Reference – Copywriting - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Reference – Copywriting

Špatné texty zabíjejí web. Dobré texty naopak zákazníky přimějí k objednávce. Jaké jsou ty vaše?

Ing. Michal Pavlásek

Profesionální focení modelek, glamour, rodinné focení, svatební focení.

 Michal Pavlásek se jako profesionální fotograf rozhodl získat konkurenční výhoda proti tzv.„photographerům“, kterých je na trhu velké množství a tvrdí o sobě, že jsou skutečnými fotografy. Dobrý web proto připravil workshop jehož cílem bylo najít způsob jak pomocí online obsahu a copywritingu vzbudit v cílové skupině touhu po profesionálních fotografiích, které mají své kouzlo a které nabízí skutečnou kvalitu, a jak táhnout zákazníky do děje focení a přesvědčit je o kvalitních službách, které jim Michal Pavlásek nabízí.

Termín realizace
leden 2015
Web
http://www.michalpavlasek.cz/
Zahradní nábytek

Specialista na prodej zahradního nábytku.

Dobrý web realizoval pro Zahradní nábytek copywriting všech kategorií e-shopu zahradnimanie.cz. Vlastnímu psaní textů předcházel workshop pro zjištění konkurenčních výhod projektu.

Termín realizace
prosinec 2014
Web
http://www.zahradnimanie.cz
BB Finance Czech

Člen moderní mezinárodní skupiny BB Finance Group.

Dobrý web realizoval pro společnost BB Finance Czech copywriting webu www.bbpujcka.cz.

Termín realizace
říjen 2014
Web
http://www.bbpujcka.cz
Premiant City Tour

S Premiant Citi Tour si užijete okružní jízdy po Praze i celé České republice.

Současně s grafickým redesignem svého webu se Premiant City Tour rozhodl inovovat i webový obsah. Dobrý web jako dodavatel celého redesignu navrhl obsahovou strategii a vytvořil copywriting 12 klíčových stránek webu Premiant City Tour.

Termín realizace
únor 2014 - květen 2014
Web
http://www.premiant.cz
Alto Systems

Dodavatel komplexních řešení manipulace s břemen.

Pro Alto Systems jsme dodali služby v oblasti copywritingu.

Termín realizace
srpen 2012
Web
http://www.altosystems.cz
Manutan

Přední dodavatel řešení vybavení kanceláří, dílen a skladů

Rozsáhlá příprava textů pro jednotlivé produktové kategorie s cílem lepší viditelnosti ve vyhledávačích a obchodní přesvědčivosti.

Termín realizace
květen 2010 - září 2010
Web
http://www.manutan.cz/
ČSOB Banka

Univerzální banka v ČR

Připravili jsme manuál copywritingu, na míru uzpůsobený právě pro ČSOB Banku.

Termín realizace
červen 2010 - červenec 2010
Web
http://www.csob.cz/
Xertec.cz

Výrobce kancelářských strojů

Upravené texty odstranily slabiny v prezentaci dosavadní nabídky klienta. Obsah na webu se stal čtivějším pro uživatele a atraktivnějším pro vyhledávače. Texty významně podporují také hlavní cíl firemních stránek – prodej služeb a zboží.

Termín realizace
únor 2009 - březen 2009
Web
http://www.xertec.cz/
Cybergenics.cz

Webdesignerské studio

Copywriting přispěl k vyšší návštěvnosti internetových stránek. Nové texty učinily obchodní nabídku přesvědčivější a účinnější. Dobrý web pomohl svým dílem a radami k tomu, že obsah na internetových stránkách více odpovídá potřebám zákazníků.

Termín realizace
červen 2008 - červenec 2008
Web
http://www.cybergenics.cz/
Shoptet.cz

Řešení internetového obchodu

Nové texty od Dobrého webu podpořily trend nárůstu zákazníků, kteří projevili zájem o vytvoření e-shopu. Kvalitní obsah přispěl k lepším pozicím stránek v internetových vyhledávačích. Pomohli jsme lépe strukturovat nabídku služby, vyzdvihli jsme konkurenční výhody a vhodně oslovili cílové skupiny.

iNETPrint

Internetové tržiště pro reklamní a propagační předměty

Pro nový web jsme zpracovali manuál copywritingu, jehož cílem bylo navrhnout optimální strategii pro tvorbu obsahu z pohledu obchodní přesvědčivosti, údernosti i SEO.

E.ON

Energetická skupina E.ON dodává zákazníkům lektřinu, zemní plyn, i specializovaná energetická řešení.

Web copywriting pro E.ON

Česká spořitelna

Počtem klientů největší banka v Česku

Českou spořitelnu dlouhodobě trápili produktové popisky kvůli své nejednotnosti, malé srozumitelnosti i délce sdělení. Návštěvníci webu často produktům banky nerozuměli. Produktovým manažerům jsme nejdříve vysvětlili, jak by měli uvažovat při popisování bankovních produktů a postupně jsme texty přepisovali. Díky tomu začal web České spořitelny komunikovat srozumitelněji a lidštěji.

Equa bank

Moderní banka bez poplatků.

V rámci redesignu svého webu se Equa Bank rozhodla inovovat také online texty. Dobrý web nejprve zvítězil ve výběrovém řízení a následně dodal copywriting běžných informačních textů webu, ale především obsah k 14 produktům pro osobní i firemní klientelu banky.