Registrace do zbožových srovnávačů - Dobrý web

Registrace do zbožových srovnávačů

Účelem srovnávačů zboží je porovnat stejné zboží z různých e-shopů dle různých parametrů (například: cena, skladová dostupnost). Zároveň jsou srovnávače významný zdroj návštěvnosti přinášející objednávky.

Head of Online Advertising

Co vám zbožové srovnávače přinesou?

Zbožové vyhledávače se obvykle výrazně podílejí na tržbách e-shopů. Často tvoří až 30 % celkových tržeb – samozřejmě s ohledem na prodávaný sortiment. Srovnávače také umožňují novým internetovým obchodům, aby se zviditelnily, což může být v „obyčejných“ vyhledávačích téměř nemožné a v PPC reklamě zase příliš drahé.

Pro koho je služba vhodná?

  • Nové e-shopy.
  • E-shopy hledající prostor pro navýšení tržeb.

Zalistování produktů v menších srovnávačích je nezanedbatelná konkurenční výhoda, kterou zatím využívá jen minimum eshopů.

Jak probíhá registrace do zbožových srovnávačů

Získejte z nich maximum

Zaregistrujeme váš e-shop až do 20 českých srovnávačů zboží včetně Zboží.cz, Heuréka.cz i Google Merchant (převodník XML Zboží.cz pro Google nákupy). Zaplatíme za vás registrační poplatky, které jsou nutné k zobrazování se v některých srovnávačích.

Co dostanete

  • Zaregistrujeme váš e-shop do 20 zbožových srovnávačů.
  • Zaplatíme všechny registrační poplatky.
  • Zašleme vám pokyny pro správné vytvoření xml feedů (celkem 2) tak, aby se produkty co nejlevněji zobrazovaly na co nejvyšších pozicích.
  • Nastavíme Google Analytics pro potřeby vyhodnocování výkonu srovnávačů, nastavíme přehledy pro pravidelné automatické reportování.
  • Měsíc po spuštění provedeme a zašleme první vyhodnocení výkonu srovnávačů.
 

Přehled výkonu zbožových srovnávačů

Proč registrace do zbožových srovnávačů od Dobrého webu?

  • Nemusíte zjišťovat informace o požadavcích 20 srovnávačů.
  • Uděláme to za vás rychleji a s maximálním přínosem pro váš e-shop.
  • Víme, které srovnávače fungují.
  • Díky registraci do menších srovnávačů vám srovnávače přinesou navíc až 30 % tržeb.
  • Obvyklá návratnost této jednorázové investice v řádech týdnů!

Co říkají klienti

  • Již několik let spolupracuje ČMSS s Dobrým webem v oblastech webové analytiky, PPC, social i online strategie. Díky správně nastavené dlouhodobé spolupráci vykazujeme velmi dobré výsledky především ve výkonnostním marketingu a posouváme se technologicky stále kupředu. Dobrému webu nechybí kvalitní lidé, a to nejen po stránce odborné, ale i lidské. Dobrému webu se daří nacházet způsoby, jak potřeby ČMSS realizovat.   

  • V rámci správy PPC kampaní naší pojišťovny zejména oceňujeme testování nových funkcí a inovací v systému Adwords a Sklik. Na Dobrém webu si především ceníme týmové spolupráce, rychlé odezvy na naše požadavky a zpětné vazby k našim kampaním. Dlouhodobá spolupráce se společností Dobrý web nám přináší výhody, které se odráží na celkových prodejích našich produktů na internetu.

  • S Dobrým webem spolupracuji již 3 roky. Je naším pomocníkem jak při řešení marketingové strategie tak hlavně při tvorbě webu. Firmu jsem si vybral pro optimalizaci starších webových stránek. Po roční spolupráci jsme začali tvořit zcela nové webové stránky. Byli nám pomocníkem jak při optimalizaci webu, tak kladli důraz na přehlednost a přístupnost našeho webu. V současnosti nám Dobrý web pomáhá vyvíjet a zkvalitňovat internetový obchod. Na začátku jsem si myslel, že naše spolupráce bude jednorázová, ale kvalitou svojí práce a návratností vložených investic mě přesvědčili o tom, že na webu je stále co zlepšovat a že dlouhodobější partnerství s Dobrým webem se vyplatí.

  • Být nablízku našim klientům je pro nás velmi důležité. Dobrý web nám pomáhá být tam, kde nás naši budoucí i stávající klienti hledají.

    Dobrý web se stará o naši přítomnost v nejvýznamnějších vyhledávačích prostřednictvím reklamních systémů AdWords, Sklik, eTarget a adFOX od února 2008. Díky pravidelné analýze výsledků a následným úpravám se naše pozice stále zlepšuje, aniž bychom museli neefektivně navyšovat finance investované do tohoto projektu.

    Komunikace s konzultanty, kteří mají naši kampaň na starosti, je vždy velmi rychlá a efektivní, velmi důležitá je také jejich orientace v oblasti bankovnictví.

Ukázat další ohlasy

Další reference

  • logo
  • manutan-logo
  • logo
  • ČSOB Banka
  • Blancheporte
  • Hypoteční banka
  • TisknuLevne.cz

    PPC kampaně jsou hlavním zdrojem našich prodejů již několik let. Ze začátku jsme si kampaně spravovali sami, od roku 2009 však spolupracujeme s Dobrým webem. Vzhledem k velkému objemu útrat v PPC systémech se investice do kvalitní správy našich kampaní ukázala jako velmi výhodná. Díky Dobrému webu máme jistotu, že naše kampaně jsou spravovány optimálně s ohledem na nejnovější trendy. Můžeme tak více času věnovat vlastnímu podnikání. Na spolupráci oceňujeme především měsíční reporty, které nám dávají srozumitelně najevo výhodnost naší spolupráce s Dobrým webem.

    Martin Pěnička
    TisknuLevne.cz
  • 3Suisses
  • Athos Travel

    S Dobrým webem spolupracujeme již několik let na rozvoji a propagaci webů, které provozujeme. Oceňuji především individuální přístup, ze kterého je cítit, že cílem spolupráce je navrhnout fungující a efektivní řešení – nikoli pouze dodat konkrétní službu.

    Vedle přípravy detailního zadání při redesignu našich webů a správy PPC kampaní nám Dobrý web na webu zprovoznil systém Google Analytics. Aktuálně tak máme velmi přesné informace o návratnosti našich reklamních investic a data o tom, jakým způsobem návštěvníci pracují s naším webem.

    Provoz našeho webu představuje nekonečnou cestu a i díky spolupráci s Dobrým webem cítíme, že kráčíme po té správné.

    Filip Antoš
    Athos Travel
  • ERA

Školení – naučte se, jak na PPC reklamu