Školení: Monitoring v sociálních sítích
Sociální sítě jsou pro některé značky příležitostí – a pro všechny značky hrozbou. Na Facebooku ani Twitteru nemusíte být aktivní, a přesto se v každém okamžiku může strhnout lavina negativních příspěvků. Jak se o nich včas dozvíte?
Mám zájem o toto školení
Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.
Co se na školení naučíte
- Uvědomíte si cíle přítomnosti na sociálních sítích
- Získáte argumenty pro sledování sítí ve firemním prostředí
- Seznámíte se s volně dostupnými i placenými nástroji pro různé sociální sítě jako jsou Klábosení, Ataxo Social Insider a Radian 6
- Poznáte jejich výhody i limit
Podrobná osnova školení
Obsahem školení je seznámení s pozicí monitoringu sociálních sítí v podniku z hlediska zadavatele kampaní, jejich realizátora i z pohledu interních procesů a nastavení kompetenci mezi odděleními komunikace, marketingu a péče o zákazníka.
V průběhu školení se rovněž seznámíte jak s obecně dostupnými prostředky, které můžete pro monitoring sociálních sítí využít, ať jde o nástroje Google, vestavěné nástroje Facebooku i Twitteru nebo volně dostupné Klábosení, i se specializovanými nástroji pro monitoring sociálních sítí, jako je Ataxo Social Insider, nebo Radian 6 a s jejich výhodami a nevýhodami při použití v konkrétních příkladech.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: evangelizátory sociálních sítí, všechny, kteří se podílejí na komunikaci značky, manažery i pracovníky oddělení péče o zákazníka a tvůrce komunikačních kampaní v sociálních sítích.
Pro úspěšné absolvování školení stačí umět ovládat webový prohlížeč a vědět, co je Facebook a Twitter.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →