Školení: Firemní Instagram pro začátečníky - Dobrý web

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde. Instagram navíc od roku 2018 nahrazuje Facebook.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalobcerstveni-2ucebnagarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
  • Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
  • Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
  • Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
  • Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
  • Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
  • Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
  • Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
  • Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
  • Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
  • Kudy na správu více účtů.
  • Co autorské právo a Instagram.
  • Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Sociální média a LinkedIn!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím
  • Instagram je pro mladé a Příběhy zabraly. IGTV ale už nikoliv.
  • Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu
  • Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení 
  • Osobní využití s ohledem na soukromí
  • Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování
  • Klasický Instagram vs. Příběhy na Instagramu
  • Jak s Příběhy pracovat, propojení s Facebookem a vše další potřebné k Příběhům
  • Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné
  • Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků 
  • Geolokace, označování místa původu fotografií 
  • Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat
  • Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat
  • Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích
  • Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité
  • Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů
  • Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků
  • Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů
  • Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů
  • Navázání Instagramu na další sociální aktivity
  • Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení
  • Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace
  • Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy
  • Specializované služby pro správu účtů na Instagramu
  • Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali
  • Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier
  • Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …)
  • Co s Instagramem a placenou inzercí na něm
  • Dotazy a odpovědi

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální
  • Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie
  • Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný
  • Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

Cena 3 990 Kč 4 828 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 490 Kč 4 223 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu