Školení: Google plus pro firmy - Dobrý web

Školení: Google+ pro firmy

Začněte hned, nečekejte až bude pozdě. Google+ hýbe internetovou veřejností. Google+ je možné plně využívat pro firemní komunikaci a čím později začnete, tím větší budete mít konkurenci.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

Co se na školení naučíte

  • Principy a základy fungování Google+
  • Možnost využití pro firemní komunikaci a marketing
  • Čím se liší Google+ od Twitteru a Facebooku z pohledu firemního využití
  • Jak využít Google+ v souladu s Pravidly užívání
  • Založení Google+ Page (Stránky) krok po kroku, včetně praktických tipů
  • Co můžete od Google+ očekávat teď a co do budoucna
  • Jaké má Google plány v oblasti sociálních médií a jak vše souvisí

Zajímá vás, jak marketingově využít sociální sítě? Nabízíme i školení Jak na firemní Facebook prakticky a Twitter pro firmy a firemní komunikaci.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • S čím přichází Google+, základní koncept sítě (Kruhy, soukromí, technické aspekty)
  • Čím se liší Google+ od Twitteru a Facebooku z pohledu firemního využití
  • Fakta o Google+, co o síti doposud víme z pohledu čísel
  • Pravidla užívání, aktuální možnosti pro firemní užití
  • Co plánuje Google+ pro firemní využití
  • Praktické možnosti jak využít Google plus
  • Založení Google+ Page (Stránky) krok po kroku
  • Praktické tipy pro práci s Google+ Page
  • Věci s Google plus související - +1 na webu, SEO/vyhledávání
  • Prostor na dotazy

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení, média.

Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí.  Případné zkušenosti z jiných sociálních sítí výhodou, ale nikoliv nutností.

  • Užitečné informace ve správný čas. Vše bylo vysvětleno zjednodušeně i v detailu s maximálním zaměřením na praktičnost. Děkuji a doporučuji!

    Ruben Vančo, ředitel marketingu Bisnode Česká republika, a.s.
  • Školení Google plus bylo sice krátké, ale dozvěděla jsem se základně vše potřebné. Lektor Daniel Dočekal je zapáleným uživatelem sociálních sítí a z jeho přednášejícího projevu jsou znát jeho osobní poznatky, což je skvělé pro učení dalších lidí. Oceňuji jeho statistiky a srovnávání na úvod jeho školení, které je vždy dobré vidět a díky nim být v obraze.

    Martina Pištěláková SoNet, spol. s r.o.
  • Školení mi pomohlo v základní orientaci v Google+, získal jsem představu o možnostech firemního profilu, společných rysech a odlišnostech od Facebooku.

    Jindřich Hurych Blum, s.r.o.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • tištěné i elektronické materiály a podklady,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení po celé školení,
  • možnost konzultace s lektorem v rámci uzavřené skupiny na Facebooku i po skončení školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Otevřený termín, Brno

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu