Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing - Dobrý web

Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing

Budeme reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku, které na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

V rámci semináře se dozvíte

Zveme vás na první seminář svého druhu u nás, v rámci nějž budeme pod vedením Daniela Dočekala reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku.

Tyto změny na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.

Proklamovaným cílem Facebooku je „vrátit jej lidem“ a to právě za pomoci zásadního omezení organického dosahu u firemních profilů. Nehledejme za těmito slovy Marka Zuckerberga žádný velký altruismus. V praxi to totiž zatím vypadá, že nejde o nic menšího, než proměnit Facebook v “paid” medium.

Návštěvu tohoto semináře tedy vřele doporučujeme těm z vás, kteří se v daných změnách potřebujete rychle zorientovat a rozhodnout se, jakým způsobem má smysl využívat největší sociální síť světa dále.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Jakým způsobem se vyvíjí newsfeed algoritmy  Facebooku (ale i dalších sociálních sítí)
  • Co přinášejí zásadní změny algoritmů Facebooku v roce 2018 
  • Jak se změní využívání sociálních médií v roce 2018 
  • Kde najít náhradu za klesající návštěvnost ze sociálních médií
  • Jak a proč Facebook postupně omezoval organický dosah a zaváděl placení 
  • Které triky a metody se firmy naučily v boji se snižujícím dosahem
  • Které z těchto triků Facebook postupně algoritmicky cíleně omezuje 
  • Jak se postavit k hrozbě blížícího se „nulového“ organického dosahu
  • Přirovnání ke Google a dvěma kanálům, organickému SEO a placenému AdWords
  • Jakým způsobem Facebook převádí vytvořené mechanismy do Instagramu
  • Jaké nástroje internetového marketingu můžete použít, abyste nahradili ztráty návštěvnosti způsobené Facebookem 

Ukázat podrobnou osnovu školení

Cena 2 990 Kč 3 618 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 490 Kč 3 013 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu