Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci - Dobrý web

Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci

Největší profesní sociální síť a jak ji využít pro firemní marketing, PR či sales. Její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji.

adam-zbiejczuk
Adam Zbiejczuk

Adam je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, sociálním sítím se věnuje od roku 2007. Pomáhá klientům používat sociální média nejen jako další marketingový kanál. Začínal v mBank, později pracoval ve velkých výkonnostních agenturách, pomáhal s PR a business developmentem v ROI Hunteru. O sociálních sítích přednáší, píše - a organizuji pravidelná setkání pro lidi z branže: Babeltalk.

ucebna-skolenimaterialy-5obcerstveni-5garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Téměř ve všech firmách se pod sociálními sítěmi myslí na Facebook a Instagram. Ale LinkedIn jako největší profesní síť může být velmi zajímavou alternativou - a její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji - zejména v B2B podnikání jsou osobní vazby téměř nejcennějším kapitálem a LinkedIn pak způsobem, jak jej efektivně využít. 

  • Ukážeme si možnosti vyplývající ze strategicky řízené komunikace na LinkedInu.
  • Její zásadní součástí není pouze LinkedIn stránka firmy, ale zejména profily zaměstnanců.
  • Podíváme se ale i na možnosti placené propagace, novou podobu LinkedIn skupin nebo příklady z české i zahraniční praxe.

Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Představení LinkedInu
  • Osobní profil - jak si jej kvalitně vytvořit a vyplnit, doporučení
  • Jak a kdy se propojovat s dalšími uživateli
  • Pokročilé vyhledávání na LinkedIn
  • Co a jakým způsobem publikovat na LinkedIn
  • Statistiky osobních profilů
  • Placené verze profilů
  • Nastavení notifikací, propojení s e-maily 
  • LinkedIn stránky a jejich správné nastavení, showcase pages
  • Co a jak publikovat na stránkách
  • Placené možnosti pro stránky
  • Video na LinkedInu

Ukázat podrobnou osnovu školení

Cena 4 990 Kč 6 038 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 4 490 Kč 5 433 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

23. 5. 2019, Praha
9:30 - 17:30 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
4 990 Kč
6 038 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 490 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení Podcasty: Jak využít tohoto trendu k získání nových zákazníků 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Firemní Instagram pro začátečníky 3 490 Kč
  • Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly 5 990 Kč
  • Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci 4 490 Kč
  • Školení: Obsahová strategie pro web 4 490 Kč
  • Školení: SEO pro e-commerce 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
  • Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení