Školení na míru pro H1.cz - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení na míru pro H1.cz

Kolegové byli se školením velmi spokojeni. Po obsahové stránce jej hodnotíme jako přínosné pro naši práci. Vzhledem k tomu, že valná většina účastníků pocházela z řad copywriterů, kteří obsahové strategie zatím nezpracovávali, přiučili se něčemu novému. Senioři si potvrdili to, co už umí a upevnili své znalosti. Mě osobně velmi bavila forma projevu a závěrečné cvičení. Honza je velmi příjemný společník a odborný školitel.

Jana Moravcová
Copywriting Manager

H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby v těchto oborech: internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače, reklama ve vyhledávačích, sociální sítě, internetové obchodní strategie a obchodní účinnost webu, informační architektura, použitelnost a přístupnost webových stránek a copywriting a e-mail marketing.

Detaily spolupráce

Honza Ambrož vedl v květnu 2013 firemní školení obsahové strategie pro tým copywriterů H1.cz.

Příklady otázek, na které copywriteři získali odpověď:

  • Kde začít a jak pokračovat?
  • O čem psát a pro koho?
  • Co je třeba vědět před psaním textů a tvorbou digitálního obsahu?
  • Začíná a končí copywriting psaním?
  • Jak by měla vypadat spolupráce se zadavateli?
  • Je možné užitečný obsah systematicky plánovat, vytvářet, řídit a vyhodnocovat?
  • Jaký je rozdíl mezi copywritingem a obsahovou strategií?

Před definicí content marketingu a content strategy jsme se podívali na firemní obsah z nadhledu a v souvislostech. Prodiskutovali jsme roli obsahu při podnikání firem, zdůraznili jeho přínosy i rizika v digitálním světě. Našli jsme důležitý obsah i tam, kde není na první pohled vidět. Pozornosti neunikly ani vztahy s dalšími obory webdesignu (SEO, IA, UX, analytika, copywriting).

Model životního cyklu ukázal obsah jako opakovatelný, měřitelný a zdokonalující se postup, který zahrnuje přípravu, design, tvorbu a správu obsahu. Stanovili jsme úkoly obsahového stratéga a výstupy content strategy, které pomáhají copywriterům a jejich klientům pracovat efektivněji. Mezi příklady nechyběly audit a inventura obsahu, analýza obsahu konkurence, styleguide, publikační kalendář, checklist, workflow, modelování nebo práce s metadaty.

Závěrečná kapitola „Co tam dávat?“ přinesla praktické tipy pro obsah firemních webů, newsletterů, blogů nebo třeba sociálních médií.“

Termín realizace
květen 2013
Kontaktní osoba
Jana Moravcová
Copywriting Manager
Web