Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly - Dobrý web

Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Dokážete správně nastavit a správně vyhodnotit cíle vašich kampaní? Víte, co je v reportech vašich kampaní podstatné? Na co se ptát a co chtít po agentuře nebo zaměstnancích? Využíváte při cílení kampaní sociodemografické údaje? Vyhodnocujte a ptejte se na to podstatné.

Josef Drobílek
Josef Drobílek

Prakticky navrhuje digitální strategie a kampaně 15 let. Prošel prostředím velké firmy (Hypoteční banka), ve kterém nasbíral několik desítek ocenění Internet Effectivness Awards, či WebTop100 stvrzujících finančně vyčíslitelný přínos jeho aktivit pro celek, nyní působí jako marketingový šéf e-commerce projektu Plná peněženka, který přihrál e-shopům v roce 2017 víc než 1 000 000 000 korun obratu.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu
  • Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Cíle a jak je stanovit
  • Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít
  • Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat
  • Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný,…
  • Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh
  • Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
    • kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy)
    • kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna)
    • kontinuální brandová kampaň
    • akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték)

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 6 990 Kč 8 458 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 5 990 Kč 7 248 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

19. 3. 2019, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 10
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
6 990 Kč
8 458 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 490 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly 5 990 Kč
  • Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci 4 490 Kč
  • Školení: Obsahová strategie pro web 4 490 Kč
  • Školení: SEO pro e-commerce 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
  • Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení