Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé - Dobrý web

Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé

Když Instagram oznámil začlenění Stories (původně výmysl Snapchatu) do své platformy, málokdo tušil, že se mu to povede tak dobře, že ohrozí samotné základy Snapchatu a lidé najdou zcela nový důvod, proč začít používat právě Instagram.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

V rámci semináře se dozvíte

Zveme vás na ojedinělý seminář věnovaný výhradně extrémně rychle rostoucí funkci Instagramu, tedy Stories. Provedeme vás základními principy a podíváme se na zoubek komerčnímu využití dané funkce.

Když Instagram oznámil začlenění Stories (původně výmysl Snapchatu) do své platformy, málokdo tušil, že se mu to povede tak dobře, že ohrozí samotné základy Snapchatu a lidé najdou zcela nový důvod, proč začít používat právě Instagram. Instagramu se tedy povedlo něco, co se stalo v případech kopírování funkčnosti jenom velmi málokdy. 

Příběhy (Stories) jsou tak atraktivní funkcí, že se běžně stává, že mívají větší počty zhlédnutí, než klasické příspěvky. Jsou natolik zábavné a jednoduché, že nejenom přetáhly uživatele ze Snapchatu, ale udržely na Instagramu mladé, pro které se klasický systém příspěvků stával pomalu nudným.

  • Co jsou to Stories (Příběhy), jak fungují a co všechno umí 
  • Čím se Stories liší od běžného obsahu (nejen) na Instagramu 
  • Proč se věnovat právě Stories
  • Proč se nebát obsahu, který se „po přečtení zničí“
  • Jak využít Příběhy pro vytváření obsahu pro další použití
  • K čemu a jak využívat Live Video, které je na Instagramu součástí Příběhy
  • Jak blízko je od Příběhů (Stories) k Vyprávění příběhů (Story telling)
  • Ukázky úspěšných marketingových využití pro firmy

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Základní mechanismy Příběhů, obsahu, který nezůstává
  • Prohlížení cizích Příběhů, hledání Příběhů
  • Tvorba vlastních Příběhů, nemyslete jenom v režimu jednoho obrázku
  • Fotografie a video v Příbězích
  • Filtry, nálepky, Type mode, animované GIFy
  • Kreslení, zvýrazňování
  • Označování a hashtagy
  • Boomerang, Rewind, Superzoom, Hands-Free
  • Další využití vytvořeného obsahu, nad rámec Příběhů
  • Živé video (Live), one-man show, více lidí ve videu
  • Nová vize televize, aneb proč mladí tak rádi prokrastinují v Příbězích 
  • Komentáře, sdílení do příběhů, odkazy, konverze
  • Tlumení, banování, skrývání Příběhů, moderace
  • Ukládání Příběhů, příběhy na webu
  • Příběhy v číslech, vhodné počty příspěvků, délky videa, vyhodnocování a práce s dostupnými informace o počtech zhlédnutí a divácích
  • Příprava obsahu mimo Instagram vs. obsah přímo z mobilu a Instagramu

Ukázat podrobnou osnovu školení

Cena 2 990 Kč 3 618 Kč s DPH

Akční cena 1 495 Kč 1 809 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny

19. 7. 2018, Praha
9:00 - 13:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Na Příkopě 22, (vchod E)
Slovanský dům, Praha 1

Počet účastníků: Maximálně 20
Velká konferenční místnost, Ipsos
  • Wi-Fi
  • Klimatizace

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Akce: Sleva 50 %
1 495 Kč
1 809 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé 1 495 Kč
  • Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing 1 495 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 2 475 Kč
  • Školení e-mail marketingu 2 245 Kč
  • Školení Google Analytics I 1 995 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 2 245 Kč
  • Školení PPC reklamy I 1 995 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 2 495 Kč
  • Školení SEO 1 995 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 500 Kč
  • Školení: Sociální média I 1 995 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 1 995 Kč
  • Workshop pro eshopy: Příprava vánoční kampaně 4 495 Kč
  • Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování 4 000 Kč
  • Workshop: Copywriting 2 495 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 2 495 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení