Školení: Digital product design - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Školení: Digital product design

Digitální nebo digital-enabled produkty je kategorie, která se postupně začíná rozšiřovat mimo čistý digitál na jakýkoliv produkt, který  známe. Jak vytvořit nový produkt, který bude úspěšný v digitálu, případně, jak připravit stávající produkty na digitál, je celkem věda. Společně se podíváme na pár metod, jak si úspěch trochu pojistit.

DW - nové - JSu
Jiří Suchý
Digital Strategy Director

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

ucebna-skolenimaterialy-5obcerstveni-3garance-spokojenosti

Školení aktuálně pořádáme pouze jako individuální školení pro firmy.

Co se na školení naučíte

  • Používat design thinking a inovační metody
  • Modelovat customer journey
  • Definovat persony a identifikovat potřeby či obavy zákazníků
  • Vytvořit hodnotovou propozici digitálního produktu
  • Odhadnout, zda budoucí produkt bude úspěšný

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Digitální zákazník - jak se chová a jak uvažuje
  • Digitální kanály (web, mobilní aplikace, chytré hodinky), vhodnost použití, výhod a omezení
  • Metody human-centered designu a design thinking
  • Mapování zákaznických cest
  • Tvorba person a jejich obsahu
  • Value proposition canvas a tvorba digitální value proposition
  • UX design s ohledem na zákaznické cesty a persony
  • Uživatelský výzkum - jaká metoda v jaké fázi projektu
  • Přístupy k tvorbě marketingové strategie pro digitální produkty

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: produktové/projektové manažery, začínající designéry, front-end developery, zadavatele či majitele webu, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 4 950 Kč 5 990 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu