Školení: Mobilní řešení (web, aplikace, responsive design) - Dobrý web

Mobilní řešení (web, aplikace, responsive design)

Chcete pro svůj byznys využit mobilní web, responsivní web nebo mobilní aplikaci? Pomůžeme vám se správně rozhodnout!

jan-sladek
Jan Sládek

Interakční designér v manGoweb, s.r.o. s devítiletou praxí v oboru a jeden z největších odborníků na Responsive Web Design v ČR, který školil i lidi z firem jako Seznam či ČT. Organizuje také konferenci WebExpo.

ucebna-skolenilogo-experienceUmaterialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Proč vůbec řešit uživatele mobilních zařízení.
  • Jak přistupovat k návrhu a správě obsahu pro mobilní digitální produkty.
  • Omezení a příležitosti různých způsobů, jak se dostat na mobilní zařízení: klasický web + mobilní verze webu, responsivní web, mobilní aplikace.
  • Konvergence, tzv. cross-channel - jak může váš produkt fungovat na více zařízeních.
  • Pochopíte, že mobile je příležitost a ne omezení.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Proč se chtít dostat na mobilní zařízení

  • Využití mobilních zařízení pro přístup na internet.
  • Trend použití mobilních zařízení.
  • Jaký je stav českého digitálního trhu.

Mobile je příležitost, ne omezení

  • Mobilní zařízení neznamená jen malou obrazovku a pomalý internet.
  • Co znamená Mobile First a jak tuto ideu uchopit a využít ve svůj prospěch.

Různé způsoby, jak se dostat na mobilní zařízení

  • Mobilní web, mobilní aplikace, responsivní design
  • Kdy jednotlivé způsoby použít a jejich srovnání.
  • Výhody a omezení.

Návrh, tvorba a správa obsahu pro mobilní zařízení

  • Jak a proč navrhovat produkty pro mobile.
  • Jak efektivně využívat možností, které mobilní zařízení nabízejí.
  • Jak tvořit obsah mobilní digitální produkty.

Konvergence / cross-channel experience, aneb vytvoření ekosystému kolem vašeho produktu

  • Jak využít příležitost spojit zážitek kolem vašeho produktů na více zařízeních

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele, provozovatele webů a marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web nebo online strategii.

Pro absolvování školení je vhodné mít základní vědomosti o online marketingu:

  • Získávání návštěvníků a konverze na zákazníky
  • Vyhodnocování webu (např. webová analytika)
  • Správa klasického webu
  • Školení přesně postihlo aktuální potřeby naší společnosti pramenící z rychlého nárůstu prohlížení si našich webů či newsletterů z mobilních telefonů a tabletů. 25% ztrátu návštěvníků stránek eShopu neoptimalizovaných preferenčně pro tablety vnímám jako alarmující a jsem rád, že bylo školení vedeno jak profesionálně, tak se zaměřením na přesně vyčíslitelný užitek.

  • Se školením jsem spokojen. Dozvěděl jsem se nové informace a rozšířil si své obzory.

    Libor Ouřada Hewlett-Packard s.r.o.

Cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení,
  • možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu