Registrace do zbožových srovnávačů - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Registrace do zbožových srovnávačů

Účelem srovnávačů zboží je porovnat stejné zboží z různých e-shopů dle různých parametrů (například: cena, skladová dostupnost). Zároveň jsou srovnávače významný zdroj návštěvnosti přinášející objednávky.

Head of Online Advertising

Co vám zbožové srovnávače přinesou?

Zbožové vyhledávače se obvykle výrazně podílejí na tržbách e-shopů. Často tvoří až 30 % celkových tržeb – samozřejmě s ohledem na prodávaný sortiment. Srovnávače také umožňují novým internetovým obchodům, aby se zviditelnily, což může být v „obyčejných“ vyhledávačích téměř nemožné a v PPC reklamě zase příliš drahé.

Pro koho je služba vhodná?

  • Nové e-shopy.
  • E-shopy hledající prostor pro navýšení tržeb.

Zalistování produktů v menších srovnávačích je nezanedbatelná konkurenční výhoda, kterou zatím využívá jen minimum eshopů.

Jak probíhá registrace do zbožových srovnávačů

Získejte z nich maximum

Zaregistrujeme váš e-shop až do 20 českých srovnávačů zboží včetně Zboží.cz, Heuréka.cz i Google Merchant (převodník XML Zboží.cz pro Google nákupy). Zaplatíme za vás registrační poplatky, které jsou nutné k zobrazování se v některých srovnávačích.

Co dostanete

  • Zaregistrujeme váš e-shop do 20 zbožových srovnávačů.
  • Zaplatíme všechny registrační poplatky.
  • Zašleme vám pokyny pro správné vytvoření xml feedů (celkem 2) tak, aby se produkty co nejlevněji zobrazovaly na co nejvyšších pozicích.
  • Nastavíme Google Analytics pro potřeby vyhodnocování výkonu srovnávačů, nastavíme přehledy pro pravidelné automatické reportování.
  • Měsíc po spuštění provedeme a zašleme první vyhodnocení výkonu srovnávačů.
 

Přehled výkonu zbožových srovnávačů

Proč registrace do zbožových srovnávačů od Dobrého webu?

  • Nemusíte zjišťovat informace o požadavcích 20 srovnávačů.
  • Uděláme to za vás rychleji a s maximálním přínosem pro váš e-shop.
  • Víme, které srovnávače fungují.
  • Díky registraci do menších srovnávačů vám srovnávače přinesou navíc až 30 % tržeb.
  • Obvyklá návratnost této jednorázové investice v řádech týdnů!

Dobrý web o PPC reklamě

Další služby k PPC reklamě

Školení – naučte se, jak na PPC reklamu