Školení na míru pro Českou spořitelnu - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení na míru pro Českou spořitelnu

Moc děkujeme za školení, které jsme všichni vnímali velmi pozitivně. Líbil se nám přístup lektora, který začal už během příprav školení. Osobní setkání a online dotazníky před školením pomohly připravit program pro docela různorodou (co se znalostí Google Analytics týká) skupinu uživatelů. Samo školení probíhalo přirozeně, výklad často přecházel do diskuze a zodpovídání otázek a my si tak odnesli to, co jsme potřebovali.

Jan Průša
Vedoucí oddělení správy webu a sociálních sítí

Česká spořitelna je banka s dlouholetou tradicí, orientovaná na drobné klienty, malé a střední firmy a na města a obce. Nezastupitelnou roli hraje také ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Finanční skupina České spořitelny je počtem přes 5 milionu klientů největší bankou na trhu.

Detaily spolupráce

Zdeněk Hejnák připravil školení na míru pro Českou spořitelnu zaměřené na orientaci v Google Analytics, správnou interpretaci dat a dvojdimenzionální reporty. Školení se uskutečnilo ve školících prostorách Dobrého webu a zúčastnili se ho vybraní specialisté napříč několika odděleními banky.

Školení předcházela osobní schůzka pro vyjasnění potřeb klienta a také elektronické dotazníky pro všechny účastníky.

"Na školení byla příjemná atmosféra. Ocenil jsem, že se všichni zapojovali a spolupracovali a mohli jsme řešit praktické otázky, se kterými se potýkají každý den. Lektora vždy potěší, když si každý ze školení odnese něco, co využije ve své práci a ulehčí mu život.", hodnotí školení lektor Zdeněk Hejnák.

Kontaktní osoba
Jan Průša
Vedoucí oddělení správy webu a sociálních sítí
Web