Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

Vybudujte silnou firemní značku a odlište se od těch konkurenčních. Nastartujte strategické směřování, které vám přinese dlouhodobou stabilní pozici na trhu. A přestaňte už své zákazníky lákat jen na slevy, nabídněte jim něco navíc a získáte i nové zákazníky, kteří budou vaši značku milovat.

Matez Jindra
Matez Jindra

Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand. Pomáhá malým a středním firmám stavět značku s důrazem na spokojené zákazníky. Podniká v e-commerce, vyrábí a prodává trička Bastard.cz a dupačky Skippy.

Honza Páv
Honza Páv

Honza spoluzaložil Lovebrand. Stará o to, aby lidi milovali značky a firmy i prostředí z toho profitovaly. Přes 8 let pracoval v medialních agenturách PanMedia a MEC jako strategický plánovač pro velké značky.

ucebna-skoleniobcerstveni-3materialy-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co obnáší strategie značky 
  • Jak si nastavit značku a jak to zvládnout sám
  • Jak značku na internetu řídit, pokud na ni pracuje více lidí
  • Jak značku dostat lidem pod kůži dlouhodobou komunikací

Všechny tyto znalosti získáte nejlépe prací na vaší značce. Po každé části školení bude tedy následovat praktická část, během které budete mít dostatek času na vyzkoušení si nabytých postupů na vlastní značce.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Úvod do tvorby a řízení značek – co znamená mít dobrou značku
  • Poslání firmy – jak si nastavit klíčový materiál, který ovlivňuje nejenom marketing a vznikající značku, ale celé fungování firmy
  • Pilíře značky – jak nadefinovat vlastnosti vaší značky, to, co o sobě bude značka říkat a jak se to všechno projeví v marketingu
  • Ideální asociace – jak funguje koncept ideálních asociací a co vám přinese
  • Ztvárnění značky – na co všechno je třeba myslet, pokud má značka působit na lidi stejně na různých místech na internetu
  • Pravidla komunikace – jak zajistit, aby lidé komunikující za značku komunikovali stejným způsobem
  • Analýza kontaktních míst – poradíme vám, jak nalézt a vylepšit všechna důležitá místa, kde se dostane zákazník do kontaktu se značkou
  • Každodenní práce se značkou – Jak značku řídit a jak zadávat práci s vaší značkou externím specialistům, ať už vám budou psát texty, nebo vytvářet kampaně

Nejvíce si ze školení odnesete, pokud už dnes máte prozákaznický přístup a produkty nebo služby tak dobré, že je sami rádi kupujete nebo využíváte. Kromě toho se hodí, když máte možnost na vaší značce vůbec něco měnit změnit.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: všechny majitele nebo markeťáky z českých malých a středních firem, které podnikají na internetu. Školení naopak není zaměřené na budování osobní značky.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení bylo super, kluci všechno jasně vysvětlili, nebylo moc zbytečné teorie a byl dostatek času na vypracování úkolů po každé části i prostor na otázky. Dozvěděla jsem se nové věci a utřídila si to, co jsem už znala. Určitě všem doporučuji a bylo by super, pokud by kluci udělali nějaké další školení na nové téma.

    Helena Marušková nutrilove
  • Kluci mi pomohli připomenout hodnoty společnosti. Uvědomit si, co je či není správně nastavené a kde je prostor pro další aktivity.

    Mgr. Nela Drunecká ProSEO Media s.r.o.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu