhledávačích došlo? A kam směřují?
Podrobná osnova školení
- Proč SEO aktivity, které jsou vykonávané odděleně, přestávají fungovat? K jakým změnám došlo? A jaké hrozí postihy?
- Optimalizace na klíčová slova vs na témata - starý vs nový postup optimalizace. A je nový postup opravdu nový?
- Je tvorba obsahu pro každého? A co dělat, pokud do vzniku a distribuce obsahu nechcete investovat?
- Jak do toho zapadají sociální sítě a mobilní zařízení?
- Jak nahradit vyhodnocování zmizelých slov?
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: všechny, jejichž práci ovlivňují výsledky SEO aktivity. Především tedy marketingoví manažeři a specialisté, správci webů, majitelé e-shopů a další.
Stačí znát základní pojmy.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa přednášky,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →