Školení online marketingu - Dobrý web

Školení online marketingu

Chcete, aby vaše webové stránky vydělávaly více peněz? Zajímá vás, jak investovat peníze do digitálního marketingu efektivně? Nebo se jen chcete seznámit s možnostmi a specifiky marketingu na internetu?

Lukáš Rýdl
Digital Marketing Strategist

Lukáš je držitelem certifikátu TDMA (Trusted Digital Media Advisor) od společnosti Google. Má zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu.

ucebna-skolenimaterialy-5obcerstveni-5garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak přivádět na web návštěvnost
  • Jak fungují vyhledávače a PPC kampaně
  • Jak využít srovnávače zboží
  • K čemu využít webovou analytiku
  • Jak udělat z uživatele zákazníka
  • Co a jak komunikovat na Facebooku a dalších sociálních sítích
  • Na co si dát pozor při hledání zaměstnanců či agentury

Hledáte školení zaměřené pouze na jednu oblast internetového marketingu? Nabízíme také samostatná školení SEO, PPC reklamy, Facebooku, a mnohá další.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
  • K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
  • Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
  • Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
  • Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
  • Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
  • Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
  • Jak fungují srovnávače zboží
  • Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
  • Na co si dát pozor při výběrů zaměstnanců či agentury

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové ředitele, začínající marketingové specialisty a pracovníky, majitele webových stránek a e-shopů a všechny, kteří se zajímají o internetový marketing.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení na míru Online marketing připravené pane Lukášem Rýdlem pro sdružení EURid v mnohém překonalo očekávání všech účastníků. Dal nám mnoho praktických tipů skutečně na míru. Během školení skvěle reagoval na dotazy účastníků, v odpovědích byla patrná nejen hluboká znalost problematiky, ale i schopnost aplikace na velmi specifickou oblast doménových jmen a práce s obchodními partnery.

    Regina Filipová Fuchsová, Ph.D. EURid
  • Výklad byl vynikajícím způsobem strukturovaný s neomezeným množstvím odpovědí na konkrétní dotazy účastníků. Děkuji, školení bylo pro mne přínosem.

    Ruben Vančo, ředitel marketingu Bisnode Česká republika, a.s.
  • Školení internetového marketingu je skvělým úvodem do problematiky. Lektor výborně shrnuje nejdůležitější informace a ze školení jsem odcházel s uceleným přehledem a představou jakým směrem se v oblasti internetového marketingu ubírat. Za obzvláště přínosnou považuji část týkající se výběru agentury.

    Ing. Daniel Černý HALLA, a. s.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

26. 10. 2016, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení online marketingu
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení