Reference - veřejná školení - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Reference - veřejná školení

Těší nás, že jste se školeními spokojeni.

  • Školení je vhodné pro získání uceleného přehledu o možnostech sebeprezentace v on-line prostředí při omezených rozpočtových možnostech.

    Milan Bendl BBS.cz s.r.o.
  • Školení bylo super, kluci všechno jasně vysvětlili, nebylo moc zbytečné teorie a byl dostatek času na vypracování úkolů po každé části i prostor na otázky. Dozvěděla jsem se nové věci a utřídila si to, co jsem už znala. Určitě všem doporučuji a bylo by super, pokud by kluci udělali nějaké další školení na nové téma.

    Helena Marušková nutrilove
  • Workshop je vhodný pro ty, kteří potřebují pracovat s více weby, nebo mají velké množství konkurentů a rozhodují se jaký analytický nástroj pro svoji potřebu použít. Výsledkem workshopu je analýza Vašeho webu v porovnání s konkurencí. Co považuji za velmi užitečně je možnost zjištění nejnovějších smazaných backlinků v nástroji MajesticSEO.

    Bc. Petra Fojtíková Notino.cz
  • Kluci mi pomohli připomenout hodnoty společnosti. Uvědomit si, co je či není správně nastavené a kde je prostor pro další aktivity.

    Mgr. Nela Drunecká ProSEO Media s.r.o.
  • Workshop měl opravdu vysokou úroveň. Podstatná část workshopu byla věnovaná pokusům o vyzkoušení nově nabytých informací v praxi. Workshop celkově mě motivoval k dalšímu vzdělávání v oblasti UX designu a rychlé aplikaci poznatků do naší webové publikační platformy aPilot i webů našich zákazníků.

    Pavel Rejman aPilot.cz
  • Jan Ambrož je sympatický a schopný řečník se skvěle připravenou podrobnou prezentací i dalšími podklady pro každého účastníka. Školení je hodně obsáhlé a "našlapané", splňuje kompletně vše, co slibuje. Je komplexní a doplněné množstvím konkrétních příkladů. Zahrnuje také úkoly, některé samostatné, jiné skupinové. V průběhu celého dne bylo možné se kdykoli zeptat, vše si upřesnit nebo sdílet vlastní zkušenosti a názor. Kurz určitě vřele doporučuji. Je vhodný jak pro zkušené psavce, tak pro začátečníky i nadšence.

     

    Liběna Kubíková FleishmanHillard
  • Kurz Google Analytics II. má výbornou úroveň a všechny pokročilé funkčnosti GA krásně ukazuje na praktických příkladech. Člověk si hned vše může vyzkoušet na svých datech. Školení mi velmi pomohlo si udělat přehled v analytice našeho webu. Analytika je pro nás velmi důležitá, a to přesto, že se pohybuje v ryze offline byznyse pěstování biomasy a japonských topolů.

    Tomáš Černíček JAPOL GROUP
  • Nikdy jsem žádné školení PR neabsolvovala, takže jsem neměla nastavená žádná očekávání. PR jsem znala spíš teoreticky a to velmi málo. Ale pan Dočekal mě s jeho výkladem velmi mile překvapil. Celý den dokázal poutavě a lidsky přednášet. Největším přínosem pro všechny, kteří chtějí pro svou firmu nějaké PR dělat, bylo určitě to, že byl celý výklad z pohledu publicisty a novináře, takže přesně ze strany, kterou my, jako PR specialisti potřebujeme zaujmout, abychom se vůbec někam dostali. Celý den prokládal zábavný teoretický výklad svými cennými PR tipy a zážitky. Školení s Danielem Dočekalem určitě doporučuji.

    Lucie Matějková Simplity
  • Školení - Jak prakticky na firemní Facebook splnilo mé očekávání a dozvěděl jsem se mnoho nových a zajímavých informací které prakticky využiji. Do budoucna zvažuji další školení ve firmě Dobryweb.cz.

     

  • Díky za zajímavé školení copywritingu. Oceňuji zejména interaktivitu a praktické příklady. A zpětnou vazbu od ostatních účastníků kurzu na naše copywriterské pokusy. Myslím, že by si toto téma zasloužilo klidně i dva dny, tak aby  bylo dost času na praktická cvičení.

    Bc. Pavel Pfauser PRVNÍ CHODSKÁ
  • Na školení oceňuji především inovované informace o tom, čím má a nemá smysl se aktuálně v SEO zabývat a současně i praktické rady jak uvažovat a co prakticky dělat. Jako naprosto klíčové vidím ukázky použití softwarových nástrojů a zkušenosti přednášejícího, o které je ochoten se přátelskou formou podělit. Poskytnuté vědomosti mají navíc přesah i do dalších oborů, což velice oceňuji.

    Martin Brandýský Travelport
  • Z Dobrého webu odcházím tradičně spokojen a školení zde prováděná mohu jen doporučit. S real time biddingem  jsem neměl žádné zkušenosti, a tak jsem velmi uvítal „teoretickou“ část Matěje Nováka, kterou hodnotím jako velmi zdařilou pro získání nejen aktuálního přehledu, ale také reálných přestav o možných přínosech s nasazením této technologie. Odpolední část pak jen potvrdila velkou erudici a zapálení Zuzany Neupauerové , která přestavila způsob vytváření a především nastavování kampaní v systému Adform a v podstatě mi umožnila s RTB v naší společnosti začít a rozšířit tak naše dosavadní online marketingové aktivity. Oběma patří velké poděkování za jejich profesionální přípravu i přístup.

    Ing. Radomil Staněk Dr.Staněk, spol. s r.o.
  • Na školení obsahového marketingu jsem se dozvěděl hodně zajímavých tipů, jak dělat obsah webu jinak a lépe. Přínosem pro mne byla zejména předvýrobní analytická část. Školení bych doporučil každému, kdo se stará o jakýkoli web z jeho obsahové stránky.

    Petr Němeček nemecekpetr.cz
  • Školení mi rozšířilo obzory zejména v užívání nástrojů pro měření kvality a kvantity klíčových slov. Školitel byl také velmi ochotný po školení odpovídat na dotazy a ukázat řešení na konkrétních případech – takže jsme si mohli ověřit chyby na svých stránkách a hned je opravit.

  • Užitečné informace ve správný čas. Vše bylo vysvětleno zjednodušeně i v detailu s maximálním zaměřením na praktičnost. Děkuji a doporučuji!

    Ruben Vančo, ředitel marketingu Bisnode Česká republika, a.s.
  • Těm, kteří chtějí do problematiky PPC proniknout hlouběji (zejména v návaznosti na kurz PPC I), lze toto školení rozhodně doporučit. Kromě rozšíření znalostí PPC reklamy se naučíte rychle zorientovat v rozhraní systémů Google AdWords a Sklik, stejně jako v AdWords editoru.

    Pavel Patera VEDE, s.r.o.
  • Se školením od Dobrého webu jsem byl velice spokojený. Absolvoval jsem již druhé školení a opět jsem se utvrdil, že Dobrý web odvádí skvělou práci. Školení bylo profesionálně připravené, srozumitelné a naučné!

    Tomáš Loukota Pro-krmivo.cz
  • Školení splnilo na 100% mé očekávání a rozšířilo mé znalosti v oblasti optimalizace webových stránek. Oceňuji vřelý přístup celého kolektivu Dobrého webu vč. kvalitního zázemí a organizace celého školení.

    Miroslav Kopecký Mirkop.cz
  • Školení PPC reklamy I od Dobrého webu určitě doporučuji všem začínajícím internetovým marketérům, kromě srozumitelného seznámení se základními pojmy je možné si na praktických příkladech vyzkoušet i založení, nastavení a základní ovládání AdWords a Skliku. Lektor Tomáš Turek věci rozumí a je ochotný při zodpovídání dotazů. Pro základní orientaci v problematice PPC je toto školení ideální.

    Pavel Patera VEDE.cz
  • Školenie bolo pre mňa veľmi užitočné a poučné. Cela jeho príprava pred školením ako aj samotné školenie bolo naozaj na profesionálnej úrovni. Od testovania konektivity po prístup lektora, až po kvalitný obsah školenia. Naozaj vrele odporúčam a určite nebolo posledné.

    Ing. Lukáš Bumbál Webdesign Studio s.r.o.
  • Školení bylo výstižné a praktické. Navíc se na školení sešla skvělá skupina lidí, takže se s lektorem spolupracovalo jedna radost. Díky praktickým ukázkám a cvičením mohu říci, že jsem si ze školení odnesla maximum co se obsahu a obsahové strategie týká.

    Ing. Petra Křížová HUDYsport a.s.
  • Jan Ambrož dokázal skvěle motivovat a v průběhu "pár" hodin přehledně představit, co je třeba pro to, abychom se mohli pustit do tvorby obsahu s pevným jízdním řádem a šancí na úspěch.

    Zdeněk Dvořák Mabyt.cz
  • Školení Jak na firemní Facebook prakticky splnilo naše očekávání. Bylo zajímavé a velice poutavé díky skvělému podání pana Dočekala.

    Jana Janstová Panter s.r.o.
  • Díky za webinář, bylo to super! O víkendu budeme vstřebávat.

    Jan Vetchý SOVA NET, s.r.o.
  • Školení web copywritingu bych zhodnotil jako velmi inspirující a přínosné. Dozvěděl jsem se zde mnoho zajímavých informací, jak pracovat s textem a jak ho tvořit na skutečně vysoké úrovni. Čeho se vyvarovat a naopak co funguje. Chválím nejen teoretickou část, ale také možnost si na konkrétních příkladech ukázat dobré i špatné verze. A že takovýchto „praktických ukázek a cvičení“ nebylo málo – což velmi oceňuji. Hodnotím známkou jedna. Mohu doporučit.

    Pavel Doležal Rock Point a.s.
  • Školení emočního designu se mi velice líbilo především díky názorným příkladům a možnostem využití v praxi. Doporučoval bych ho každému navštívit, před tím než začne tvořit nějaký web.

  • Výborně vyvážené školení e-mail marketingu včetně praktických příkladů z praxe mi pomohlo pro odstartování e-malingové kampaně v naší firmě. Shrnuje přesně a podrobně, proč začít, jaké způsoby využít a čeho se vyvarovat. Lektor je odborník a praktik, nevynechal žádné podstatné detaily, je vidět, že má oblast e-mail marketingu v malíčku.

    Andrea Dufková AMBER INTERIER
  • Školení Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku hodnotím jako výborné. Standardně, jak to bývá, mnoho praktických tipů. Nadstandardně možnost vidět tuto oblast očima Daniela Dočekala, což pro mě bylo asi nejvíc podnětné -  a navíc zábavné. Dobrému webu patří poděkování za perfektní organizaci.

    Kateřina Bílková POHYB DĚTEM - zdravě & hravě
  • Školení bylo velmi zajímavé. Jsem přesvědčena o stoupající důležitosti UX a designu, který dokáže vhodně evokovat ty správné emoce.

    Ing. Mirka Hráčková ONIO s.r.o.
  • Školení považuji za nesmírně užitečné a Pavla Jaška za odborníka i lektora na svém místě. Informace, které podal, nás ihned naučil aplikovat do praxe na řadě konkrétních cvičení.

    Martin Domes MD webdesign Brno
  • Školení Google Analytics splnilo má očekávání osvěžit si dávno zapomenuté znalosti a především si udělat komplexnější představu o tom, co vše dalšího systém dokáže. V průběhu školení byla možnost si získané teoretické vědomosti rovnou ověřit v praxi, stejně jako pokládat řadu konkrétních dotazů vztahujících se k vlastnímu webu. Lektor, který byl ke konzultacím ochotně k dispozici i v průběhu přestávek, se snažil přizpůsobit úrovni znalostí všech účastníků kurzu. Kromě certifikátu jsem si tak z celodenního školení odnesla řadu studijních materiálů a inspirace k tomu, co vše mi můžou GA o našich firemních webech prozradit.

    Hana Jarešová ASEKOL s.r.o.
  • Školení Google Analytics pro pokročilé naplnilo má očekávání. Vhodně zvolený stupeň podrobnosti v kombinaci s praktickými ukázkami a individuálním přístupem lektora umožnili rozšířit moji znalost GA na detailní úroveň. Poznatky získané na tomto školení představují dostatečnou průpravu pro kvalifikované analýzy webových stránek a jsou dobrým základem pro další zvyšování odbornosti v oblasti GA.

    Ing. Petr Kábele Filamos, s. r. o.
  • Takové školení na trhu chybělo. Copywriteři se často učí, JAK psát, ale tápou, CO psát. I když je kurz přínosnější pro stratégy a marketéry, začínajícím copywriterům rozšíří potřebné obzory a zkušenějším dodá jistotu. Ostřílení copywriteři se ale na školení také nenudí – Honza Ambrož se chvílemi mění z lektora na zábavného herce a dokáže účastníky motivovat.

    Richard Dobiáš Dobrý copywriter
  • Školení PPC I. naplnilo mé očekávání. I přesto, že jsem měl v minulosti vizuální kontakt s ADWORDS a SKLIKem, toto školení mi pomohlo pochopit strukturu a způsob fungování těchto reklamních systémů. Díky naplnění mého očekávání se budu účastnit i školení PPC II., kde očekávám ještě hlubší zanoření do problematiky.

    Ing. Pavel Špinka HOSTING90 systems s.r.o.
  • Prvně bych ráda poděkovala za velmi profesionální a zároveň lidský přístup pana Pavla Jaška, který byl naším školitelem. Celkový obsah školení byl perfektně přizpůsoben informacím a potřebám, které jsem zmínila v dotazníku, který byl zaslán před samotným školením. Díky účasti mohu říci, že mám tak velice kvalitní přehled v rámci tohoto analytického nástroje a ve veškerých nejasnostech ohledně některých měření efektivity, mám již dnes zcela jasno, což je v mé pozici marketingové manažerky, zcela nezbytné.

    Lada Rajtrová AAA POPTÁVKA.CZ, s.r.o.
  • Díky školení u Dobrého webu jsem získal řadu dalších poznatků k tvorbě článků na web, které přispěly k vyšší profesionalitě při mé další publikační činnosti. Uvítal jsem konkrétní příklady z praxe i možnost následné konzultace s naším školitelem Honzou Ambrožem.

    Mgr. Vít Goršanov
  • Školení GA 2 pro mě bylo vhodným rozšířením a prohloubením látky, která byla prezentována a procvičena v rámci Školení GA 1. Mohu dopočučit všem, kdo mají zájem získat zajímavé a užitečné informace o svém webu na rozšiřující úrovni. Získané informace mi umožňují lépe měřit přizpůsobovat sledované weby.

  • Základní zkušenosti s GA jsem získal formou samostudia. Od školení jsem proto čekal, že mi pomůže kvalitně utřídit mé dosavadní poznatky a na vybudovaných základech dál stavět. Mé očekávání bylo zcela naplněno. Přístup lektora byl vstřícný, otevřený, přátelský a profesionální. Po teoretickém úvodu byl účastníkům povolen vstup do modelového profilu, ve kterém bylo možné vše ihned prakticky vyzkoušet. Já jsem však raději využil našich firemních dat a pan Jašek mi i přesto bez problémů vždy poradil. Pro analýzu transakčních dat jsem však rád nahlédl i do zmíněného ukázkového profilu. Celodenní akce proběhla v několika blocích, které byly odděleny přestávkami a obědem; rád bych vyzdvihl vynikající kávu.

  • Mohu říci, že školení Google Analytics I mi bylo přesně šito na míru. Před samotným školením jsem byl samouk a nebyl jsem si jistý, jak pokročilé vlastně moje znalosti jsou. Na školení jsem si pro mne známé pojmy upevnil a hlavně detailněji zjistil, jak které statistiky Google vyhodnocuje. Velký přínos považuji v oblasti kampaní a sledování událostí. U pana Jaška bylo velmi jasně vidět, že velmi dobře ví o čem mluví a hlavně, že nemá úzkou specializaci na Google Analytics, ale dokáže poradit i s přesahem do ostatních oblastí.

  • Workshop svým obsahem předčil má očekávání. Lektor díky své naprosté kompetentnosti, profesionalitě, hromadě praktických zkušeností a příkladů dokázal v uvolněné a přátelské atmosféře nejen odhalit roušku poněkud abstraktního pojmu UX Design, ale i prakticky zasvětit účastníky do metodiky UX Design Studio.

    Jakub Forejt Deutsche Telekom AG
  • Aktuální trendy v oblasti SEO, praktické ukázky v průběhu školení, zkušený lektor, to jsou jedny z mnoha důvodů proč jsem se školení SEO zúčastnil. Po absolvování kurzu jsem odcházel s jasnou představou o tom, v jaké oblasti zapracovat na zlepšení. Školení u Dobrýweb.cz můžu jen doporučit.

  • Jako začátečník jsem na školení Google Analytics přišla velmi mlhavou představou o možnostech jeho využití. Po osmi hodinách velmi intenzivního kurzu jsem odcházela nejen s jasnou představou jak vytvořit statistiky a srovnání, ale hlavně s vědomím, že umím najít a použít ty správné a relevantní údaje a nástroje. Školení GA 1 mi ušetřilo hodiny a hodiny času, který bych strávila samostatným studiem.

    Blanka Mrázková exclusive essential s.r.o.
  • Školení jsem využil v rámci firemní nabídky a lektor jej vzal velmi poctivě. Předtím jsem měl z Google Analytics respekt a spíše jsme se mu vyhýbal, dnes jej vnímám jako nepostradatelný a cenný nástroj pro pravidelnou analýzu návštěvnosti.

    Dalibor Z. Chvátal šéfredaktor serveru Měšec.cz
  • Školení Google Analytics I bych doporučil všem zájemcům o tuto problematiku. Na začátku jsem měl problém s výběrem I. nebo II. přece jen jsem už s GA pracoval, nakonec jsem vybral I. Už od začátku však byly informace pro mě známé doplňovány novými informacemi, takže kurz předčil daleko má očekávání. Pan Jašek dokázal velice rychle a odborně reagovat na informace jak z oblasti GA, tak i lehce mimo oblast GA. Pokud se budu příště rozhodovat o školení, nebudu váhat s Dobrým webem. Díky.

    Mgr. Radomír Panna OVA!!!CLOUD.net a.s.
  • Školení Google Analytics doporučuji všem se zájmem o problematiku návštěvnosti svých webových stránek či měření návratnosti investic vložených do reklamy. Díky skvělým schopnostem lektora si na své během školení přijdou všichni, jak základní, tak lehce pokročilí uživatelé. Kladně rovněž hodnotím sdělení informací z oblastí mimo GA, praktické vyzkoušení probírané látky a kvalitně zpracované doprovodné materiály včetně domácích úkolů.

    Václav Solich Jazykové centrum Correct
  • Celkový dojem bol veľmi dobrý, počnúc školiacou miestnosťou, občerstvením a obedom. Samostatnou kapitolou bol profesionálny výkon lektora, ktorý nielen že preukázal hlboké vedomosti, ale ich aj dokázal prístupnou formou sprostredkovať nám – poslucháčom. Je pravda, že Google analytics už nejaký čas používam a možno som tak mal nejakú výhodu oproti kolegom. V každom prípade mi školenie pomohlo „zaškatuľkovať“ si vedomosti a doplniť ich o niektoré pojmy a veci, ktoré boli pre mňa novinkami. Začal som niektoré veci okamžite aplikovať napríklad v sledovaní PPC kampaní a tvorbe vlastných reportov. V každom prípade sa teším na účasť na ďalších Vašich školeniach a po čase aj na školení Google Analytics II.

    RNDr. Ján Helbich Tesco copiers, s.r.o.
  • Zúčastnila jsem se školení internetového marketingu a se školením jsem byla spokojená a splnilo má očekávání. Dozvěděla jsem se mnoho praktických věcí na konkrétních příkladech z praxe.

    Veronika Příplatová ELK a. s.
  • Workshop uživatelského testování mne opravdu nadchnul, převážně profesionalita vašeho řešení, odborné znalosti a praktické zkušenosti lektora. Nejvíce mne oslovila praktická ukázka laboratoře, která dokáže odhalit spousty nedostatků eshopů a pomoci k získání lepší konverze. Laboratoř a vaše zkušenosti mne přesvědčili ke spolupráci s naši společností, věřím, že společnými silami dokážeme vylepšit řešení našich klientů na nejlepší úroveň.

    Ing. Tomáš Nohál NetDirect s.r.o.
  • Školení pro nás mělo praktický přínos, líbila se mi pevná struktura školení, konkrétní tipy na okamžitá zlepšení, upozornění na časté chyby, které jsme objevili i u našich kampaní. Lektorka měla také přesný přehled o novinkách, což jsme ocenili. Očekáváme, že se díky tomuto a také všem dalším školením, kterých se plánujeme v Dobrém webu účastnit, zvedne úroveň i celkové prodeje našeho designového zahradního nábytku.

    Jana Koňušíková www.teek.cz
  • Školení je profesionálně vedeno a maximálně splňuje vše, co je  uvedeno v informacích o jeho náplni.

    Mgr. Jana Vápeníková MeDitorial, s.r.o.
  • Školení hodnotím velmi kladně a mohu je doporučit všem, kteří se zabývají správou firemních FB stránek. Lektor v něm zmínil všechny důležité změny, které s sebou změna layotu na Facebooku pro firemní stránky přinesla. Velmi se mi líbí také možnost účasti v uzavřené Facebookové skupině, kde lektor se svými žáky sdílí prezentaci a její případné aktualizace.

    Radka Malečková Hewlett-Packard s.r.o.
  • Školení mi v krátké době poskytlo dobrý přehled o změnách, které pro firemní stránky na Facebooku přineslo zavedení Timeline.

    Jindřich Hurych Blum, s.r.o.
  • “I když už jsem měl v této oblasti určité zkušenosti, absolvování kurzu SEO mi pomohlo si některé postupy ujednotit a získat tak ucelenější pohled na celou problematiku. Celé školení probíhalo v příjemné atmosféře pod vedením zkušeného lektora.”

    Pavel Hazmuka www.hazmi.cz
  • Školení PPC reklamy I naplnilo má očekávání na 100%, zjistil jsem potřebné věci, které jsem předtím nevěděl. Co se týče školitele, má spokojenost byla maximální, reagoval na veškeré dotazy, ale hlavně dokázal vše vysvětlit.

  • Kurz splnil má očekávání a jeho pokračování si rozhodně nenechám ujít. Společnosti Dobrý web patří i díky za to, že školení vede praktik, nikoliv chodící učebnice. Věřím, že vstřebané informace budou přínosem při realizaci kampaní pro náš nově spuštěný internetový obchod.

    Tomáš Říha Up-net Multimedia
  • Školení splnilo mé očekávání, lektor byl velmi kvalitní. Díky Vašemu školení jsem získal pevné základy z další oblasti internetového marketingu!

    Petr Pechar Seznam.cz, Sklik
  • Dobrý den, školení mi přišlo zajímavé a odpolední část mi byla prospěšná. Oproti konkurenci v oblasti školení internet marketingu mi velice vyhovovalo, že jsem si vše mohla okamžitě vyzkoušet a jakýkoliv problém bylo možné se školitelem okamžitě řešit! Celkově mi školení přišlo přínosné a pro začátečníka vyčerpávající.

    Ing. Markéta Čurdová Dr.Staněk, spol. s r. o.
  • Obě školení PPC I i PPC II byly pro nás velmi přínosné. Nějen při samotné přednášce, ale také při diskuzích jsme si uvědomili některé souvislosti a dokázali v krátké době výrazně zvýšit profit (konverze) z našich kampaní.

    Tomáš Stejskal Pilot – design studio
  • Školení bylo pro mne velmi přínosné. Líbilo se mi na tomto školení, že bylo prováděno formou diskuse vždy k danému tématu a také provádění praktických cvičení (úprava textů pro web,tak aby text zaujal apod.). Ze školení jsem si odnesl mnoho hodnotných informací, které již aplikuji v praxi.

  • Školení internetového marketingu pro e-shopy mě velice překvapilo a otevřelo nové možnosti a chuť dále pokračovat a lépe se zdokonalit a připravit na konkurenci.

    Daniel Kocík ART SPORT
  • S workshopem ‚Prototypování webu‘ jsem byl velmi spokojený, téma bylo podle mého názoru pojato jasnou, snadno pochopitelnou formou, bylo to inspirativní. Praktické ukázky práce byly řekl bych osvěžující, místo pouhého poslouchání jsme měli možnost si přednášené téma zažít, vyzkoušet a to hodnotím vemi pozitivně. Ani jednou se mi nechtělo spát :-)) Celkově mi tento workshop přinesl projasnění mých praktických zkušeností, představ a teorie kolem prototypování, utvrzení v tom, že tyto praktiky jsou užitečné a potřebné, přinesl nápady jak zlepšit workflow tvorby designu v naší firmě. Myslím, že by bylo dobré připravit takovýto workshop jako celodení, přidat další praktické ukázky, probrat vše do větších podrobností a bylo by to uplně perfektní.

    David Kraml www.jobs.cz
  • Školení se mi moc líbilo, Pan Dočekal prezentoval vše velmi fundovaně a naprosto srozumitelně. Školení bylo nabito informacemi, rozhodně to nebyla žádná nuda, ale spíše zábava. Na veškeré vznesené dotazy odpovídal velmi ochotně. Poskytnuté materiály, prezentace na PC i na plátně a možnost jejího stažení pro osobní potřebu byly velmi příjemným bonusem. Školení shledávám velmi užitečné a v poměru cena/ výkon za příznivou cenu.

    Lubica Laurincová Zen-Zen, s.r.o.
  • Školení Twitter pro firmy je určitě užitečné pro firmy, které přemýšlejí, že začnou s Twitterem a moc o něm neví. Jelikož v Čechách není tato sociální síť tak častá, myslím, že školení pana Dočekala dává jednoduchý a názorný přehled, jak tuto síť používat a co s ní vlastně dělat.

    Michaela Losekoot Mazancová
  • Školení musím pochválit. Bylo jasné, srozumitelné, příjemně podané a doopravdy jsem se dozvěděl důležité novinky v PPC systémech.

    Zbyněk Roboch TUkas a.s.
  • Vždy mě potěší, když mi člověk z oboru s většími zkušenostmi svou přednáškou řekne: „OK, tvoje cesta je správná, děláme to tak taky a funguje to.“ Vím pak, že ten čas co své práci a samostudiu věnuji má smysl. Takže jsem spokojený a doufám, že se brzy zase na nějakém Vašem školení ukáži.

    Matouš Horáček
  • Školení copywritingu bylo pro nás přínosné hned ze dvou důvodů. Potvrdili jsme si či vyvrátili naše domněnky ohledně trendů publikování textů na webu. A ocenili jsme možnost zodpovězení konkrétních dotazů přímo na místě. Lektor Jan Ambrož zodpovídal naše dotazy komplexně a pro nás srozumitelně.

    Ing. Monika Kolářová MotoFocus EU s.r.o.
  • Díky tomuto školení jsem prohloubila dosavadní znalosti problematiky, odhalila úskalí a nedostatky a zároveň zjistila, co je při SEO více či méně důležité. Oceňuji především zkušenosti přednášejícího, který bez zaváhání odpovídal na veškeré dotazy zasazené do nejrůznějších oborů. Školení je dobře strukturované a doplněné o praktické ukázky a analytické nástroje, které i v základní verzi mohou poukázat na nedostatky webových stránek. Nové vědomosti jsem ihned přenesla do praxe a věřím, že v brzké době začnou přinášet ovoce.

    Ing. Jana Fillová Datascan, s.r.o.
  • Nutnost pro každého online markeťáka, který se chce vyhnout zbytečným pokutám a žalobám. Na tomto praktickém a poutavě vedeném školení se dozvíte co je v souladu se zákonem a co už zákon zakazuje. Bohaté praktické zkušenosti přednášejícího pomohou jak online markeťákům - laikům, tak i právníkům.

    Štěpán Kmoch Galerie Kmoch
  • Obsahovému marketingu se již nějaký čas věnuji, od školení jsem očekávala především tipy z praxe. Jan Ambrož rozhodně nezklamal. Školení bylo nabité návody, jak postupovat, tipy z praxe a odkazy na další zdroje informací. Výborným zpestřením byly drobné úkoly. Školení doporučuji všem, kteří se obsahovému marketingu věnují a chtějí si rozšířit obzory. I těm, kteří už ztratili nadšení. Školení vás namotivuje a získáte zase chuť blogovat.

    Tereza Malkusová AITOM Digital
  • Školení probíhalo v přátelské, ale přesto profesionální atmosféře. Dozvěděli jsme se mnoho informací, ale i reálných zkušeností od přednášejícího, který ví o čem mluví a je skutečným odborníkem na daná témata. Kromě teoretických znalostí jsme měli možnost vyzkoušet si některé metody návrhu i prakticky, včemž vidím velikou výhodu tohoto kurzu. Workshop je určitě skvělým informačním základem a odrazovým můstkem pro další samovzdělávání v jednotlivých oblastech UX designu.

    Jan Vondrouš Digital Media Publishing
  • Google Analytics používám mnoho let, ale přesto mně školení výrazně pomohlo. Největší přínos pro mne mělo vysvětlení modelů atribuce a různých možností API rozhraní.

    Tomáš Pětivoký KalorickéTabulky.cz
  • Školení Google Analytics pro pokročilé mě opravdu bavilo. Od teorie, kterou musí znát každý, kdo to s vyhodnocováním e-shopu myslí vážně, po nedocenitelné praktické ukázky a tipy.

    Viktor Ševčík MT-nábytek.cz
  • Školení PPC reklamy I. splnilo moje očekávání. Jelikož jsem byla v této oblasti úplný začátečník, ocenila jsem vysvětlení základních pojmů a principů. Lektor vysvětloval vše, tak aby to pochopil i úplný začátečník a ochotně odpovídal na všechny dotazy. Na školení se mi líbilo, že bylo podpořeno kvalitními materiály a cvičeními, na kterých jsme si mohli vyzkoušet fungování PPC kampaní.

    Lenka Brychtová XART s.r.o.
  • Školení Jak na firemní facebook prakticky, mi přineslo mnohé. Měla jsem tu čest, seznámit se s panem Danielem Dočekalem a čerpat z jeho letitých zkušeností, odnést si různé poznatky, které nyní mohu v praxi využívat.  Mohla jsem otevřeně pokládat své otázky, na které jsem vždy dostala odpověď. To hodnotím jako velké plus. Školení nebylo monotónní, po celý čas jsem naprosto bez problému udržela pozornost, bavila se, naslouchala, čerpala informace. Bylo skvělé, že atmosféra byla uvolněná, pan Dočekal nám ilustroval různé příklady zábavnou formou a nastínil na nich skvěle situace, se kterými se pravděpodobně budeme setkávat. 

    Klára Bláhová Mireas s.r.o.
  • Na školení copywritingu jsem získala přehled o tom, jak se zákazník orientuje na e-shopu, co je důležité při jeho rozhodování. Dozvěděla jsem se jak psát titulky, popisky, nadpisy a samotný text tak, aby uspokojil „robota“ a přilákal návštěvníka. Velmi jsem uvítala praktické příklady, rozbory vlastních textů z našeho webu s tipy a doporučeními od lektora. Děkuji panu Ambrožovi za poutavé a názorné školení.

     

  • Jak na firemní Facebook prakticky bych shrnul jako poučné jednodenní školení od člověka, který má se sociálními sítěmi mnoho zkušeností, byl pohodový a přirozený. Naše firma by do budoucna ocenila vícedenní školení, kde by se více řešila naše konkrétní firma a její specifika na facebooku, případně zvolit další vhodné sociální sítě pro konkrétní firmu.

    Filip Lucký LUCKY GLASS s.r.o.
  • Školení bylo velmi inspirativní, dozvěděl jsem se co vše se dá díky emailu zjistit a zajistit. V podnikání se musíme velmi pečlivě starat o klienty, které jsme získali. Školení s dobrým webem mi ukázalo cestu jak se pečlivě starat i o potencionální klienty, kteří teprve váhají. Nyní vím jak jim podat prostřednictvím mailu argumenty, aby nakoupili, nebo s námi zůstali v kontaktu a díky tomu získali cílené informace či nabídky.

  • Školení mně nejen rozšířilo obzory o pohled fundovaného odborníka, ale ani na chvíli nenudilo. Líbilo se mi interaktivní spojení s účastníky školení v podobě úkolů a testů, díky čemuž jsme si i my zkušenější mohli lecčemu přiučit.

    Miroslav Kopecký Mirkop.cz
  • Výborný a praktický kurz, na kterém jsem pochopil, co musím udělat, aby můj text zaujal. Pak jsem měl možnost si to vyzkoušet na praktických cvičeních. Dostal jsem i zpětnou vazbu na to, co jsem napsal. Velmi kvalifikovaný a příjemný lektor. Rozhodně doporučuji.

    Martin Bednář AD FONTE s.r.o.
  • Výklad byl vynikajícím způsobem strukturovaný s neomezeným množstvím odpovědí na konkrétní dotazy účastníků. Děkuji, školení bylo pro mne přínosem.

    Ruben Vančo, ředitel marketingu Bisnode Česká republika, a.s.
  • Školení předčilo moje očekávání. Dozvěděla jsem se vše potřebné k tomu, abych mohla začít s tvorbou PPC kampaní. Školení bylo precizně připravené a interakce s lektorem byla skvělá.

    Bc. Martina Klášterková Lupasoft s. r. o.
  • Na školení se náš tříčlenný tým naučil velmi dobře psát produktové popisky a další texty k e-shopu. Máme výborný pocit z toho, že si naši zákazníci můžou dobře najít a přečíst naše zkušenosti a lépe se tak s námi spojují a ztotožňují, protože o to nám hlavně jde.

  • Rozsah školení a další doporučení od Jana Ambrože mi pomohly jako skvělý rozcestník k dalším informacím. Oceňuji zejména osvěžující cvičeníčka. Byla nejen zábavou s fajn lidmi, ale pomohou mi lépe využívat čtenáře sama v sobě. Věřím, že díky setkání podobně nadchnu mé kolegy produkťáky ke spolupráci na obsahovém marketingu.

    Petr Ondrášek CCV Informační systémy
  • Podařilo se mi získat základní přehled o PPC, jejich funkci a možnostech. To vše díky přehledné struktuře prezentace, názorným praktickým cvičením, a především ochoty lektora odpovědět na každou naši otázku. Školení ve mně vzbudilo další zájem se o tuto oblast zajímat.

     

  • Webinár som považoval za efektívnu možnosť ako získat vysoko odborné poznatky priamo od pána Jaška bez potreby cestovania z pomerne ďalekých Košic. Webinár bol veľmi odborný a prebiehal prirodzene v príjemnej atmosfére. Poznatky boli veľmi praktické a zrozumiteľne vysvetlené. Veľmi sa teším na každé ďalšie školenie alebo webinár z oblasti webovej analytiky. Ďakujem tiež za skvelú organizáciu.

    Adrián Sciranka Maxi Mark s.r.o.
  • Velice poutavé uvedení do světa velkých možností webového obsahu. Lektor Jan Ambrož nenechal nikoho ani na chvíli nudit, naopak, podařilo se mu vtáhnout nás do děje a všechny aktivně zapojit. Kvalitně a důvěryhodně podané informace v mnohém rozšířily mé obzory a od středy 9. dubna mám jasno, na koho se obrátit v případě dalšího vzdělávání v oboru.

    Martin Kulhánek blog Můj byt
  • Jsem rád že jsem se školení zúčastnil. Zásadní informace pro pochopení systémů zazněly a byly podány srozumitelnou formou. V následujících dnech po školení jsem byl schopen začít realizovat konkrétní úpravy a změny ve firemním profilu a jak doufám k lepšímu.

    Jan Mihelko Kanzelsberger a.s.
  • Pan Dočekal byl bezvadnej.

    Jan Maivald Levné knihy a.s.
  • Přednášku vysvětlující přínosy nového fenoménu Real Time Bidding si vysoce ceníme, a opět se nám potvrdilo, že Dobrý web přináší novinky on-line komunikace přísně zhodnocené jejich komerční využitelností. Nejenom, že nám bylo umožněno zorientovat se v nových příležitostech komunikace brandu, školení bylo pojato tak, že nás přesvědčilo o potřebě RTB využít již letos.

    Ruben Vančo, Soliditet, s.r.o. Reference z přednášky Matěje Nováka o RTB pořádané 17. 1. 2013.
  • Školení naprosto splnilo mé očekávání. Obsahovalo přesně to, co uvádíte na webových stránkách. Školitel dokázal udržet moji pozornost po celý den a bylo znát, že moc dobře ví, o čem mluví. Oceňuji i skvěle připravené podklady a možnost dodatečných konzultací. Navíc příjemné prostředí a super organizace… nemám co vytknout.

    Jana Matušová
  • Na základe skúseností mojich kolegov a referencií, som od daného workshopu mala vysoké očakávania. Školenie bolo profesionálne ale aj napriek tomu v priateľskej atmosfére. Školiteľ dokázal udržať moju pozornosť celú dobu, či už témami, ktoré boli obsahom, otázkami alebo praktickými skúsenosťami zo života. Ak by som mala niečo vytknúť, tak je to málo času pre tento workshop. Téma je natoľko pútavá a rozsiahla, že si veľmi ľahko viem predstaviť venovať sa niektorým bodom detailnejšie. Aj to svedčí o tom, akým prínosom workshop bol, pretože po jeho skončení má človek chuť vzdelávať sa v danej téme ešte viac. Vďaka dobrým materiálom, ktoré sme dostali a odkazom na knižky, online prednášky sme získali dobrý základ aj pre následné samovzdelávanie.

    Ing. Miroslava Francová bart.sk s.r.o
  • Od školení jsem očekával především utřídění a oprášení mých znalostí. Tomáš Pospíšil měl školení velmi dobře strukturované a trpělivě odpovídal na množství našich zvědavých dotazů po celou dobu školení, které naprosto splnilo moje očekávání. Díky!

  • Velmi pekne dakujem v prvom rade za skvelu organizaciu a atmosferu na skoleni pocnuc prijemnymi damami na recepcii az po uplnu profesionalitu pana Jaška na školení. Tvorba pokročilých dashboardov ma oslovila už pri riešení tejto problematiky na školení Analytics pre pokročilých, kde som ocenil práve efektivitu a rýchly prehľad základných údajov pre bežnú každodennú analýzu stránok. Na školení resp. workshope sme si prešli ozaj celú problematiku ohľadne cielenia reportov správnym ľuďom, v správnom rozsahu a hlavne obsahu. Bolo skvelé vnímať rozdielnosť typov údajov pre rôzne typy webu. Jednoznačný prínos aj s vedomím, že som na školenie cestoval niekoľko hodín, žiaľ s nádchou z ďalekých Košíc. Ale oplatilo sa. Poznatky sú ihneď praktizovateľné.

    Adrián Sciranka MAXI MARK
  • Školení Lukáše Foffa mi ukázalo některé pokročilé tipy pro práci s kampaněmi a nástroji, cením si i přehled možností nasazení PPC jako marketingového kanálu do různých fází reklamní kampaně. Velmi pozitivně hodnotím i praktická cvičení.

    Zdeněk Dvořák linki.cz
  • Školenie splnilo moje očakávanie – vedieť ako využiť Google Analytics naplno. Využívanie vlastných prehľadov, segmentácií a dashboardov mi ušetrí čas potrebný na analýzu dát. Možnosť prepojenia dát z GA a iných zdrojov dát zase pomáha získať komplexný prehľad potrebný pre marketéra.

    Adrián Lipták SOS electronic s.r.o.
  • Školení s odborníkem Danielem Dočekalem bylo opravdovým přínosem pro mě a v budoucnu i pro facebookový profil Era světa. Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých triků, jak na fanoušky Facebooku - jak je oslovit nebo jak je zaujmout, a to vše zábavnou formou. Velmi kladně hodnotím i přístup k novinkám, které účastníkům kurzu přes FB skupinu nabídl pan Dočekal.

    Michaela Krebsová ČSOB, a. s, Era svět
  • Předem bych chtěl poděkovat za skvělé školení a vynikajícího školitele Petra Štědréno. Dále se mi zamlouval dlouhý workshop, kde jsme si prakticky vyzkoušeli navrhování webu, rozmístění prvků na stránce, ale také jak kritizovat a jak kritiku přijímat, což považuji za velký úspěch.

    Ondřej Vomočil
  • Školení bylo prima. Něco málo jsem před školením o PPC reklamě věděl a chvíli jsem měl již spuštěné i reklamy v Skliku. Po školení jsem ale musel vše předělat. Zjistil jsem, kde jsou chyby. V současné době se u reklam zvýšila míra prokliku a jelikož jsou lépe situovány a zacíleny, zvýšil se i počet objednávek. Ještě jednou děkuji a již se těším na pokračování.

    Jan Polena www.polenamodels.cz
  • Školení plně splnilo má očekávání, jsem velice spokojen. Díky školení jsem se dozvěděl základní znalosti a principy fungování PPC reklam, naučil se administrovat Google Adwords, zakládat kampaně, sestavy a spravovat reklamní inzeráty. Znalosti i prezentační schopnosti pana lektora byly na velmi vysoké a profesionální úrovni a podtrhovaly celkový dojem ze školení.

    Libor Soška PDVisual, PragoData
  • Se školením jsem spokojen. Dozvěděl jsem se nové informace a rozšířil si své obzory.

    Libor Ouřada Hewlett-Packard s.r.o.
  • Školení bylo velmi zajímavé a obsáhlé. Lektror, pan Jašek, nás celou dobu velmi dobře vedl a vše skvěle vysvětlil. Obsah školení byl širší, než jsem čekal a odnáším si z něj mnoho nových poznatků nejen z GA, ale v rámci školení jsme dostali od lektora celou řadu dalších tipů spojených s webovým marketingem. Byl by fajn větší prostor pro praktická cvičení, ale o tom je GA 2. Pochvalu zaslouží i školící prostory a nabídka občerstvení po celou dobu výuky.

    Martin Fuksa METROS, s.r.o.
  • Školení Google Analytics II bylo jasným rozšířením znalostí z GA I. Na školení jsem se naučil používat GA rychleji a efektivněji. To, co mi dříve trvalo 30 minut, jsem nyní schopen zvládnout za 5 minut. Na školení jsem se dozvěděl i o aktuálních novinkách a úpravách v GA, které mohou přímo ovlivňovat statistiky. Díky praktickým ukázkám a tipům je možné si okamžitě převést vykládané věci do praxe a napasovat si to na vlastní firemní data. Velmi jsem ocenil možnost konzultace nějakého problému přímo na školení.

  • Účast na workshopu byla velmi přínosná. Naučil jsem se využívat hlavní funkce nástroje Majestic SEO, se kterým jsem do té doby pracoval pouze velmi povrchně. Excelovské šablony, které jsme na workshopu dostali k dispozici a v nichž jsme na konkrétních webech podrobně analyzovali informace z Majestic SEO, jsou skvělou pomůckou, kterou budu v praxi často využívat.

    Jakub Fuksík Onlinekoupelny.cz
  • Jsem rád že jsem se zúčastnil školení Google Analytics u Dobrého webu. Díky osobnímu přístupu a snaze lektora vtáhnout účastníka přímo do své prezentace, jsem se naučil několika novým poznatkům ve webové analytice teoreticky i prakticky, které využiji především pro potřeby svých klientů.

    Antonín Černý Extra-web, s.r.o.
  • Se školením jsem byla velice spokojena. Ocenila jsem především osobní přístup lektora a odpovědi na konkrétní dotazy, které v naší společnosti řešíme. Největší benefit spatřuji v tom, že lektor sám má obrovské zkušenosti s řízením redesignu webu jak ze strany objednatele, tak ze strany realizátora.

    Jitka Kocálová LINET spol. s r.o.
  • Přednáška pro mě posunula hranice použitelnosti webu. Ze snadného používaní k emocionálnímu vnímání a od webu k fungování celé firmy. Skvělé!

    Radek Stavarčík KNAUF INSULATION
  • Workshop předčil má očekávání, s nástrojem Majestic SEO jsem doposud nepracoval a byla to určitě chyba. Celý proces analýzy jsme prošli krok po kroku a vyzkoušeli na konkrétních webech. Okamžitě tak vidíte slabé části odkazového profilu a můžete je konzultovat. Šablona pro analýzu zpětných odkazů je dobře použitelná a tak jsem si z workshopu odnesl nejen nový pohled na linkbuilding, ale i prověřenou a použitelnou pomůcku.

    Michal Vávra Cestolino.cz
  • Děkuji za přínosné školení, které mi poskytlo dobrý základ pro připravovaný redesign firemního webu. Lektor mluvil srozumitelně, bylo vidět, že tématu rozumí. Do výkladu zařadil příklady z praxe i odlehčující chvilky v podobě videa a oceňuji i tipy na literaturu a testovací programy k tématu.

    Jana Sláčalová ČESMAD BOHEMIA
  • Školení web copywritingu mě nadchlo. Stručně bych shrnula: vynikající lektor, nezbytná teorie a spousta praxe, skvělá cvičení, zajímavá témata, perfektní tipy a navíc náhled do duše zákazníka/čtenáře. Dávám 1* a doporučuji všem, kteří mají v plánu psát na profesionální úrovni.

    Blanka Mrázková exclusive essential s.r.o.
  • Školení internetového marketingu je skvělým úvodem do problematiky. Lektor výborně shrnuje nejdůležitější informace a ze školení jsem odcházel s uceleným přehledem a představou jakým směrem se v oblasti internetového marketingu ubírat. Za obzvláště přínosnou považuji část týkající se výběru agentury.

    Ing. Daniel Černý HALLA, a. s.
  • Školení zvyšuje efektivitu práce s GA a upozornilo mě na důležité faktory, které jsem dosud opomíjel a zároveň mi pomohlo optimalizovat postupy pro standartní analýzy.

    Luděk Kvapil GoodShape
  • Školení předčilo mé očekávání, dozvěděl jsem se mnoho užitečných funkcí o kterých jsem ani nevěděl že existují. Školení lépe nasměrovalo mé smýšlení ohledně webové analytiky, dozvěděl jsem se jak a na jaká data se hlavně zaměřit, jak je vyhodnocovat reagovat na různé změny a výchylky. Přímo na školení jsme si prakticky vyzkoušeli naše poznatky na vlastních Google Analytics účtech, přičemž když jsme měli s něčím problém, školitel nám ochotně pomohl.

    Tomáš Vojta Axiory
  • Po školení web copywritingu uvádím, že jsem očekával dobrou úroveň akce, neboť s Vaší firmou TisknuLevne.cz spolupracuje několik let a na našem webu je to určitě vidět. Cením si předložené prezentace, s kterou se dá dále pracovat i po ukončení kurzu a zejména mě zaujalo prosazování českých výrazů školitelem, což je dnes poměrně vzácné.

    Ing. Václav Pěnička TisknuLevne.cz (PENDA s.r.o.)
  • Děkuji za přínosné školení. Ačkoliv jsem již měl nějaké zevrubné znalosti o UX ze svojí praxe, školení mi ukázalo nové směry jakými se vydat a celkově mi pomohlo propojit mé znalosti do jednoho funkčního celku.

    Matouš Horáček KETNET s.r.o.
  • Školení copywritingu bylo pro mne velkým přínosem, hlavně praktické úkoly. Získala jsem na psaní textů a vytváření titulků nový pohled. Školitel byl vynikající, zajišťoval dostatek zpětné vazby pro všechny účastníky.

    Mgr. Jana Rašková CK Neon®
  • Se školením SEO jsem byla velmi spokojená. Umožnilo mi získat základní přehled v problematice, kladně hodnotím profesionální přístup lektora, dobře zpracované studijní materiály i příjemné prostředí, ve kterém školení probíhalo. Užitečné pro mne byly příklady z praxe a velkou výhodou je pro mne možnost následné e-mailové konzultace s lektorem.

    Jana Sláčalová ČESMAD BOHEMIA
  • S kurzem jsem byla velice spokojená. Jako úplný začátečník jsem nejvíce ocenila, že celá problematika byla vysvětlena zcela od základních pojmů. Druhý den po školení jsem byla již schopna vyřešit problémy s firemním nastavením GA a zadat nové. To je pro mě potvrzením kvality školení a rozhodně nelituji vynaložených prostředků.

    Jana Dostálová Blue Events, s.r.o.
  • Nejvíce na tomto školení oceňuji praktickou část, kdy si můžeme na našem vlastním projektu vše vyzkoušet. Velice zajímavou zkušeností pak bylo vidět zázemí a techniku, která se při testování používá. Nejdůležitější je ovšem vidět někoho zcela cizího jak pracuje s webem. Člověk nestačí žasnout.

    Ing. Roman KVASŇA NETservis s.r.o.
  • Školení PPC reklamy pro pokročilé zcela splnilo mé očekávání, dozvěděl jsem se spoustu užitečných informací ke správě reklamních kampaní, se důrazem na to podstatné a důležité z jinak velmi široké nabídky možností nastavení těchto kampaní. Tyto poznatky určitě využiju pro zefektivnění našich PPC kampaní.

    Ing. Petr Muroň Unimetra, spol. s r.o.
  • Školitel o tématu mluvil velmi jednoduše a srozumitelně, což jsme jako začátečníci na poli webové použitelnosti uvítali. Nic z toho, co jsme se dozvěděli, přitom nebylo banální. Utvrdili jsme se v tom, co děláme dobře, a máme spoustu námětů, na čem naopak ještě musíme zapracovat. Přínosnou částí školení byly především praktické úkoly, které nikomu nedovolily školení "prospat".

    Lenka Smyčková a Libor Procházka Vema, a. s.
  • Školení SEO předčilo moje očekávání. Hodnocení srovnávám i s jinými školeními, která jsem v historii absolvovala a řadím jej mezi nejlepší. Poskytlo mi základní a ucelenou představu o této problematice, aniž bych měla základní znalosti a pomohlo mi s dalšími pracovními kroky. Perfektní pro mne byly ukázky lektora z praxe, které se ne tak často na školeních ukazují. Dále velmi kladně hodnotím prostor pro dotazy dalších účastníků a hlavně znalosti lektora.

    Martina Pištěláková www.sonet.cz
  • Na Vašem školení jsem doplnil své znalosti a díky prostoru pro dotazy v praktické části zodpověděl mé doposud ne zcela jasné principy některých specifických funkcí Google Analytics. Se školením jsem byl velmi spokojen, odborně i prezentačně zcela naplnilo má očekávání.

    Martin Kalenda NETHOST s.r.o.
  • Školení PPC reklamy pro pokročilé bylo skvělé. Obsahová náplň, praktické ukázky, vše bez jediné výhrady. Velmi oceňuji zkušenosti lektorky Heleny Papírníkové a její lektorské dovednosti. Přesto, že školení bylo celkem náročné, vše jsme zvládli.

    Ing. Petra Dostálová evzdělávání.cz, s.r.o.
  • Školení web copywritingu v podání p. Ambrože, který se v celé problematice skvěle vyznal, pro mě bylo jednoznačně přínosem. Především mi velice pomohlo řešení praktických úkolů a jejich následná konzultace přímo s lektorem a otevřená diskuze všech účastníků kurzu o jejich zkušenostech. Vřele doporučuji toto školení jak pro začínající, tak pro pokročilé účastníky zabývající se tímto tématem, kteří budou jistě stejně spokojeni jako já.

    Petr Pýcha www.slunce-stin.cz
  • Naprostou náhodou jsem se dostal na Váš web a přečetl nabídku Vašich školení. Po zúčastnění mohu konstatovat, že školení velmi splnilo mé očekávání a vřele ho doporučuji všem zájemcům o danou problematiku.

    Luděk Motáň
  • Obsah tohoto školení značně přesahuje svůj rámec a přináší mnoho zajímavých poznatků jak z oblasti přípravy webu tak jeho neustálého vylepšování. Toto školení mi umožnilo se lépe zamyslet nad potřebami uživatelů internetu a poskytlo nástroj jak vyplňovat mezery v průchodnost webu nejen cílové skupiny uživatelů. Rozhodně doporučuji.

    Petr Skohoutil Netfinance, s. r. o.
  • Školení Google plus bylo sice krátké, ale dozvěděla jsem se základně vše potřebné. Lektor Daniel Dočekal je zapáleným uživatelem sociálních sítí a z jeho přednášejícího projevu jsou znát jeho osobní poznatky, což je skvělé pro učení dalších lidí. Oceňuji jeho statistiky a srovnávání na úvod jeho školení, které je vždy dobré vidět a díky nim být v obraze.

    Martina Pištěláková SoNet, spol. s r.o.
  • Se školením jsem byl velmi spokojen. Poskytlo mi přehled o nových funkcích a odlišnostech v Google Analytics, a to včetně ukázek reálného systému a možnosti si jednotlivé funkce vyzkoušet na příkladech. Vyzdvihl bych odbornost a vysokou prezentační úroveň Pavla Jaška. Oceňuji také možnost následných mailových konzultací, které jsem, jak v minulosti, tak i nyní, využil.

    Ing. Tomáš Ševčík, MBA market UP s.r.o.
  • Školení mi pomohlo v základní orientaci v Google+, získal jsem představu o možnostech firemního profilu, společných rysech a odlišnostech od Facebooku.

    Jindřich Hurych Blum, s.r.o.
  • Děkuji moc za přínosné školení, které již více odpovídalo mým zkušenostem z oblasti digitálního marketingu a ppc (byla jsem také účastníkem na PPC I., které bylo opravdu pro úplné začátečníky). Lektor byl super a je vidět, že mluvil z praxe, což je vždy výhodou než jen samá teorie. Kdyby byla PPC trojka, určitě bych se ráda zúčastnila i tohoto školení. Ted mě díky nabytým zkušenostem čeká překopání celého Sklik a Adwords účtu a několika desítek kampaní a zřejmě stovky sestav..uff…ale s chutí do toho, když už vím jak na to a s adwords editorem to bude přeci hračka. Ještě jednou velké díky.

    Ing. Daniela Kohnová Hennlich
  • Ucelené podání nezbytných i zajímavých informací k tématu copywriting. Školení v nás vzbudilo chuť psát jinak a lépe.

    Eva Stránská PRECIOSA ORNELA, a.s.
  • Workshop je praktická kuchařka na propojení obchodních cílů webu s potřebami uživatelů. Návrh webu se skládá z několika fází a zde se dozvíte, jak pro každou fázi získat správné informace nebo jak ověřit, že je váš návrh správný. Líbil se mi také kolaborativní návrh stránek pomocí Design studia.

  • Osobně jsem snad nebyl na školení/workshopu, který by byl tak precizně připravený s konkrétními tipy a příklady z oboru. Bylo to opravdu výborné.

  • Školení Správa Stránek na Facebooku pro firmu LUCKY GLASS, která se zabývá výrobou a prodejem křišťálových lustrů, hodnotím jako velice užitečné z důvodu převážného marketingového působení na internetu.

    Filip Lucký LUCKY GLASS s.r.o.
  • Školení uteklo jako voda, klidně bych se ještě nějakou tu hodinku zdržel. Získaný přehled o nových funkcích v GA i jejich využití mi ušetří spoustu času v práci.

    Jan Nachtigal www.jannachtigal.cz
  • Google Analytics používám mnoho let, ale přesto mně školení výrazně pomohlo. Největší přínos pro mne mělo vysvětlení modelů atribuce a různých možností API rozhraní.

    Tomáš Pětivoký KalorickéTabulky.cz
  • Školení na míru Online marketing připravené pane Lukášem Rýdlem pro sdružení EURid v mnohém překonalo očekávání všech účastníků. Dal nám mnoho praktických tipů skutečně na míru. Během školení skvěle reagoval na dotazy účastníků, v odpovědích byla patrná nejen hluboká znalost problematiky, ale i schopnost aplikace na velmi specifickou oblast doménových jmen a práce s obchodními partnery.

    Regina Filipová Fuchsová, Ph.D. EURid
  • Školení mi pomohl získat lepší vhled do PPC. Jsem ráda, že jsem se naučila pracovat s AdWords editorem, protože mi usnadní práci. Oceňuji praktické cvičení a ukázky. Mohu doporučit všem, kteří se chtějí PPC zabývat.

    Ivona Nozarová Elpramo s.r.o.
  • Školení bylo nabité informacemi a velice dobře strukturované. Hodně jsem si rozšířil obzory, jak aplikaci propagovat pomocí placených i neplacených způsobů. Velice užitečná byla i část se zaměřením na to co dělat před vydáním a ihned po vydání aplikace. Na lektorovi oceňuji jeho velké zkušenosti a odpovídání na všechny otázky včetně dat, která za poslední dobu nasbíral. Školení určitě doporučuji.

    Martin Šimko RobertNemec.com
  • Workshop byl skvěle organizovaný, lektor přednášel otevřeně, vstřícně a přátelsky. Kromě širokého záběru školení se člověk dozvěděl hromadu zdrojů, ze kterých lze dál čerpat, a vyzkoušel si několik technik. A jako bonus pak ještě dostal 14 dní zdarma možnost e-mailové konzultace s lektorem.

    Dominik Michna Seznam.cz
  • Školení Právo vs. on-line marketing bylo přímo nabité příklady z praxe. Skvěle vedené školení s obrovským prostorem pro množství dotazů v celém jeho průběhu. Toto školení by mělo být povinné pro všechny on-line marketéry. Počítejte s tím, že vám po školení vznikne dlouhý seznam úkolů, protože budete mít na svých webech určitě co napravovat!

    Štefan Ihnat Extra-web, s.r.o.
  • Očekával jsem, že mi školení pomůže oprášit doposud získané znalosti a zasadí mi je do současných trendů „SEO 2015“, což se díky lektorově erudici určitě povedlo. Školení pokládám za velmi dobře strukturované, takže si účastník postupně uvědomuje souvislosti, složitosti i časové náročnosti řešení u každého jednotlivého webu. Kladně hodnotím rovněž zpracovanou prezentaci, s odkazy na zajímavé zdroje, další informace i konkrétní analytické nástroje, které jsem doposud nevyužíval. Určitě bylo přínosem, že jsme si některé z těchto nástrojů prakticky ukázali a dostali od Dobrého webu i možnost jejich zvýhodněného ověření.

    Radek Staněk DrStanek.cz
  • Presne takto si predstavujem školenie, ktorého úlohou je skutočne niečo naučiť. Kolektívne cvičenia a okamžitá kritika Vás posunú dopredu raketovou rýchlosťou. Množstvo príkladov a kanonáda odborných tipov o tom ako písať pútavo a úderne. K tomu skvelá káva a občerstvenie a tak sa cesta z ďalekých Košíc jednoznačne oplatila. Veľká vďaka za skvelú organizáciu pred školením a odbornosť pána Ambroža.

    Ing. Adrián Sciranka Maxi Mark s.r.o.
  • Školení přesně postihlo aktuální potřeby naší společnosti pramenící z rychlého nárůstu prohlížení si našich webů či newsletterů z mobilních telefonů a tabletů. 25% ztrátu návštěvníků stránek eShopu neoptimalizovaných preferenčně pro tablety vnímám jako alarmující a jsem rád, že bylo školení vedeno jak profesionálně, tak se zaměřením na přesně vyčíslitelný užitek.

  • „Jasně, pošlete nám to. Nám se toho na internet vejde spousta…“ Kdo by v online prostředí tuhle větu nepoužil. A právě v té záplavě více či méně zdařilých textů je důležité, aby ten můj byl nejlepší, dohledatelný a graficky přehledný. Kdyby se náš web ztratil googlu, můžu si to psát rovnou do šuplíku. Netrpím bludy, že jedním textem zachráním svět, ale pomůžu třeba někomu vyřešit problém, najít odpověď na otázku nebo dodat inspiraci. Webový text má svá pravidla, díky kterým může být atraktivní, a která posilují potenciál stránky. Děkuji Dobrému webu a Honzovi Ambrožovi za super den s copywritingem. Vyčerpávající informace, praktické zpracování vlastních textů i bohaté diskuze udržely mou pozornost až do pozdního konce. Klobouk dolů. Něco takového by měl absolvovat každý, kdo píše online. Anebo ne. Ať nám ještě vydrží náskok před konkurencí ;)

  • Školení Jak na facebook prakticky bylo velmi užitečné a pan Dočekal je zábavný lektor s letitými zkušenostmi z terénu. Vtipnou a hravou formou nás upozorňoval na úskalí facebooku. Těším se na další školení On-line PR s panem Dočekalem.

    Lucie Lipovská www.lucielipovska.cz
  • Školení mi rozhodně rozšířilo obzory. Pan Ambrož je energický, skvělý řečník. Bylo fajn si vyzkoušet nabité znalosti v rámci praktických cvičení, které byly ihned okomentovány lektorem. Oceňuji také možnost dotazů po skončení školení, kterou jsem sama za sebe už využila.

     

    Petra Hájková Pears Health Cyber, s.r.o.
  • Školení RTB bylo pro naší firmu přínosem. Začali jsme se na jednotlivé marketingové kroky dívat jiným způsobem. Změnilo se globální myšlení o našich marketingových aktivitách. S RTB začneme aktivně pracovat, protože chápeme, že jde o nastávající trend v online reklamě.

    Ing. Jiřina Valentová EMOS spol. s. r. o.
  • Školení Dobrého webu jsou pro mne vždy přínosná, takže tomu nebylo v tomto případě jinak. Oblast RTB zahýbe s oblastí online médií a propagací natolik, že by se s ní měl seznámit každý marketér. Matěj Novák má veliké zkušenosti a umí je velice dobře předávat svým posluchačům. Doporučuji tedy všemi deseti.

    Jiří Macek PG Group, a.s.
  • Takové školení by měl absolvovat každý, kdo dnes řeší SEO, copywriting, nebo sociální sítě. Už není možné odsouvat tvorbu obsahu někam do pozadí, protože na obsahu stojí celá strategie online marketingu. Na školení se mi líbil osobní přístup, praktické příklady a propojení strategie s dalšími obory. Jan Ambrož je profesionál, který umí podat výklad srozumitelně a zajímavě.

  • V Tipsportu jsme s real time biddingem měli zkušenosti již před tímto školením. I přesto pro mě byla jak „teoretická“ přednáška Matěje Nováka, tak i praktická část pod vedením Jakuba Novotného z Adformu přínosná. Uvědomil jsem si díky nim další možnosti využití RTB v našich online marketingových aktivitách, které začínáme postupně realizovat.

    Ondřej Tejkal Tipsport
  • Školenie Ako na firemný Facebook prinieslo viacero nových pohľadov do našej stratégie budovania komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí. My ako reklamná agentúra sme hneď niekoľko z týchto vecí aplikovali našim klientom. Celkovo bolo školenie veľmi dobre organizované a prichystané bagety boli perfektné :)

    Braňo Kňazovický Maxi Mark
  • Díky, bylo to super, už se těším až si to projdu pomalu a vyzkouším jednotlivé nastavení v reálu.

    Jitka Weislová
  • Pan Dočekal nezklamal a potvrdil mé očekávání ohledně vynikající znalosti dané problematiky včetně nejnovějších změn a vývoje v oblasti sociálních sítí a Facebooku. Jeho přednáška však kromě odbornosti baví díky přátelskému přístupu, mnoha často zábavným příkladů z praxe a perfektně zpracované prezentace. Díky přednášce se nyní můžeme zaměřit na efektivnější využívání Facebooku i dalších sociálních sítí, které se okrajově také probíraly.

    Vít Hněvkovský KUBOUŠEK s.r.o.
  • Daniel Dočekal skutečně potvrdil svoji pověst odborníka a člověka s enormním přehledem ve svém oboru. Navíc překvapil i profesionálně připravenou a zábavnou přednáškou, kterou beru jako důležitý krok v mém pochopení fungování Facebooku. Děkuji za klíčové informace, které pomohou našim portálům Živéfirmy.cz a Živéakce.cz získávat ještě více sociální aktivity a fanoušků.

    Jan Vundr DATABOX s.r.o.
  • Školení SEO bylo pro mně určitě přínosem. Měl jsem pouze základní povědomí a díky školení se mé znalosti rozšířily natolik, abych byl schopen připravit základní rozbor a nabriefovat programátora. Děkuji za školení a budu se těšit na PPC.

    Ondřej Vácha Crazy Tomato s.r.o.
  • Bylo pro mě velice přínosné a musím upřímně říct, že jsem se dozvěděla právě to, proč jsem na školení šla.

    Kristýna Léblová www.fashiondoplnky.cz
  • Pavel Jašek dostál své pověsti a posunul mé znalosti Google Analytics na vyšší úroveň. Na takovém školení bych vydržel i déle, než plánovaných osm hodin. Musím ocenit i osobní neprofesorský přístup a hlavně praktická cvičení, která byla výzvou a nevedla nás za ručičku.

    Zdeněk Dvořák Linki.cz
  • Školení naprosto splnilo moje očekávání. Oceňuji lektora, pana Daniela Dočekala, který dokázal podávat veškeré informace tak, aby je pochopil i člověk, který se v prostředí Facebooku moc neorientuje. Jeho výklad byl aktuální, profesionální, srozumitelný, ale hlavně byl podáván „přátelskou“ a zábavnou formou, což udrželo všechny účastníky v pozornosti. Dozvěděla jsem se mnoho zajímavých informací, typů a „triků“, které na 100% využiji. Ještě jednou děkuji!

  • Obsah školenia prekonal moje očakávania vo všetkých smeroch. Výborná vyváženosť teoretických informácií, praktických cvičení, diskusia i poznámky priamo do materiálov k obsahu školenia. Ktokoľvek mal akúkoľvek otázku, bola zodpovedaná a niekedy aj okamžite prakticky ukázaná na príklade. Školenie Google Analytics II. už posunulo predstavenie základov a prešlo sa k ozajstným pokročilým technikám. Dostali sme tak ďalšiu dávku informácií a praktických skúseností. Už teraz sa teším ako si obsah školenia preopakujem, keďže súčasťou boli aj tlačové materiály a prezentácia a ak by vznikli akékoľvek nejasnosti, využijem 14 dňovú dobu na komunikovanie priamo s lektorom. Takto sa minimalizuje riziko, že by niekto zo školenia niečomu neporozumel. Skvelé! A samozrejme musím pochváliť skvelú kávu, občerstvenie a atmosféru počas školenia.

    Adrián Sciranka bart.sk s.r.o.
  • Volba lektora byla vynikající, kurz obohacující, plný překvapivých sdělení a výsledných zjištění, že je stále co objevovat, co poznávat, co se učit. Děkuji Vám za den, který pro mě nebyl obyčejným pracovním dnem, ale dnem, který stál opravdu za to!

    Pavel Klicpera CzechTourism
  • Školení splnilo očekávání na 100 %. Byl jsem v této oblasti úplný laik, který si předtím přečetl pár informací na webu. Školení mi pomohlo pochopit základní pojmy, princip a ulehčilo orientaci v problematice správy kampaní.

  • Školení splnilo moje očekávání. Plynule navazovalo na poskytnuté informace z prvního školení PPC 1. Člověk si mohl rozšířit své znalosti do větších detailů. Hlavně jsem oceňoval praktický přístup, kdy nám jednotlivé kroky byly vysvětlovány přímo v systémech pro tvorbu PPC reklam. Dále také oceňuji možnost naučit se s Adwords Editorem.

    David Šetek Bohemiasoft s.r.o.
  • I přesto, že nějakou dobu s PPC reklamou pracuji, školení mi hodně rozšířilo obzory v práci s Adwords editorem, který jsem začal daleko více využívat a šetří můj čas. Zaujaly mě také možnosti využívání obsahové sítě a  remarketingu v praxi. Oceňuji přístup lektorky díky němuž se podařilo probrat celé školení do stanoveného termínu, což nebývá samozřejmostí. Rozhodně doporučuji pokud váháte.

    Martin Staník Inspir.cz
  • Školení Jak na firemní Facebook prakticky hodnotím velmi pozitivně. Lektor nám dal spoustu tipů, jak prezentaci pojmout zajímavě a jak její návštěvníky upoutat, aby se vraceli a hlavně prováděli nějakou aktivitu (komentáře, "lajky" apod.). Určitě je využiji v rámci své práce v jazykové škole. Zároveň velmi oceňuji, že jako účastníci školení budeme mít i do budoucna od Dobrého webu zajištěn přístup k novinkám, které na nás Facebook vymyslí.

    Eva Havránková Channel Crossings
  • Školení redesignu od Dobrého webu mi přineslo větší přehled o celém oboru, důležitou teorii, ale hlavně konkrétní rady z praxe, které jsem mohl ihned použít při mé práci.

    Jakub Provazník NETservis s.r.o.
  • Školení GA I. bylo pro mě velmi přínosné, dozvěděl jsem se přesně to, co jsem očekával. Pan Jašek je velmi příjemný lektor, rozhodně žádný uspávač hadů. Oceňuji praktická cvičení v rámci přednášky. Školení u Dobrého webu vřele doporučuji.

    Štefan Cvejn CEMOD – CZ
  • Absolvované školení SEO bylo přínosné a konkrétní. Oživení přinesly věcné připomínky účastníků, které jsme dále rozebíraly. Přínosná je také tištěná prezentace, ve které máme velké množství informací shrnuto, včetně odkazů na různé analytické nástroje, se kterými jsme v průběhu školení pracovali.

    Martin Valihrach AWD Česká republika
  • Adam perfektně shrnul nejen současný stav User Experience ve světě, ale i fundamentální základy oboru jako takového. Velmi kvalitní povídání jak pro zběhlé profesionály, kteří si občerství své znalosti, tak pro programátory a marketéry, kteří by tyto věci měli ve vlastním zájmu znát.

    Jiří Sekera Refresh, s. r. o.
  • Přednáška Světové trendy v UX mě uvedla do problematiky. Nezachází do detailů, ale otevře oči a ukáže, jak se dívat na věci z jiného úhlu.

    Antonín Jílek www.povinne-ruceni.com
  • Pan Daniel Dočekal je velice erudovaný odborník na celkovou problematiku Facebooku. Navíc ma tu báječnou schopnost, která není u  takovýchto specialistů obvyklá, že dokáže hovořit pro laika srozumitelnou řečí a ještě navíc k tomu má i přímou praktickou zkušenost s využitím FB v reálném světě. Proto jsem zcela záměrně uvedl: odborník na „celkovou problematiku“ Facebooku. Školení pro mě osobně mělo velký praktický přínos. Mým cílem bylo získat povědomí o principech fungovaní Facebooku ve firemním použití a tento cíl byl kompletně splněn.

    Tomáš Miřátský Sport Hangar CZ s.r.o.
  • Na školení jsem nevíce ocenil nácvik metody design studio, při které jsme se učili, jak efektivně navrhovat web v prostředí mnoha skupin a lidí, kteří k němu mají co říci. Taková schopnost se mi jako mažerovi velmi hodí stejně tak jako schopnost konstruktivně hodnotit design, což jsme na školení také trénovali. Dále jsme se například učili jak pokládat správné otázky zadavatelům a jako o UX přemýšlet. Celkově jsem se školením byl velmi spokojený a mohu ho doporučit nejen profesionálům v oblasti UX a webdesignu.

    Jan Červinka www.axiory.com
  • Školení mi poskytlo základní informace o PPC systémech a jejich využití v podmínkách českého trhu. Je ideální pro úplné začátečníky, kteří se potřebují v problematice zorientovat a pak mohou navázat prakticky zaměřeným školením PPC II (jako já). Velmi oceňuji celkovou organizaci a přístup Vaší společnosti ke klientům, za to dávám 1*.

    Blanka Mrázková exclusive essential s.r.o.
  • Školení naplnilo má očekávání. Pochopil jsem základní pojmy webové analytiky a naučil se základní orientaci a vytěžování informací z Google Analytics.

    Libor Soška PDVisual
  • Školení Jak na firemní Facebook prakticky splnilo přesně to, co je v jeho názvu a co jsme od něj očekávali. Poskytlo nám dokonalý přehled o možnostech i limitech Facebooku pro firmy. Lektor byl výborný.

    Vlado Murár TEDOM a.s.
  • U školení, na které chodím já nebo naši zaměstnanci, očekávám vždy naprosto jasnou aplikaci na naše podnikání. Odpověď na otázku - jak věci ze školení pomohou zlepšit naše podnikání. Školení Google Analytics pro pokročilé se mi bohatě vyplatilo. Už během školení jsem postupně přicházel na konkrétní věci, které jsme mohli dělat lépe a hned jsme začali pracovat na jejich zlepšeních. Doporučuju všem majitelům/ředitelům eshopů toto školení navštívit. Těžko si lze představit lepší poměr cena/výkon. Můj feedback vypadá jako chvalozpěv, nicméně ujišťuju Vás, že jsem velmi kritický.

    Ing. Vlastimil Vávrů www.vasecocky.cz
  • Školení hodnotím jako možná nejvíce „záživné a produktivní“ školení ze všech kurzů, kterých jsem se dosud účastnila. Velmi pozitivně hodnotím možnost živého skicování a spolupráce v tzn. Design studiu s ostatními účastníky kurzu. Tato forma, kdy žák může rovnou v rámci kurzu něco vytvářet a ne „jen poslouchat“ je myslím nejlepší pro všechny. Rozhodně toto školení doporučuji, protože pan Štědrý vše navíc podtrhuje svou evidentně velkou profesní znalostí.

    Martina Pištěláková SoNet, spol. s r.o.
  • Školení bylo velmi zajímavé, dozvěděl jsem se nové trendy v SEO a ucelil si vědomosti, které jsem již o SEO měl. Přednášející byl odborník a bylo vidět, že ví o čem mluví. Také technické a organizační zajištění bylo bez závad a oběd byl vynikající. Všem zájemcům mohu toto školení jen doporučit.

    Petr Pišček, jednatel společnosti AllServices Group s.r.o.
  • Se školením jsem velmi spokojený. Již jsem absolvoval jiná školení na různá oborová témata velmi různých kvalit a mohu Vám s klidem sdělit, že Vaše bylo určitě po organizační stránce zvládnuté asi nejlépe. S panem Alešem jsem byl co s lektorem velice spokojen.

    Matouš Horáček KETNET s.r.o.
  • Školení Dobrého webu využíváme dlouhodobě a pokaždé si odnášíme nové poznatky a zkušenosti, které využíváme při plánování a tvorbě internetové komunikace s hotelovými hosty. Daniel Dočekal je (mimo jiné) výtečným lektorem, který dokáže informace formulovat poutavým způsobem a nebojí se otevřené komunikace s posluchači. Sečteno a potrženo – služeb Dobrého webu se chystáme opětovně využívat i v budoucnu.

    Josef Michálek ZÁLESÍ a.s., Luhačovice
  • Školení PPC II naplnilo mé očekávání. Velice důležité jsou pro vlastní správu kampaní poznatky z praxe, které nám lektorka ochotně poskytla. Byly znát její velké zkušenosti. Školení mohu vřele doporučit všem, kteří již základy znají a chtějí ušetřit čas ztracený pomalým nabýváním dalších zkušeností.

    Ing. Lena Zámečníková FAIROS MEDIA
  • Školení bylo pro mě velmi přínosné a na základě takto nízké ceny velmi obsáhlé. Můj přehled o této problematice byl velmi nepřesný a z mého pohledu jsem si myslel, že toho vím hodně, ale byl jsem vyveden z omylu.

    Jaroslav Kurej Elset, s.r.o.
  • Děkuji vám za skvěle připravené školení. Přiznám se, že jsem dostala mnohem víc, než jsem očekávala. Vesměs si člověk myslí, že Facebook má uživatelsky zvládnutý a nic moc ho nedokáže překvapit, ale opak je pravdou. Na školení, výborně připraveném a prezentovaném panem Dočekalem, se mi otevřely nové cesty a možnosti, dostala jsem nové podněty a jsem za ně panu Dočekalovi i Dobrému webu velmi vděčná. Jednu z mnoha možností, které na školení zazněly, právě dnes uvádíme do praxe a podle prvních ohlasů je to i pro naše klienty zajímavé.

    Radka Kazdová RE/MAX Ano
  • S testováním uživatelských rozhraní jsem měl teoretickou zkušenost, ale díky školení Dobrého webu jsem si mohl vše vyzkoušet v praxi a pod vedením zkušeného a ochotného lektora. Ze školení si odnáším mnoho cenných zkušeností spolu s odkazy, kde si mohu najít další materiály. Velkou radost mám také z videonahrávky z testování, které jsme na školení prováděli.

    Jakub Tesárek Shoptet
  • Školení bylo vedeno naprosto skvěle, vtipně a například mně, jakožto ještě před dvěma měsíci naprostému odpůrci Facebooku, zcela změnilo názor na Facebook jako takový. Pan Dočekal vše podal srozumitelně i těm, kteří nejsou zcela orientovaní v tvorbě webových stránek a programování (to jsem třeba já), předpokládám, že určitě využiji jeho návodů a rad nejem v prostředí firemního Facebooku, ale si svých webových stránek.

  • Na školení PPC reklamy I jsem si rozšířil své znalosti, které jsem do té doby získával především postupným samostudiem. Pokud bych se školení zúčastnil již dříve, mohl jsem čas věnovaný samovýuce zužitkovat mnohem efektivněji. Zájemcům o PPC reklamu, kteří zvažují, kterou z cest si při získávání znalostí o PPC reklamě zvolit, mohu po svých zkušenostech doporučit cestu prostřednictvím tohoto školení. Šetří čas i peníze.

    Jakub Fuksík Proclient s.r.o.
  • Školení bylo velmi dobře postaveno. Klasická ukázka toho, jak jeden praktický příklad přinese více užitku, než dlouhá přednáška. Velmi praktické, užitečné a přínosné, děkuji.

    Ing. Petra Dostálová evzdělávání.cz, s.r.o.
  • Školení naprosto splnilo moje očekávání a bylo pro mne velmi přínosné. Na školení se mi také líbilo, že nešlo o ‚pouhé‘ přednášení informací, ale bylo spíše prováděno formou výukové diskuse, což je velmi dobré pro zapamatování si co možná největšího množství informací.

  • Školení internetového marketingu pro e-shopy bylo pro mě velice přínosné. Ujasnil jsem si obecné základní problémy a řešení týkající se SEO, PPC a věcí souvisejících s informační architekturou elektronického obchodu. Velkým přínosem bylo vysvětlení vykládané teorie na konkrétních příkladech. Téma bylo probráno ze všech stran a forma výkladu svědčila o vysoké odbornosti lektora p. Blahuta. Také jsem velice ocenil závěrečnou diskusi, ve které byla zmíněna spousta doplňujících informací a postupů pro dosažení nejlepších výsledků v tomto oboru.

    Ondřej Brejla Webhosting profitux.cz
  • Rád školení pochválím, zejména odbornost přednášejícího a zároveň srozumitelnost výkladu. Výborná byla možnost vyzkoušet si vše na reálných případech v Google Analytics. Prostory ke školení byly naprosto vyhovující, jen bych začínal trochu dříve ráno, aby se mohlo dříve končit.

  • Školení mi určitě hodně pomohlo a doplnilo potřebné nedostatky. Doporučuji jej i lidem, kteří touží po všeobecném rozhledu ve světe sociálních sítí, jelikož školení obsahuje také různé srovnávací statistiky.

    Martina Pištěláková SoNet, spol. s r.o.
  • Od školení PPC reklamy II jsem očekával hodně, ale školení mi nabídlo ještě více. Informace, které byly předány byly ověřeny praxí a bylo to hodně poznat. Přednášející své téma znala dokonale a dokázala poradit s případnými problémy.  Školení můžu jen doporučit a zároveň jsem rád, že jsem jej mohl absolvovat.

  • Školení bylo velice přínosné a hlavně vedeno skutečnými profesionály ve svém oboru. Celé 4 hodiny byly vedeny v příjemném tempu, aby člověk vstřebal maximum informací. Velice dobré byly i praktické ukázky, pro lepší vizuální představu.

    Viktor Malcev ACOMWARE, s.r.o.