Školení: Monitoring v sociálních sítích - Dobrý web

Školení: Monitoring v sociálních sítích

Sociální sítě jsou pro některé značky příležitostí – a pro všechny značky hrozbou. Na Facebooku ani Twitteru nemusíte být aktivní, a přesto se v každém okamžiku může strhnout lavina negativních příspěvků. Jak se o nich včas dozvíte?

Minařík
Ivo Minařík

Po osmi letech v médiích se od roku 2006 pohybuje v oblasti Public Relations. V současnosti pracuje jako Account Director v agentuře AC&C Public Relations, kde vede telco tým a zaměřuje se na sociální sítě. V roce 2010 spolupracoval jako konzultant při vývoji tuzemského systému pro monitoring sociálních sítí – Ataxo Social Insider. Denní monitoring sociálních sítí poskytuje tým pod jeho vedením od května 2010. Od roku 2008 vede jednosemestrální přednášku o PR v rámci programu MBA na Czech Management Institute.

Co se na školení naučíte

  • Uvědomíte si cíle přítomnosti na sociálních sítích
  • Získáte argumenty pro sledování sítí ve firemním prostředí
  • Seznámíte se s volně dostupnými i placenými nástroji pro různé sociální sítě jako jsou Klábosení, Ataxo Social Insider a Radian 6
  • Poznáte jejich výhody i limit

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Obsahem školení je seznámení s pozicí monitoringu sociálních sítí v podniku z hlediska zadavatele kampaní, jejich realizátora i z pohledu interních procesů a nastavení kompetenci mezi odděleními komunikace, marketingu a péče o zákazníka.

V průběhu školení se rovněž seznámíte jak s obecně dostupnými prostředky, které můžete pro monitoring sociálních sítí využít, ať jde o nástroje Google, vestavěné nástroje Facebooku i Twitteru nebo volně dostupné Klábosení, i se specializovanými nástroji pro monitoring sociálních sítí, jako je Ataxo Social Insider, nebo Radian 6 a s jejich výhodami a nevýhodami při použití v konkrétních příkladech.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: evangelizátory sociálních sítí, všechny, kteří se podílejí na komunikaci značky, manažery i pracovníky oddělení péče o zákazníka a tvůrce komunikačních kampaní v sociálních sítích.

Pro úspěšné absolvování školení stačí umět ovládat webový prohlížeč a vědět, co je Facebook a Twitter.

Cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?