Přednáška: Universal Analytics

Neměřte návštěvy, měřte zákazníky. Propojte s Google Analytics všechna data, která máte. Sledujte metriky, které vás skutečně zajímají. To je Universal Analytics, jasný směr kam se Google Analytics ubírá. Nestůjte opodál a poznejte trendy na zářijové přednášce.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Kam se posunulo fungování Google Analytics.
  • Co znamená Universal Analytics pro vaši firmu.
  • Co přináší aktuální změny managerům.
  • Jak neměřit jen návštěvy, ale skutečné lidi.
  • Jak propojit měření webu s dalšími daty, které sbíráte.

Na přednášce se inspirujte se příklady, jak různé firmy využívají výhody Universal Analytics.

Ze školení si odnesete praktický checklist, kterým poznáte, co z Universal Analytics se vám bude hodit.

Rozvoj Google Analytics

  • Jak Google rozvíjí své analytické nástroje
  • Proč už nestačí jen měřit web
  • Co Google naučili hry a mobilní aplikace

Sjednocení pohledu na zákazníky

  • Když jeden zákazník využívá více zařízení
  • Dohrávání konverzí z offline kanálů
  • Rozšiřování dimenzí pro napojení dalších informací o zákaznících

Posun od měření webu

  • Měření mobilních aplikací, stojanů v obchodech
  • K čemu slouží vlastní dimenze a metriky
  • Jak Google Analytics naučíte mluvit řečí vaší firmy

Segmentace zákazníků

  • Proč je segmentace napříč návštěvami úžasná
  • Jak využijete kohorty zákazníků

Lepší vyhodnocování marketingových aktivit

  • Pohled na skutečný zisk z kampaní

Využití s nástrojem Google Tag Manager

  • Starejte se o změny v kódech co nejméně
  • Jak bezpečně přejít na Universal Analytics

Prostor pro vás

  • Debata nad rozvojem analytiky

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.

Přednáška bude užitečná těm, kteří již dlouho ve firmě používají Google Analytics a rádi by své využití dat posunuli na další úroveň. Nemusíte být odborníkem v Google Analytics.

Na přednášce se nebudou řešit velké technické podrobnosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa  přednášky,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →