Školení: Měření a vyhodnocování kampaní - Dobrý web

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

Dokážete správně nastavit a správně vyhodnotit cíle vašich kampaní? Víte, co je v reportech vašich kampaní podstatné? Na co se ptát a co chtít po agentuře nebo zaměstnancích? Využíváte při cílení kampaní sociodemografické údaje? Vyhodnocujte a ptejte se na to podstatné.

Josef Drobílek
Josef Drobílek

Prakticky navrhuje digitální strategie a kampaně 15 let. Prošel prostředím velké firmy (Hypoteční banka), ve kterém nasbíral několik desítek ocenění Internet Effectivness Awards, či WebTop100 stvrzujících finančně vyčíslitelný přínos jeho aktivit pro celek, nyní působí jako marketingový šéf e-commerce projektu Plná peněženka, který přihrál e-shopům v roce 2017 víc než 1 000 000 000 korun obratu.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu
  • Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Cíle a jak je stanovit
  • Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít
  • Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat
  • Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný,…
  • Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh
  • Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
    • kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy)
    • kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna)
    • kontinuální brandová kampaň
    • akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték)

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 7 000 Kč 8 470 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 6 000 Kč 7 260 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu