Školení: Jak redesignem webu nenaštvat uživatele (UX pro redesign webu) - Dobrý web

Školení: Jak redesignem webu nenaštvat uživatele

Lidé na změnu reagují negativně, uživatelé si na redesign vždy stěžují... Není to pravda! Lidé změny milují. Poradím vám, jak zařídit, aby milovali i váš nový web.

 

Adam (2)
Adam Fendrych

Adamovým oborem je informační architektura a použitelnost, zabývá se návrhy nových on-line řešení a zvyšováním uživatelské přívětivosti stávajících webů. Přečtěte si rozhovor s lektorem a poznejte ho blíže.

Co se na školení naučíte

  • Jak měřit user experience.
  • Jak zapojit uživatele do redesignu. Uživatelé musí být nedílnou součástí vašeho týmu!
  • Co si vzít z uživatelského výzkumu.
  • Principy designu pro opakované využití - jak nesebrat stálým uživatelům jejich "cestičky" na vašem webu.
  • Jak redesign neodpálit najednou jako bombu.

Základ je umět poznat, jak se vlastně vaši uživatelé cítí - abyste věděli, že se cítí lépe! Po školení budete umět vyhodnocovat a sledovat dojmy, pocity, emoce vašich návštěvníků.

Chystáte se na redesign? Zvažte účast i na školení SEO pro redesign webu, školení Řízení redesignu webu nebo školení Webová analytika pro redesign webu. Již při objednání dvou školení, získáte zvýhodněnou cenu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Měření user experience

  • Na jaké metriky se zaměřit a jakými nástroji získat data.

Zapojení uživatelů do redesignu

  • Workshopy, focus groups, třídění informací. Uživatelé musí být nedílnou součástí vašeho týmu!

Co si vzít z uživatelského výzkumu

  • Máte hromady dat z výzkumu v terénu, dotazníků, zákaznické linky, analytiky. Co s nimi? Na čem postavit nový design?

Principy designu pro opakované využití

  • Stálí uživatelé mají na webu své "cestičky". Když jim je seberete, budou ztraceni a zmateni.

Zásada atomové bomby

  • Nikdy redesign neodpalujte najednou jako pumu. Postupně testujte, zkoušejte, vylepšujte a pomáhejte uživatelům si na změnu zvyknout.

Nebudete se nudit - školení je nabito praktickými cvičeními a ukázkami.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webů, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web

Potřebné znalosti:

  • Základní principy tvorby použitelného webu a návrhu uživatelského rozhraní.
  • Základní orientace v user experience
  • Děkuji za přínosné školení, které mi poskytlo dobrý základ pro připravovaný redesign firemního webu. Lektor mluvil srozumitelně, bylo vidět, že tématu rozumí. Do výkladu zařadil příklady z praxe i odlehčující chvilky v podobě videa a oceňuji i tipy na literaturu a testovací programy k tématu.

    Jana Sláčalová ČESMAD BOHEMIA

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení,
  • možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu