Školení: Mobilní řešení (web, aplikace, responsive design) - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Mobilní řešení (web, aplikace, responsive design)

Chcete pro svůj byznys využit mobilní web, responsivní web nebo mobilní aplikaci? Pomůžeme vám se správně rozhodnout!

jan-sladek
Jan Sládek

Interakční designér v manGoweb, s.r.o. s devítiletou praxí v oboru a jeden z největších odborníků na Responsive Web Design v ČR, který školil i lidi z firem jako Seznam či ČT. Organizuje také konferenci WebExpo.

ucebna-skolenilogo-experienceUmaterialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Proč vůbec řešit uživatele mobilních zařízení.
  • Jak přistupovat k návrhu a správě obsahu pro mobilní digitální produkty.
  • Omezení a příležitosti různých způsobů, jak se dostat na mobilní zařízení: klasický web + mobilní verze webu, responsivní web, mobilní aplikace.
  • Konvergence, tzv. cross-channel - jak může váš produkt fungovat na více zařízeních.
  • Pochopíte, že mobile je příležitost a ne omezení.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Proč se chtít dostat na mobilní zařízení

  • Využití mobilních zařízení pro přístup na internet.
  • Trend použití mobilních zařízení.
  • Jaký je stav českého digitálního trhu.

Mobile je příležitost, ne omezení

  • Mobilní zařízení neznamená jen malou obrazovku a pomalý internet.
  • Co znamená Mobile First a jak tuto ideu uchopit a využít ve svůj prospěch.

Různé způsoby, jak se dostat na mobilní zařízení

  • Mobilní web, mobilní aplikace, responsivní design
  • Kdy jednotlivé způsoby použít a jejich srovnání.
  • Výhody a omezení.

Návrh, tvorba a správa obsahu pro mobilní zařízení

  • Jak a proč navrhovat produkty pro mobile.
  • Jak efektivně využívat možností, které mobilní zařízení nabízejí.
  • Jak tvořit obsah mobilní digitální produkty.

Konvergence / cross-channel experience, aneb vytvoření ekosystému kolem vašeho produktu

  • Jak využít příležitost spojit zážitek kolem vašeho produktů na více zařízeních

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele, provozovatele webů a marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web nebo online strategii.

Pro absolvování školení je vhodné mít základní vědomosti o online marketingu:

  • Získávání návštěvníků a konverze na zákazníky
  • Vyhodnocování webu (např. webová analytika)
  • Správa klasického webu
  • Školení přesně postihlo aktuální potřeby naší společnosti pramenící z rychlého nárůstu prohlížení si našich webů či newsletterů z mobilních telefonů a tabletů. 25% ztrátu návštěvníků stránek eShopu neoptimalizovaných preferenčně pro tablety vnímám jako alarmující a jsem rád, že bylo školení vedeno jak profesionálně, tak se zaměřením na přesně vyčíslitelný užitek.

  • Se školením jsem spokojen. Dozvěděl jsem se nové informace a rozšířil si své obzory.

    Libor Ouřada Hewlett-Packard s.r.o.

Cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení,
  • možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu