Školení online marketingu - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Školení online marketingu

Chcete, aby vaše webové stránky vydělávaly více peněz? Zajímá vás, jak investovat peníze do digitálního marketingu efektivně? Nebo se jen chcete seznámit s možnostmi a specifiky marketingu na internetu?

Lukáš Rýdl
Lukáš Rýdl

Lukáš je držitelem certifikátu TDMA (Trusted Digital Media Advisor) od společnosti Google. Má zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu.

ucebna-skolenimaterialy-5obcerstveni-5garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak přivádět na web návštěvnost
  • Jak fungují vyhledávače a PPC kampaně
  • Jak využít srovnávače zboží
  • K čemu využít webovou analytiku
  • Jak udělat z uživatele zákazníka
  • Co a jak komunikovat na Facebooku a dalších sociálních sítích
  • Na co si dát pozor při hledání zaměstnanců či agentury

Hledáte školení zaměřené pouze na jednu oblast internetového marketingu? Nabízíme také samostatná školení SEOPPC reklamyFacebooku, a mnohá další.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
  • K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
  • Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
  • Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
  • Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
  • Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
  • Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
  • Jak fungují srovnávače zboží
  • Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
  • Na co si dát pozor při výběru zaměstnanců či agentury

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové ředitele, začínající marketingové specialisty a pracovníky, majitele webových stránek a e-shopů a všechny, kteří se zajímají o internetový marketing.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení na míru Online marketing připravené pane Lukášem Rýdlem pro sdružení EURid v mnohém překonalo očekávání všech účastníků. Dal nám mnoho praktických tipů skutečně na míru. Během školení skvěle reagoval na dotazy účastníků, v odpovědích byla patrná nejen hluboká znalost problematiky, ale i schopnost aplikace na velmi specifickou oblast doménových jmen a práce s obchodními partnery.

    Regina Filipová Fuchsová, Ph.D. EURid
  • Výklad byl vynikajícím způsobem strukturovaný s neomezeným množstvím odpovědí na konkrétní dotazy účastníků. Děkuji, školení bylo pro mne přínosem.

    Ruben Vančo, ředitel marketingu Bisnode Česká republika, a.s.
  • Školení internetového marketingu je skvělým úvodem do problematiky. Lektor výborně shrnuje nejdůležitější informace a ze školení jsem odcházel s uceleným přehledem a představou jakým směrem se v oblasti internetového marketingu ubírat. Za obzvláště přínosnou považuji část týkající se výběru agentury.

    Ing. Daniel Černý HALLA, a. s.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu