Publikace a články

Články

Publikace

  • Webová analytika 2.0Webová analytika 2.0

    Rok vydání: 2011

    Autor: Avinash Kaushik

    Pavel Jašek zpracoval odbornou a jazykovou korekturu českého překladu knihy.

    Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování.

    Více informací na http://knihy.cpress.cz/webova-analytika-20.html

  • Uživatelsky přívětivá rozhraníUživatelsky přívětivá rozhraní

    Rok vydání: 2009

    Autor: Kolektiv autorů

    Adam Fendrych a Luboš Plotěný jsou spoluautory této první české publikace zaměřené na problematiku UX.

    První sborník mapující projekty a názory odborníků v oblasti Human-Computer Interaction v České republice. Další informace najdete na našem blogu.

    Více informací na http://www.horava.com/almanach/

  • Google AnalyticsGoogle Analytics

    Rok vydání: 2009

    Autor: Brian Clifton

    Adam Fendrych provedl odbornou korekturu překladu knihy do češtiny.

    Odborník ze společnosti Google a expert na webovou analytiku poskytuje návody a postupy, jak získat dokonalý přehled o vlivu vašeho webu na jeho uživatele, a zlepšit tak jeho konkurenceschopnost.

    Více informací na http://knihy.cpress.cz/google-analytics.html

  • Budování úspěšného firemního webuBudování úspěšného firemního webu

    Rok vydání: 2005

    Autor: Luboš Plotěný

    Vybudování úspěšného firemního webu je dlouhodobou záležitostí, která bude stát hodně času i peněz. Kniha Budování úspěšného firemního webu slouží k tomu, aby byly tento čas i peníze investovány správně. Celá publikace je zaměřena na několik důležitých etap, které podmiňují vystavění webu plnícího stanovené cíle.

    Více informací na http://kniha.ldstudio.cz/

Odborné studie

  • Studie e-shopů 2011

    Studie českých e-shopů 2011

    Rok vydání: 2011

    Nedělejte stejné chyby jako vaše konkurence. Ať už v PPC reklamě, SEO, na sociálních sítích, či na webu samotném. Vyhněte se nesprávným rozhodnutím či prozkoumávání slepých uliček.

    Více informací na http://www.dobryweb.cz/studie-eshopu

  • Politické strany před volbami a internet

    Politické strany před volbami a internet

    Rok vydání: 2009

    Snaha o někdy samoúčelné využití moderních a atraktivních cest oslovení potenciálních voličů a časté opomíjení prezentace opravdu důležitých informací v přehledné a snadno dohledatelné podobě. I tímto způsobem lze shrnout předvolební aktivitu předních politických stran na internetu, jež jsme zhodnotili pro týdeník Profit.

    Politické strany před volbami a internet

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 75 kB
  • Studie webů bank v ČR

    Studie webů bank v ČR

    Rok vydání: 2006

    V komerční studii jsme analyzovali webové prezentace 15 předních bank v České republice. Zaměřili jsme se na ergonomiii webu, jeho obsah, internetový marketing, přístupnost a provázanost webu s dalšími informačními kanály. Studie byla vypracována ve spolupráci s finančním serverem Měšec.cz.

    Studie webů bank v ČR

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 6,1 MB
  • Studie webů automobilek

    Studie webů automobilek

    Rok vydání: 2006

    Nejlepší webové stránky z dvaceti vybraných automobilek působících na českém trhu mají společnosti Ford, Audi a Škoda Auto. Vyplývá to ze studie, kterou vypracovalo poradenské a konzultační centrum Dobrý web. Mezi hlavní přednosti těchto webů patří především profesionálně zpracované konfigurátory osobních automobilů, obsahová bohatost či přehledná informační architektura.

    Studie webů automobilek

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 6,7 MB
  • Studie webů politických stran (volby 2006)

    Studie webů politických stran (volby 2006)

    Rok vydání: 2006

    Čtyři z pěti nejvlivnějších politických stran měsíc před volbami nereagují na e-mailové dotazy. Vyplývá to ze studie, ve které jsme se zabývali kvalitou webových stránek politických stran a využívání internetové komunikace v předvolební kampani. Strany podceňují prakticky všechny možnosti, které jim internet poskytuje.

    Studie webů politických stran (volby 2006)

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 2,7 MB
  • Cestování v Google AdWords

    Cestování v Google AdWords

    Rok vydání: 2006

    Jak zvolit klíčová slova, jak formulovat text inzerátů a kam odkazovat z inzerátů v Google AdWords? Cestování v Google AdWords je první ze série ministudií o inzerování služeb na stránkách vyhledávačů. Tentokrát jsme se zaměřili na popsání stavu a doporučení efektivních postupů pro propagaci dovolené v zahraničí.

    Cestování v Google AdWords

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 191,9 kB
  • Portál veřejné správy auditem přístupnosti neprošel

    Portál veřejné správy auditem přístupnosti neprošel

    Rok vydání: 2005

    Portál veřejné správy, chlouba informačních systémů české veřejné správy, vykazuje značné problémy s přístupností svého obsahu pro handicapované uživatele. Zjistilo to konzultační centrum Dobrý web, které pro portál zpracovalo komplexní Audit přístupnosti.

    Portál veřejné správy auditem přístupnosti neprošel

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 395,5 kB
  • Přístupnost webů institucí státní správy

    Přístupnost webů institucí státní správy

    Rok vydání: 2004

    Při nedávném testu bezbariérovosti webových stránek, který provedlo konzultační centrum Dobrý web, vyšlo najevo, že pro handicapované občany jsou webové stránky insitucí státní správy téměř nepoužitelné.

    Přístupnost webů institucí státní správy

    Kompletní studie ke stažení.

    StáhnoutPDF, 189,8 kB