Školení Google Analytics pro redaktory
Jak pochopit návštěvníky vašeho webu a psát úspěšnější články? Víte, co zajímá vaše loajální čtenáře?
Co se na školení naučíte
Školení naučí šéfredaktory i redaktory konkrétní postupy, jak si pomocí Google Analytics vyhodnotit úspěšnost článků a dalšího obsahu, který vydáváte.
- Jak najít klíčová slova, která lidi hledají a která je zajímají.
- Jaká je role vyhledávačů pro zdroje návštěvnosti (a jak ji číst).
- Jak zjistit, jestli vybrané související články motivují v dalším čtení.
- Jak se poučit z trendů návštěvnosti článků, aktualit a speciálních textů.
- Jak si nastavit, aby vám pravidelně chodil určitý typ reportu.
Chcete proškolit více osob z redakce? Rádi pro vás připravíme individuální školení přizpůsobené vašim potřebám a vašim statistikám. Uslyšíte tak pouze o těch statistikách, které se vás bezprostředně týkají. Více informací o individuálním školení.
Podrobná osnova školení
Základní pojmy, se kterými se v Google Analytics setkáte
- Návštěvy, návštěvníci
- Zobrazení stránky, Míra opuštění, Procento odchodů
- Klíčová slova, interní vyhledávání
- Rozdílnost dat v Google Analytics a v systémech Netmonitor či Navrcholu
Statistiky článků
- Jak dlouho se články navštěvují po svém vydání?
- Kdy se obsah prohlíží? (V týdnu, po hodinách)
- Trend návštěvnosti podle sekcí webu
Navigace mezi stránkami
- Motivace v pokračování ve čtení o daném tématu
- Navigace mezi stránkami - kam se proklikávají ze sekcí, z článků
- Na co uživatelé klikají
Rozeznávání zdrojů návštěvnosti
- Emailové kampaně
- Role vyhledávačů jako zdroje návštěvnosti
- Jaká část návštěvnosti chodí na starší články?
- Návštěvnost z mobilních zařízení
Co návštěvníci po webu chtějí
- Interní vyhledávání na webu
- Očekávání návštěvníků podle klíčových slov
Rešerše klíčových slov
- Jak objevit zajímavá klíčová slova pro psaní článku
- Na jaký obsah je možné se připravit
- Statistiky vyhledávání Google a Seznamu
- Roční sezónnost vyhledávání
Jednodušší přístup ke statistikám
- Pravidelné posílání reportů emailem
- Tipy na vlastní přehledy
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: šéfredaktory a redaktory zpravodajských či odborných webů.
Na školení je vhodné mít vlastní přístup do statistik Google Analytics.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení jsem využil v rámci firemní nabídky a lektor jej vzal velmi poctivě. Předtím jsem měl z Google Analytics respekt a spíše jsme se mu vyhýbal, dnes jej vnímám jako nepostradatelný a cenný nástroj pro pravidelnou analýzu návštěvnosti.