Reference - Dobrý web

Reference

Umíme pomoci velkým i menším klientům. Máme zkušenosti s prací pro banky, e-shopy, cestovní kanceláře, telekomunikační operátory, web developery, státní správu a mnoho dalších.

Příprava webu

Návrh webu (Více o oblasti)

  • Služeb konzultantů z Dobrého webu jsme využili v rámci vytvoření zcela nového e-shopu, který měl nahradit zastaralou verzi používanou od roku 2005. Pomohli nám s výběrem dodavatele a podíleli se na samotné realizaci prostřednictvím návrhu rozložení prvků na stránce, orientace zákazníka v e-shopu a zjednodušení procesu objednávky. Po celou dobu dozorovali práce na novém webu a jasně formulovali naše přání a vize dodavateli. Výsledkem je výrazný nárůst tržeb po spuštění nového e-shopu.

    Martin Prager Sparta Praha (Fotballmania)

Zlepšování webu

Použitelnost (Více o oblasti)

  • "Služeb ExperienceU jsme využili při uživatelském testování naší mobilní aplikace. Vedle vstřícného a profesionálního přístupy při přípravě a v průběhu vlastního testování si cením zejména konkrétních doporučení a návodů, jak řešit problémy, které testování odhalilo."
    Kateřina Segečová Česká pošta

Copywriting (Více o oblasti)

  • Po velmi pozitivní zkušenosti s copywritingem pro náš firemní web www.cybergenics.cz jsme si od Dobrého webu nechali vypracovat copywriting i na náš produktový web. Součástí toho byla i konzultace na téma přístupnosti a použitelnosti tohoto webu. Opět nás překvapilo, jaké nedostatky na webu byli lidé z Dobrého webu objevit a jaký výrazný nárůst klientů po těchto úpravách náš web zaznamenal. Copywriting pro nejdůležitější stránky ještě podpořil tento trend a zároveň zlepšil pozice webu ve fulltextových vyhledávačích.

    Tomáš Krejčí Shoptet.cz

Zvyšování návštěvnosti

SEO (Více o oblasti)

  • S Dobrým webem spolupracujeme již několik let na rozvoji a propagaci webů, které provozujeme. Oceňuji především individuální přístup, ze kterého je cítit, že cílem spolupráce je navrhnout fungující a efektivní řešení – nikoli pouze dodat konkrétní službu.

    Vedle přípravy detailního zadání při redesignu našich webů a správy PPC kampaní nám Dobrý web na webu zprovoznil systém Google Analytics. Aktuálně tak máme velmi přesné informace o návratnosti našich reklamních investic a data o tom, jakým způsobem návštěvníci pracují s naším webem.

    Provoz našeho webu představuje nekonečnou cestu a i díky spolupráci s Dobrým webem cítíme, že kráčíme po té správné.

    Filip Antoš Athos Travel

PPC (Více o oblasti)

  • Již několik let spolupracuje ČMSS s Dobrým webem v oblastech webové analytiky, PPC, social i online strategie. Díky správně nastavené dlouhodobé spolupráci vykazujeme velmi dobré výsledky především ve výkonnostním marketingu a posouváme se technologicky stále kupředu. Dobrému webu nechybí kvalitní lidé, a to nejen po stránce odborné, ale i lidské. Dobrému webu se daří nacházet způsoby, jak potřeby ČMSS realizovat.   

    Tomáš Kubín ČMSS

Sociální sítě

Marketing v sociálních sítích (Více o oblasti)

  • V současné době jsme hledali další možnosti, jak se držet moderních trendů a komunikovat se zákazníky. Právě při tomto rozhodování nám pomohl Ondřej Jireš z Dobrého webu. Na začátku nám podrobně vysvětlil, jaké výhody má internetový marketing v sociálních sítích. Netrvalo dlouho a s jeho pomocí se nám podařilo kvalitně zlepšit profil na FB a získat nové fanoušky. Díky jeho spolupráci jsme objevili další příležitosti, jak oslovit zákazníky na internetu.

    Tomáš Kůs AARON

Webová analytika

Nastavení analytických nástrojů (Více o oblasti)

  • Google Analytics jsme používali i předtím, než jsme v této oblasti začali spolupracovat s Dobrým webem. Ukázalo se však, že zdaleka nevyužíváme všechny možnosti, které nám tento nástroj nabízí. Až po úpravě nastavení od Dobrého webu, jsme schopni detailně sledovat vše, co je pro nás důležité. Nástroj nám poskytuje základní informace o chování uživatelů na webu Hypoteční banky, díky kterým známe slabá místa, na kterých postupně pracujeme. Neocenitelná je i možnost přesně sledovat efektivitu a návratnost investic do jednotlivých reklamních aktivit.

    Josef Drobílek Hypoteční banka

Školení

Školení na míru (Více o oblasti)

  • Click it - klub online marketingu a agentura Dobrý web spolu spolupracují již druhý semestr a spolupráci si nemůžeme vynachválit. Lektoři z Dobrého webu v rámci našich workshopů se věnovali tématu základů PPC reklamy a webové optimalizace (SEO). Tyto workshopy se účastníkům velmi líbily. Budeme se těšit na další workshopy s Dobrým webem a spolupráci.

    Kateřina Urbanová Click it

Veřejná školení (Více o školeních)

  • Školení bylo super, kluci všechno jasně vysvětlili, nebylo moc zbytečné teorie a byl dostatek času na vypracování úkolů po každé části i prostor na otázky. Dozvěděla jsem se nové věci a utřídila si to, co jsem už znala. Určitě všem doporučuji a bylo by super, pokud by kluci udělali nějaké další školení na nové téma.

    Helena Marušková nutrilove 

    Díky tomuto školení jsem prohloubila dosavadní znalosti problematiky, odhalila úskalí a nedostatky a zároveň zjistila, co je při SEO více či méně důležité. Oceňuji především zkušenosti přednášejícího, který bez zaváhání odpovídal na veškeré dotazy zasazené do nejrůznějších oborů. Školení je dobře strukturované a doplněné o praktické ukázky a analytické nástroje, které i v základní verzi mohou poukázat na nedostatky webových stránek. Nové vědomosti jsem ihned přenesla do praxe a věřím, že v brzké době začnou přinášet ovoce.

    Ing. Jana Fillová Datascan, s.r.o. 

    Ucelené podání nezbytných i zajímavých informací k tématu copywriting. Školení v nás vzbudilo chuť psát jinak a lépe.

    Eva Stránská PRECIOSA ORNELA, a.s.