Školení: Obsahová strategie pro web - Dobrý web

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsah je důvod, proč lidé na web chodí. Aby uživatele zaujal a fungoval, musíte trefit témata, formu, navigaci a spoustu dalších věcí. Musíte mít obsahovou strategii.

Honza
Jan Ambrož

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.

honza-1materialy-5honza-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jaký obsah prodává, zvyšuje návštěvnost a zájem uživatelů
  • Jak obsah navrhnout podle potřeb uživatelů a vašich cílů
  • Jak navrhnout informační architekturu, strukturu a navigaci webu
  • Jaké jsou možnosti, trendy a nástroje pro různé formáty
  • Jak obsah webu otestovat, měřit a vyhodnocovat
  • Jak se starat o obsah a co by měl umět redakční systém (CMS)?
  • Jak na dynamický obsah a personalizaci obsahu?

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Základy, které musíte vědět:

  • Různé typy webů, různé formáty a jak se v tom vyznat – portály, firemní prezentace, e-shopy, landing pages…
  • Co všechno obsah ovlivňuje a proč – návštěvnost, konverze, zaujetí uživatele atd.
  • Jakých týmů se týká firemní web a jak získat jejich požadavky – produkt, marketing, IT, PR, HR, Podpora…
  • Ideální proces pro redesign a obsahovou strategii
  • Role pro obsah při webdesignu – informační architekt, copywriter, editor atd.

Návrh obsahu podle potřeb uživatelů a cílů organizace:

  • Jak definovat cíle a metriky (KPI)
  • Metody uživatelského výzkumu
  • Analýza klíčových slov (SEO)
  • Informační architektura, typické struktury, možnosti navigace a menu
  • Metody, které pomáhají: Use case, User tasks/goals, User journey, Persony
  • Nástroje pro vizualizaci informační architektury

Tvorba obsahu:

  • Checklisty pro návrh nejčastějších stránek a obrazovek: Homepage, Rozcestníky, Produktová stránka, Prodejní proces (Košík), About us (O nás), Články… 
  • Checklisty pro návrh nejčastějších forem obsahu: Texty, Obrázky, Videa…
  • Možnosti a trendy, příklady z ČR i zahraničí, propojení webu s dalšími médii

Správa, testování, měření a optimalizace obsahu:

  • Content governance
  • Redakční systém (CMS) – požadavky a možnosti, open source vs. řešení na míru
  • Časté chyby a jak udržet obsah čerstvý
  • Metody a nástroje pro ověření úspěšnosti před návrhem obsahu i po něm
  • Dynamický a personalizovaný obsah

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: manažery, tvůrce, editory a správce webů a obsahu, pracovníky v marketingu, UX designery. Dotýká se firemních webů, e-shopů, ale i médií a aplikací.

Nezáleží, jestli už nový web máte, plánujete, chystáte redesign nebo prostě chcete zvýšit úspěšnost toho stávajícího.

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.

  • Obsahovému marketingu se již nějaký čas věnuji, od školení jsem očekávala především tipy z praxe. Jan Ambrož rozhodně nezklamal. Školení bylo nabité návody, jak postupovat, tipy z praxe a odkazy na další zdroje informací. Výborným zpestřením byly drobné úkoly. Školení doporučuji všem, kteří se obsahovému marketingu věnují a chtějí si rozšířit obzory. I těm, kteří už ztratili nadšení. Školení vás namotivuje a získáte zase chuť blogovat.

    Tereza Malkusová AITOM Digital
  • Na školení obsahového marketingu jsem se dozvěděl hodně zajímavých tipů, jak dělat obsah webu jinak a lépe. Přínosem pro mne byla zejména předvýrobní analytická část. Školení bych doporučil každému, kdo se stará o jakýkoli web z jeho obsahové stránky.

    Petr Němeček nemecekpetr.cz
  • Rozsah školení a další doporučení od Jana Ambrože mi pomohly jako skvělý rozcestník k dalším informacím. Oceňuji zejména osvěžující cvičeníčka. Byla nejen zábavou s fajn lidmi, ale pomohou mi lépe využívat čtenáře sama v sobě. Věřím, že díky setkání podobně nadchnu mé kolegy produkťáky ke spolupráci na obsahovém marketingu.

    Petr Ondrášek CCV Informační systémy

Ukázat další ohlasy

Cena 4 990 Kč 6 038 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 4 490 Kč 5 433 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

19. 6. 2019, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Obsahová strategie pro web
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
4 990 Kč
6 038 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 490 Kč
  • Rok s GDPR - co jsme udělali špatně a co lze jednoduše změnit 2 490 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Firemní Instagram pro začátečníky 3 490 Kč
  • Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly 5 990 Kč
  • Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci 4 490 Kč
  • Školení: Obsahová strategie pro web 4 490 Kč
  • Školení: SEO pro e-commerce 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
  • Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení