Školení: Práce s leady v digitálním prostředí - Dobrý web

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

Dobrý lead je alfou a omegou všech, kteří na internetu prodávají své služby, či produkty. Naučte se, co všechno je dobré mít na paměti při snaze takové leady získat, proměnit v reálný výsledek a posléze udržet.

DW - nové - MM
Obchodní a marketingový ředitel

Michal je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. Má více než desetileté zkušenosti z oblasti digitálního marketingu na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
  • Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
  • Jakým způsobem pracovat s leady v různých stádiích zájmu
  • Jaké nástroje používat při lead managementu

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
    • Jak se vyvíjí uvažování zákazníka v průběhu let?
    • Jak se mění (či jak by se měl měnit) přístup firem ke klientovi?
    • Typologie chování zákazníka v různých stádiích nákupního trychtýře.
  • Jaké online kanály používat pro získání leadu
    • Jaké jsou optimální kanály pro akvizici nového klienta?
    • Jaké posléze pro jeho retenci a edukaci?
    • Namodelujeme, jake online kanály a jakých situacích mohou využívat účastníci školení.
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
    • Jak nastavovat KPI´s?
    • Kdo by měl být za efektivitu kanálů zodpovědný a proč?
    • Jaké nástroje používat k měření výkonnosti?
  • Jakým způsobem pracovat s leady v různých stádiích zájmu
    • Co to je a jak se vyvíjí customer journey?
    • V jaké fázi cílit na zákazníka jakou formou komunikace?
  • Jaké nástroje používat při lead managementu
    • Proč je povědomí o vývoji leadu tak důležité?
    • Ukážeme si jak low-cost, přesto stále efektivní, tak vysoce sofistikované způsoby, jak přistupovat k lead managementu.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky, obchodní ředitele, majitele menších a středních firem, zástupce firem procházejících úplnou, či částečnou transformací svých aktivit do online prostředí.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu