Reference – Copywriting - Dobrý web

Reference – Copywriting

Špatné texty zabíjejí web. Dobré texty naopak zákazníky přimějí k objednávce. Jaké jsou ty vaše?

Česká spořitelna

Počtem klientů největší banka v Česku

Českou spořitelnu dlouhodobě trápili produktové popisky kvůli své nejednotnosti, malé srozumitelnosti i délce sdělení. Návštěvníci webu často produktům banky nerozuměli. Produktovým manažerům jsme nejdříve vysvětlili, jak by měli uvažovat při popisování bankovních produktů a postupně jsme texty přepisovali. Díky tomu začal web České spořitelny komunikovat srozumitelněji a lidštěji.

Termín realizace
květen 2012 - dosud
Web
http://www.csas.cz/
Ing. Michal Pavlásek

Profesionální focení modelek, glamour, rodinné focení, svatební focení.

 Michal Pavlásek se jako profesionální fotograf rozhodl získat konkurenční výhoda proti tzv.„photographerům“, kterých je na trhu velké množství a tvrdí o sobě, že jsou skutečnými fotografy. Dobrý web proto připravil workshop jehož cílem bylo najít způsob jak pomocí online obsahu a copywritingu vzbudit v cílové skupině touhu po profesionálních fotografiích, které mají své kouzlo a které nabízí skutečnou kvalitu, a jak táhnout zákazníky do děje focení a přesvědčit je o kvalitních službách, které jim Michal Pavlásek nabízí.

Termín realizace
leden 2015
Web
http://www.michalpavlasek.cz/
Zahradní nábytek

Specialista na prodej zahradního nábytku.

Dobrý web realizoval pro Zahradní nábytek copywriting všech kategorií e-shopu zahradnimanie.cz. Vlastnímu psaní textů předcházel workshop pro zjištění konkurenčních výhod projektu.

Termín realizace
prosinec 2014
Web
http://www.zahradnimanie.cz
BB Finance Czech

Člen moderní mezinárodní skupiny BB Finance Group.

Dobrý web realizoval pro společnost BB Finance Czech copywriting webu www.bbpujcka.cz.

Termín realizace
říjen 2014
Web
http://www.bbpujcka.cz
Equa bank

Moderní banka bez poplatků.

V rámci redesignu svého webu se Equa Bank rozhodla inovovat také online texty. Dobrý web nejprve zvítězil ve výběrovém řízení a následně dodal copywriting běžných informačních textů webu, ale především obsah k 14 produktům pro osobní i firemní klientelu banky. 

Termín realizace
červenec 2014 - srpen 2014
Web
http://www.equabank.cz/
Premiant City Tour

S Premiant Citi Tour si užijete okružní jízdy po Praze i celé České republice.

Současně s grafickým redesignem svého webu se Premiant City Tour rozhodl inovovat i webový obsah. Dobrý web jako dodavatel celého redesignu navrhl obsahovou strategii a vytvořil copywriting 12 klíčových stránek webu Premiant City Tour.

Termín realizace
únor 2014 - květen 2014
Web
http://www.premiant.cz
Alto Systems

Dodavatel komplexních řešení manipulace s břemen.

Pro Alto Systems jsme dodali služby v oblasti copywritingu.

Termín realizace
srpen 2012
Web
http://www.altosystems.cz
Manutan

Přední dodavatel řešení vybavení kanceláří, dílen a skladů

Rozsáhlá příprava textů pro jednotlivé produktové kategorie s cílem lepší viditelnosti ve vyhledávačích a obchodní přesvědčivosti.

Termín realizace
květen 2010 - září 2010
Web
http://www.manutan.cz/
ČSOB Banka

Univerzální banka v ČR

Připravili jsme manuál copywritingu, na míru uzpůsobený právě pro ČSOB Banku.

Termín realizace
červen 2010 - červenec 2010
Web
http://www.csob.cz/
iNETPrint

Internetové tržiště pro reklamní a propagační předměty

Pro nový web jsme zpracovali manuál copywritingu, jehož cílem bylo navrhnout optimální strategii pro tvorbu obsahu z pohledu obchodní přesvědčivosti, údernosti i SEO.

Termín realizace
září 2009 - říjen 2009
Web
http://www.inetprint.cz/
Shoptet.cz

Řešení internetového obchodu

Nové texty od Dobrého webu podpořily trend nárůstu zákazníků, kteří projevili zájem o vytvoření e-shopu. Kvalitní obsah přispěl k lepším pozicím stránek v internetových vyhledávačích. Pomohli jsme lépe strukturovat nabídku služby, vyzdvihli jsme konkurenční výhody a vhodně oslovili cílové skupiny.

Termín realizace
březen 2009 - duben 2009
Web
http://www.shoptet.cz/
Xertec.cz

Výrobce kancelářských strojů

Upravené texty odstranily slabiny v prezentaci dosavadní nabídky klienta. Obsah na webu se stal čtivějším pro uživatele a atraktivnějším pro vyhledávače. Texty významně podporují také hlavní cíl firemních stránek – prodej služeb a zboží.

Termín realizace
únor 2009 - březen 2009
Web
http://www.xertec.cz/
Cybergenics.cz

Webdesignerské studio

Copywriting přispěl k vyšší návštěvnosti internetových stránek. Nové texty učinily obchodní nabídku přesvědčivější a účinnější. Dobrý web pomohl svým dílem a radami k tomu, že obsah na internetových stránkách více odpovídá potřebám zákazníků.

Termín realizace
červen 2008 - červenec 2008
Web
http://www.cybergenics.cz/