Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing - Dobrý web

Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing

Budeme reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku, které na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

V rámci semináře se dozvíte

Zveme vás na první seminář svého druhu u nás, v rámci nějž budeme pod vedením Daniela Dočekala reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku.

Tyto změny na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.

Proklamovaným cílem Facebooku je „vrátit jej lidem“ a to právě za pomoci zásadního omezení organického dosahu u firemních profilů. Nehledejme za těmito slovy Marka Zuckerberga žádný velký altruismus. V praxi to totiž zatím vypadá, že nejde o nic menšího, než proměnit Facebook v “paid” medium.

Návštěvu tohoto semináře tedy vřele doporučujeme těm z vás, kteří se v daných změnách potřebujete rychle zorientovat a rozhodnout se, jakým způsobem má smysl využívat největší sociální síť světa dále.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Jakým způsobem se vyvíjí newsfeed algoritmy  Facebooku (ale i dalších sociálních sítí)
  • Co přinášejí zásadní změny algoritmů Facebooku v roce 2018 
  • Jak se změní využívání sociálních médií v roce 2018 
  • Kde najít náhradu za klesající návštěvnost ze sociálních médií
  • Jak a proč Facebook postupně omezoval organický dosah a zaváděl placení 
  • Které triky a metody se firmy naučily v boji se snižujícím dosahem
  • Které z těchto triků Facebook postupně algoritmicky cíleně omezuje 
  • Jak se postavit k hrozbě blížícího se „nulového“ organického dosahu
  • Přirovnání ke Google a dvěma kanálům, organickému SEO a placenému AdWords
  • Jakým způsobem Facebook převádí vytvořené mechanismy do Instagramu
  • Jaké nástroje internetového marketingu můžete použít, abyste nahradili ztráty návštěvnosti způsobené Facebookem 

Ukázat podrobnou osnovu školení

Cena 2 990 Kč 3 618 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 490 Kč 3 013 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny

1. 11. 2018, Praha
9:00 - 13:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
2 990 Kč
3 618 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé 2 490 Kč
  • Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing 2 490 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 6 000 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování 7 000 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení