Školení online marketingu - Dobrý web

Školení online marketingu

Chcete, aby vaše webové stránky vydělávaly více peněz? Zajímá vás, jak investovat peníze do digitálního marketingu efektivně? Nebo se jen chcete seznámit s možnostmi a specifiky marketingu na internetu?

Lukáš Rýdl
Digital Marketing Strategist

Lukáš je držitelem certifikátu TDMA (Trusted Digital Media Advisor) od společnosti Google. Má zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu.

ucebna-skolenimaterialy-5obcerstveni-5garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak přivádět na web návštěvnost
  • Jak fungují vyhledávače a PPC kampaně
  • Jak využít srovnávače zboží
  • K čemu využít webovou analytiku
  • Jak udělat z uživatele zákazníka
  • Co a jak komunikovat na Facebooku a dalších sociálních sítích
  • Na co si dát pozor při hledání zaměstnanců či agentury

Hledáte školení zaměřené pouze na jednu oblast internetového marketingu? Nabízíme také samostatná školení SEOPPC reklamyFacebooku, a mnohá další.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
  • K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
  • Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
  • Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
  • Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
  • Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
  • Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
  • Jak fungují srovnávače zboží
  • Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
  • Na co si dát pozor při výběrů zaměstnanců či agentury

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové ředitele, začínající marketingové specialisty a pracovníky, majitele webových stránek a e-shopů a všechny, kteří se zajímají o internetový marketing.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení na míru Online marketing připravené pane Lukášem Rýdlem pro sdružení EURid v mnohém překonalo očekávání všech účastníků. Dal nám mnoho praktických tipů skutečně na míru. Během školení skvěle reagoval na dotazy účastníků, v odpovědích byla patrná nejen hluboká znalost problematiky, ale i schopnost aplikace na velmi specifickou oblast doménových jmen a práce s obchodními partnery.

    Regina Filipová Fuchsová, Ph.D. EURid
  • Výklad byl vynikajícím způsobem strukturovaný s neomezeným množstvím odpovědí na konkrétní dotazy účastníků. Děkuji, školení bylo pro mne přínosem.

    Ruben Vančo, ředitel marketingu Bisnode Česká republika, a.s.
  • Školení internetového marketingu je skvělým úvodem do problematiky. Lektor výborně shrnuje nejdůležitější informace a ze školení jsem odcházel s uceleným přehledem a představou jakým směrem se v oblasti internetového marketingu ubírat. Za obzvláště přínosnou považuji část týkající se výběru agentury.

    Ing. Daniel Černý HALLA, a. s.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu