Školení: Obsahová strategie a content marketing - Dobrý web

Školení: Obsahová strategie a content marketing

Obsah je král. Lidé ho milují a sdílejí. Někdy ale také proklínají a ignorují. Aby zákazníky zaujal, musíte svůj obsah dobře vymyslet, nachystat a doručit. Musíte mít obsahovou strategii.

Honza
Jan Ambrož

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.

honza-1materialy-5honza-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Proč je obsahový marketing výrazným trendem
  • Systematicky plánovat, vytvářet a rozvíjet obsah, který splní vaše cíle a potřeby zákazníků
  • Navrhnout užitečnou obsahovou strategii a zavést ji do praxe
  • Jaký obsah využít a které nástroje vám pomohou
  • Co dobrého se mohou firmy naučit od médií a vydavatelů
  • Nastavit proces, přidělit role, nadchnout a zapojit spolupracovníky
  • Zlepšit workflow a výsledky copywritingu, webdesignu nebo redesignu

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Proč a kdy je obsahová strategie (ne)důležitá

  • Přínosy, výhody, limity, rizika a náklady pro velké i menší webové projekty
  • Jak odlepit marketingové nálepky a vyznat se v propíraných pojmech: content strategy, content marketing, inbound marketing, content curation, adaptive content…
  • Vztah a souvislosti content strategy a dalších oborů: copywriting, SEO, UX, IA…

Životní cyklus obsahu: lidé, informace, procesy a nástroje

  • Příprava obsahu – analýza potřeb, konkurence, content audit…
  • Tvorba obsahu – styleguide, checklist, model a struktura obsahu…
  • Publikace, distribuce a management obsahu – publikační plán, požadavky na CMS…
  • Aktualizace obsahu – měření a vyhodnocování cílů, KPI

Různé formy obsahu a komunikační kanály: co, kdy, proč, jak?

  • Weby, blogy, články, produktové popisky, sociální média, multimediální, interaktivní a placený obsah, microsites, newslettery, hry, infoprodukty, infografiky, podcasty, e-booky, mobilní obsah, tiskové zprávy, diskuse, případové studie, mikrotexty, chybové hlášky, metadata, RSS, XML, API…
  • Legislativa ČR a standardy, které ovlivňují webový obsah

Praktická cvičení: návrh content strategy

  • Na konkrétním projektu si v průběhu školení společně vyzkoušíme některé z postupů obsahové strategie, které můžete hned využít ve své praxi

Případové studie

  • Ukázky obsahové strategie a zajímavých přístupů k tvorbě obsahu
  • Odkazy na doplňující články, zdroje, knihy a materiály

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro:

  • Marketingové manažery, provozovatele webů, konzultanty internetového marketingu a PR
  • Copywritery, redaktory, tvůrce a správce obsahu, kteří chtějí klientům dodávat a „prodávat“ kvalitnější služby
  • Majitele webů a zadavatele, kteří nechtějí zbytečně ztrácet čas, peníze a vlasy na hlavě
  • Webdesignéry, kteří vidí webdesign jako komplexní a provázaný celek
  • Projekťáky, kteří vidí rádi výsledky a splněné termíny
  • Výrobce redakčních systémů, kteří chtějí svá CMS přizpůsobovat požadavkům obsahu

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.

  • Na školení obsahového marketingu jsem se dozvěděl hodně zajímavých tipů, jak dělat obsah webu jinak a lépe. Přínosem pro mne byla zejména předvýrobní analytická část. Školení bych doporučil každému, kdo se stará o jakýkoli web z jeho obsahové stránky.

    Petr Němeček nemecekpetr.cz
  • Rozsah školení a další doporučení od Jana Ambrože mi pomohly jako skvělý rozcestník k dalším informacím. Oceňuji zejména osvěžující cvičeníčka. Byla nejen zábavou s fajn lidmi, ale pomohou mi lépe využívat čtenáře sama v sobě. Věřím, že díky setkání podobně nadchnu mé kolegy produkťáky ke spolupráci na obsahovém marketingu.

    Petr Ondrášek CCV Informační systémy
  • Školení mi rozhodně rozšířilo obzory. Pan Ambrož je energický, skvělý řečník. Bylo fajn si vyzkoušet nabité znalosti v rámci praktických cvičení, které byly ihned okomentovány lektorem. Oceňuji také možnost dotazů po skončení školení, kterou jsem sama za sebe už využila.

     

    Petra Hájková Pears Health Cyber, s.r.o.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

16. 8. 2016, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Obsahová strategie a content marketing
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Právo pro e-shopy 2 450 Kč
  • Školení: Právo vs. online marketing 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Základy online marketingu 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení