Školení Google Analytics pro redaktory

Jak pochopit návštěvníky vašeho webu a psát úspěšnější články? Víte, co zajímá vaše loajální čtenáře?

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Školení naučí šéfredaktory i redaktory konkrétní postupy, jak si pomocí Google Analytics vyhodnotit úspěšnost článků a dalšího obsahu, který vydáváte.

  • Jak najít klíčová slova, která lidi hledají a která je zajímají.
  • Jaká je role vyhledávačů pro zdroje návštěvnosti (a jak ji číst).
  • Jak zjistit, jestli vybrané související články motivují v dalším čtení.
  • Jak se poučit z trendů návštěvnosti článků, aktualit a speciálních textů.
  • Jak si nastavit, aby vám pravidelně chodil určitý typ reportu.


Chcete proškolit více osob z redakce? Rádi pro vás připravíme individuální školení přizpůsobené vašim potřebám a vašim statistikám. Uslyšíte tak pouze o těch statistikách, které se vás bezprostředně týkají. Více informací o individuálním školení.

Základní pojmy, se kterými se v Google Analytics setkáte

  • Návštěvy, návštěvníci
  • Zobrazení stránky, Míra opuštění, Procento odchodů
  • Klíčová slova, interní vyhledávání
  • Rozdílnost dat v Google Analytics a v systémech Netmonitor či Navrcholu

Statistiky článků

  • Jak dlouho se články navštěvují po svém vydání?
  • Kdy se obsah prohlíží? (V týdnu, po hodinách)
  • Trend návštěvnosti podle sekcí webu

Navigace mezi stránkami

  • Motivace v pokračování ve čtení o daném tématu
  • Navigace mezi stránkami - kam se proklikávají ze sekcí, z článků
  • Na co uživatelé klikají

Rozeznávání zdrojů návštěvnosti

  • Emailové kampaně
  • Role vyhledávačů jako zdroje návštěvnosti
  • Jaká část návštěvnosti chodí na starší články?
  • Návštěvnost z mobilních zařízení

Co návštěvníci po webu chtějí

  • Interní vyhledávání na webu
  • Očekávání návštěvníků podle klíčových slov

Rešerše klíčových slov

  • Jak objevit zajímavá klíčová slova pro psaní článku
  • Na jaký obsah je možné se připravit
  • Statistiky vyhledávání Google a Seznamu
  • Roční sezónnost vyhledávání

Jednodušší přístup ke statistikám

  • Pravidelné posílání reportů emailem
  • Tipy na vlastní přehledy

Doporučujeme zejména pro: šéfredaktory a redaktory zpravodajských či odborných webů.

Na školení je vhodné mít vlastní přístup do statistik Google Analytics.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →