Školení App Store optimalizace - Dobrý web

Školení App Store optimalizace

Průzkumy ukazují, že investice do většiny mobilních aplikací se nevrací. Nezařaďte se do této skupiny a naučte se správně svou aplikaci propagovat a dostat ji do rukou svých zákazníků.

jindra-pistkova2
Jindra Píšťková

Jindra Píšťková pracovala v agentuře Inmite, která vyvíjela nativní mobilní aplikace pro významné značky jako ŠKODA Auto, Vodafone, Česká Televize, AirBank či Raiffeisen Bank. Řešila s klienty mobilní strategii, ale i mobilní marketing s cílem zvýšit počet instalací. Od roku 2013 pracuje v oddělení akvizice mobilních uživatelů společnosti Avast, kde se věnuje mobilnímu marketingu několika mobilních aplikací s globálním přesahem a počtem uživatelů přes 60 milionů.

ucebnalogo-experienceUmaterialy-1garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co je mobilní marketing
  • Jaké jsou mobilní trendy ve světe
  • Jak fungují appstory (itunes, Google Play)
  • Jaké jsou možnosti v nástrojích ASO (Appstore Search Optimization)
  • Kdo jsou uživatelé mé aplikace a jak k nim promlouvat 
  • Jak zasáhnout potencionální uživatele aplikace

Cílem školení je, aby si jeho účastníci odnesli praktické rady z mobilního světa. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech a případových studiích.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Co je mobilní marketing

  • Základní terminologie
  • Jak vypadá mobilní marketér a co umí

Jaké jsou mobilní trendy ve světe

  • Mobilní éra
  • Penetrace a použítí mobilních zařízení, systémů
  • Úspěšné mobilní strategie (case studies)

Jak fungují appstory (itunes, Google Play)

  • Jak obě platformy fungují – žebříčky, vyhledávání
  • Výběr a optimalizace názvu aplikace
  • Výběr klíčových slov a popisků
  • Ikona a screenshoty
  • Hodnocení aplikace a její recenze
  • Rozdíly mezi Google Play a Apple App Sto

Jaké jsou možnosti v nástrojích ASO (Appstore Search Optimization)

  • Přehled nástrojů zdarma (demo)
  • Testování, analytika

Kdo jsou uživatelé mé aplikace a jak k nim promlouvat 

  • Sdílení, žádost o hodnocení a recenzi
  • Napojení na sociální média a propojení s webem.
  • Řeč aplikace, notifikace

Jak zasáhnout potencionální uživatele aplikace

  • Jak spustit aplikaci – testovací a ostré spuštění
  • Jak uživatelé aplikace hledají
  • Review stránky, blogeři a novináři
  • Placená akvizice
  • Obchodní modely mobilních aplikací

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: ty, kteří se teprve s mobilním světem seznamují a plánují do něj vstoupit, ale i pro ty, kteří svou mobilní aplikaci už mají a chtějí získat tipy jak zlepšit její výsledky.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení bylo nabité informacemi a velice dobře strukturované. Hodně jsem si rozšířil obzory, jak aplikaci propagovat pomocí placených i neplacených způsobů. Velice užitečná byla i část se zaměřením na to co dělat před vydáním a ihned po vydání aplikace. Na lektorovi oceňuji jeho velké zkušenosti a odpovídání na všechny otázky včetně dat, která za poslední dobu nasbíral. Školení určitě doporučuji.

    Martin Šimko RobertNemec.com

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu