Školení: Low cost digitální marketing - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Školení: Low cost digitální marketing

Digitální marketing je bezesporu účinným prostředkem pro získávání zájmu o vaši značku a produkty, či služby. Každopádně ne vždy je možné operovat s těmi “správnými” rozpočty a přichází na řadu tu více, tu méně zdařilá improvizace. Pojďte si popovídat o tom, jak lze i s omezenými prostředky více plánovat a méně improvizovat a docílit tak zajímavých obchodních, či marketingových výsledků.

DW - nové - MM
Michal Mládek
Obchodní a marketingový ředitel

Michal je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. Má více než desetileté zkušenosti z oblasti digitálního marketingu na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Školení aktuálně pořádáme pouze jako individuální školení pro firmy.

Co se na školení naučíte

  • Přemýšlet o své značce, službách, či produktech z nadhledu vašeho online uživatele
  • Jak moc je (nejenom v digitále) důležitá sebereflexe a jak je důležité vystoupit z řady
  • Prioritizovat a plánovat aktivity v digitálním prostředí
  • Jaké jsou pro vás relevantní komunikační plochy a jak je mezi sebou kombinovat
  • Jak nastavovat marketingové, či obchodní cíle v digitálu
  • Kdo by měl být zodpovědný za plnění daných cílů

Na školení určitě přijďte, pakliže si potřebujete srovnat myšlenky, získat inspiraci a konkrétní doporučení pro vaše další směřování v online. Na školení naopak nebudeme řešit “nejnižší možné rozpočty” do PPC reklamy, facebooku, či kde si zadarmo udělat hezký web atd.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Jak chceme, aby byla vnímána naše značka
  • Jak se srovnat s konkurencí a jak definovat naše nejsilnější stránky
  • Jak důležitá je celistvost naší online komunikace
  • Jak by mohl vypadat náš komunikační a marketingový plán
  • Jak dělat reklamu úplně zadarmo a jak co nejefektivněji s nejnižšími možnými náklady
  • Jaké využívat komunikační / reklamní plochy v digitále
  • Kdy má smysl spolupracovat s externími odborníky, či agenturami

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: začínající podnikatele, pro něž je online prostředí hlavní komunikační plochou a / nebo majitele a marketingové pracovníky menších a středních firem, které jsou na prahu digitální transformace jejich podnikání.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení je vhodné pro získání uceleného přehledu o možnostech sebeprezentace v on-line prostředí při omezených rozpočtových možnostech.

    Milan Bendl BBS.cz s.r.o.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu