Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu - Dobrý web

Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

Vybudujte silnou firemní značku a odlište se od těch konkurenčních. Nastartujte strategické směřování, které vám přinese dlouhodobou stabilní pozici na trhu. A přestaňte už své zákazníky lákat jen na slevy, nabídněte jim něco navíc a získáte i nové zákazníky, kteří budou vaši značku milovat.

Matez Jindra
Matez Jindra

Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand. Pomáhá malým a středním firmám stavět značku s důrazem na spokojené zákazníky. Podniká v e-commerce, vyrábí a prodává trička Bastard.cz a dupačky Skippy.

Honza Páv
Honza Páv

Honza spoluzaložil Lovebrand. Stará o to, aby lidi milovali značky a firmy i prostředí z toho profitovaly. Přes 8 let pracoval v medialních agenturách PanMedia a MEC jako strategický plánovač pro velké značky.

ucebna-skoleniobcerstveni-3materialy-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co obnáší strategie značky 
  • Jak si nastavit značku a jak to zvládnout sám
  • Jak značku na internetu řídit, pokud na ni pracuje více lidí
  • Jak značku dostat lidem pod kůži dlouhodobou komunikací

Všechny tyto znalosti získáte nejlépe prací na vaší značce. Po každé části školení bude tedy následovat praktická část, během které budete mít dostatek času na vyzkoušení si nabytých postupů na vlastní značce.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Úvod do tvorby a řízení značek – co znamená mít dobrou značku
  • Poslání firmy – jak si nastavit klíčový materiál, který ovlivňuje nejenom marketing a vznikající značku, ale celé fungování firmy
  • Pilíře značky – jak nadefinovat vlastnosti vaší značky, to, co o sobě bude značka říkat a jak se to všechno projeví v marketingu
  • Ideální asociace – jak funguje koncept ideálních asociací a co vám přinese
  • Ztvárnění značky – na co všechno je třeba myslet, pokud má značka působit na lidi stejně na různých místech na internetu
  • Pravidla komunikace – jak zajistit, aby lidé komunikující za značku komunikovali stejným způsobem
  • Tonalita značky – jak odlišit svou značku jinak než jen logem
  • Analýza kontaktních míst – poradíme vám, jak nalézt a vylepšit všechna důležitá místa, kde se dostane zákazník do kontaktu se značkou
  • Každodenní práce se značkou – Jak značku řídit a jak zadávat práci s vaší značkou externím specialistům, ať už vám budou psát texty, nebo vytvářet kampaně

Nejvíce si ze školení odnesete, pokud už dnes máte prozákaznický přístup a produkty nebo služby tak dobré, že je sami rádi kupujete nebo využíváte. Kromě toho se hodí, když máte možnost na vaší značce vůbec něco měnit změnit.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: všechny majitele nebo markeťáky z českých malých a středních firem, které podnikají na internetu. Školení naopak není zaměřené na budování osobní značky.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení bylo super, kluci všechno jasně vysvětlili, nebylo moc zbytečné teorie a byl dostatek času na vypracování úkolů po každé části i prostor na otázky. Dozvěděla jsem se nové věci a utřídila si to, co jsem už znala. Určitě všem doporučuji a bylo by super, pokud by kluci udělali nějaké další školení na nové téma.

    Helena Marušková nutrilove
  • Kluci mi pomohli připomenout hodnoty společnosti. Uvědomit si, co je či není správně nastavené a kde je prostor pro další aktivity.

    Mgr. Nela Drunecká ProSEO Media s.r.o.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

6. 9. 2017, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení Facebook I 3 450 Kč
  • Školení Facebook II 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Aktuální právní témata marketingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Zákaznické cesty v praxi 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení