Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie - Dobrý web

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

Výzkumy ukazují, že firmy, které používají specializované landing page, zvýšily počet konverzí až o 300%. I vy můžete mít pro každou kampaň odpovídající landing page s rozumnými časovými i technickými investicemi a zaznamenat nárůst počtu leadů. 

Zdeněk Hejnák (127x170)
Senior Web Analyst

Zdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Naučíte se vytvářet landing page do 1h v nástroji Unbounce. Ze školení odejdete s novu LP!
  • Detailně projdeme 12 kroků, které postaví na nohy i vaše současné landing page.
  • Získáte sadu 3 vlastních přehledů do Google Analytics pro perfektní vyhodnocení všech vašich vstupních stránek webu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Landing page bez potřeby IT a kodéra

  • Unbounce (a jiné platformy na tvorbu LP)
  • Praktická ukázka tvorby LP v Unbounce - sada kroků, jak připravit návrh obsahu LP a následné vytvoření v online editoru
  • Vytvoření LP v Unbounce ze šablony
  • Nastavení měření, odesílání leadů
  • Publikace stránky na vlastní doméně

Landing page jako součást inbound marketingu

  • 12 kroků, které prověří stávající LP
  • jaký obsah na LP patří
  • co na LP nepatří
  • AB testování
  • on exit výzvy

Měření landing page

  • vlastní přehledy pro Google Analytics - vyhodnocení nejen kampaňových vstupních stránek
  • konverzní kódy reklamních systemů na LP

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: pro tvůrce i zadavatele kampaní, organizátory eventů, tvůrce marketingových plánů založených na poskytování obsahu a sběru emailů.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

21. 6. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Facebook I 3 450 Kč
  • Školení Facebook II 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Aktuální právní témata marketingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Školení: Zákaznické cesty v praxi 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení