Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing
Budeme reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku, které na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.
Co se na školení naučíte
Zveme vás na první seminář svého druhu u nás, v rámci nějž budeme pod vedením Daniela Dočekala reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku.
Tyto změny na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.
Proklamovaným cílem Facebooku je „vrátit jej lidem“ a to právě za pomoci zásadního omezení organického dosahu u firemních profilů. Nehledejme za těmito slovy Marka Zuckerberga žádný velký altruismus. V praxi to totiž zatím vypadá, že nejde o nic menšího, než proměnit Facebook v “paid” medium.
Návštěvu tohoto semináře tedy vřele doporučujeme těm z vás, kteří se v daných změnách potřebujete rychle zorientovat a rozhodnout se, jakým způsobem má smysl využívat největší sociální síť světa dále.
Podrobná osnova školení
- Jakým způsobem se vyvíjí newsfeed algoritmy Facebooku (ale i dalších sociálních sítí)
- Co přinášejí zásadní změny algoritmů Facebooku v roce 2018
- Jak se změní využívání sociálních médií v roce 2018
- Kde najít náhradu za klesající návštěvnost ze sociálních médií
- Jak a proč Facebook postupně omezoval organický dosah a zaváděl placení
- Které triky a metody se firmy naučily v boji se snižujícím dosahem
- Které z těchto triků Facebook postupně algoritmicky cíleně omezuje
- Jak se postavit k hrozbě blížícího se „nulového“ organického dosahu
- Přirovnání ke Google a dvěma kanálům, organickému SEO a placenému AdWords
- Jakým způsobem Facebook převádí vytvořené mechanismy do Instagramu
- Jaké nástroje internetového marketingu můžete použít, abyste nahradili ztráty návštěvnosti způsobené Facebookem
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát o absolvování,
- občerstvení,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →