Školení: Obsahová strategie a content marketing - Dobrý web

Školení: Obsahová strategie a content marketing

Obsah je král. Lidé ho milují a sdílejí. Někdy ale také proklínají a ignorují. Aby zákazníky zaujal, musíte svůj obsah dobře vymyslet, nachystat a doručit. Musíte mít obsahovou strategii.

Honza
Jan Ambrož

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.

honza-1materialy-5honza-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Proč je obsahový marketing výrazným trendem
  • Systematicky plánovat, vytvářet a rozvíjet obsah, který splní vaše cíle a potřeby zákazníků
  • Navrhnout užitečnou obsahovou strategii a zavést ji do praxe
  • Jaký obsah využít a které nástroje vám pomohou
  • Co dobrého se mohou firmy naučit od médií a vydavatelů
  • Nastavit proces, přidělit role, nadchnout a zapojit spolupracovníky
  • Zlepšit workflow a výsledky copywritingu, webdesignu nebo redesignu

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Proč a kdy je obsahová strategie (ne)důležitá

  • Přínosy, výhody, limity, rizika a náklady pro velké i menší webové projekty
  • Jak odlepit marketingové nálepky a vyznat se v propíraných pojmech: content strategy, content marketing, inbound marketing, content curation, adaptive content…
  • Vztah a souvislosti content strategy a dalších oborů: copywriting, SEO, UX, IA…

Životní cyklus obsahu: lidé, informace, procesy a nástroje

  • Příprava obsahu – analýza potřeb, konkurence, content audit…
  • Tvorba obsahu – styleguide, checklist, model a struktura obsahu…
  • Publikace, distribuce a management obsahu – publikační plán, požadavky na CMS…
  • Aktualizace obsahu – měření a vyhodnocování cílů, KPI

Různé formy obsahu a komunikační kanály: co, kdy, proč, jak?

  • Weby, blogy, články, produktové popisky, sociální média, multimediální, interaktivní a placený obsah, microsites, newslettery, hry, infoprodukty, infografiky, podcasty, e-booky, mobilní obsah, tiskové zprávy, diskuse, případové studie, mikrotexty, chybové hlášky, metadata, RSS, XML, API…
  • Legislativa ČR a standardy, které ovlivňují webový obsah

Praktická cvičení: návrh content strategy

  • Na konkrétním projektu si v průběhu školení společně vyzkoušíme některé z postupů obsahové strategie, které můžete hned využít ve své praxi

Případové studie

  • Ukázky obsahové strategie a zajímavých přístupů k tvorbě obsahu
  • Odkazy na doplňující články, zdroje, knihy a materiály

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro:

  • Marketingové manažery, provozovatele webů, konzultanty internetového marketingu a PR
  • Copywritery, redaktory, tvůrce a správce obsahu, kteří chtějí klientům dodávat a „prodávat“ kvalitnější služby
  • Majitele webů a zadavatele, kteří nechtějí zbytečně ztrácet čas, peníze a vlasy na hlavě
  • Webdesignéry, kteří vidí webdesign jako komplexní a provázaný celek
  • Projekťáky, kteří vidí rádi výsledky a splněné termíny
  • Výrobce redakčních systémů, kteří chtějí svá CMS přizpůsobovat požadavkům obsahu

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.

  • Obsahovému marketingu se již nějaký čas věnuji, od školení jsem očekávala především tipy z praxe. Jan Ambrož rozhodně nezklamal. Školení bylo nabité návody, jak postupovat, tipy z praxe a odkazy na další zdroje informací. Výborným zpestřením byly drobné úkoly. Školení doporučuji všem, kteří se obsahovému marketingu věnují a chtějí si rozšířit obzory. I těm, kteří už ztratili nadšení. Školení vás namotivuje a získáte zase chuť blogovat.

    Tereza Malkusová AITOM Digital
  • Na školení obsahového marketingu jsem se dozvěděl hodně zajímavých tipů, jak dělat obsah webu jinak a lépe. Přínosem pro mne byla zejména předvýrobní analytická část. Školení bych doporučil každému, kdo se stará o jakýkoli web z jeho obsahové stránky.

    Petr Němeček nemecekpetr.cz
  • Rozsah školení a další doporučení od Jana Ambrože mi pomohly jako skvělý rozcestník k dalším informacím. Oceňuji zejména osvěžující cvičeníčka. Byla nejen zábavou s fajn lidmi, ale pomohou mi lépe využívat čtenáře sama v sobě. Věřím, že díky setkání podobně nadchnu mé kolegy produkťáky ke spolupráci na obsahovém marketingu.

    Petr Ondrášek CCV Informační systémy

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

23. 2. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Obsahová strategie a content marketing
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení