Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing - Dobrý web

Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing

Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalobcerstveni-2ucebnagarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí
  • Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor
  • Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně
  • Co na Instagramu funguje, nefunguje
  • Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí 
  • Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaké má Pravidla
  • Jak vyhodnocovat působení na Instagramu
  • Jak provázat Instagram a další sociální sítě
  • Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení
  • Kudy na správu více účtů
  • Co autorské právo a Instagram
  • Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím
  • Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu
  • Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení 
  • Osobní využití s ohledem na soukromí
  • Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování
  • Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné
  • Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků 
  • Geolokace, označování místa původu fotografií 
  • Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat
  • Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat
  • Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích
  • Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité
  • Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů
  • Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků
  • Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů
  • Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů
  • Navázání Instagramu na další sociální aktivity
  • Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení
  • Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace
  • Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy
  • Specializované služby pro správu účtů na Instagramu
  • Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali
  • Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier
  • Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …)
  • Co s Instagramem a placenou inzercí na něm
  • Dotazy a odpovědi

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální
  • Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie
  • Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný
  • Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

19. 4. 2017, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Facebook I 3 450 Kč
  • Školení Facebook II 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Aktuální právní témata marketingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Školení: Zákaznické cesty v praxi 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení