Školení: Firemní Stránky na Facebooku v TIMELINE podobě
Praktické informace o nové podobě firemních Stránek na Facebooku (TIMELINE) včetně informací o tom co se oproti doposud používané podobě mění, co je nového, jaké nové možnosti Timeline přináší.
Co se na školení naučíte
- Jak se k 30. březnu 2012 změní firemní Stránky na Facebooku a co to znamená pro vaše stávající Stránky.
- Co vše je v nové TIMELINE podobě a čím se liší od původní podoby.
- Praktické tipy na využití TIMELINE.
- Konkrétní informace o všech grafických a dalších prvcích TIMELINE.
Chybí vám základy? Podívejte se na školení Jak na firemní Facebook prakticky. Zajímají vás i jiné sociální sítě? Přihlašte se na školení Google+ pro firmy nebo Twitter pro firmy a firemní komunikaci.
Podrobná osnova školení
- Příklady nových (TIMELINE) firemních Stránek vs. původní podoba
- Vytvoření firemní Stránky krok za krokem od počátku
- Prvky nových firemních Stránek, jejich rozměry, podmínky užití
- Správa nových firemních Stránek
- Možnosti nastavení nových firemních Stránek
- Přehled rušené funkčnosti, tedy to co již v nové podobě nenajdete
- Jak se vyrovnat s chybějící funkčností
- Praktické tipy a triky
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
- mít účet na Facebooku, vědět jak Facebook používat pro osobní i firemní využití
- ideálně mít již firemní Stránky a zkušenosti s nimi
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení hodnotím velmi kladně a mohu je doporučit všem, kteří se zabývají správou firemních FB stránek. Lektor v něm zmínil všechny důležité změny, které s sebou změna layotu na Facebooku pro firemní stránky přinesla. Velmi se mi líbí také možnost účasti v uzavřené Facebookové skupině, kde lektor se svými žáky sdílí prezentaci a její případné aktualizace.
Školení mi v krátké době poskytlo dobrý přehled o změnách, které pro firemní stránky na Facebooku přineslo zavedení Timeline.