Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

Výzkumy ukazují, že firmy, které používají specializované landing page, zvýšily počet konverzí až o 300%. I vy můžete mít pro každou kampaň odpovídající landing page s rozumnými časovými i technickými investicemi a zaznamenat nárůst počtu leadů. 

Zdeněk Hejnák (127x170)
Senior Web Analyst

Zdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Naučíte se vytvářet landing page do 1h v nástroji Unbounce. Ze školení odejdete s novu LP!
  • Detailně projdeme 12 kroků, které postaví na nohy i vaše současné landing page.
  • Získáte sadu 3 vlastních přehledů do Google Analytics pro perfektní vyhodnocení všech vašich vstupních stránek webu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Landing page bez potřeby IT a kodéra

  • Unbounce (a jiné platformy na tvorbu LP)
  • Praktická ukázka tvorby LP v Unbounce - sada kroků, jak připravit návrh obsahu LP a následné vytvoření v online editoru
  • Vytvoření LP v Unbounce ze šablony
  • Nastavení měření, odesílání leadů
  • Publikace stránky na vlastní doméně

Landing page jako součást inbound marketingu

  • 12 kroků, které prověří stávající LP
  • jaký obsah na LP patří
  • co na LP nepatří
  • AB testování
  • on exit výzvy

Měření landing page

  • vlastní přehledy pro Google Analytics - vyhodnocení nejen kampaňových vstupních stránek
  • konverzní kódy reklamních systemů na LP

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: pro tvůrce i zadavatele kampaní, organizátory eventů, tvůrce marketingových plánů založených na poskytování obsahu a sběru emailů.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu