Školení: RTB (Real Time Bidding) - trend v diplejové reklamě - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení: RTB (Real Time Bidding)

Real Time Bidding je jednoznačným trendem v displejové reklamě. Tato technologie umožňuje nákup bannerové reklamy v aukci, která probíhá v reálném čase. Proti klasickému nákupu umožňuje RTB rychlejší spouštění kampaní a cílení na uživatele. Na školení zjistíte, jaké jsou na trhu možnosti a nástroje. Nebude chybět ani praktický příklad nastavení kampaní.

Matej-Novak-nova
Matěj Novák

Matěj pracuje jako yield manager Centrum Holdings a zároveň působí ve funkci ředitele Czech Publisher Exchange – sdružení předních českých vydavatelství, která společně nabízí reklamu prostřednictvím RTB. Matěj patří v České republice k největším znalcům RTB. O RTB též píše na webu DoubleSense.cz.

zuzana-neupauerova
Zuzana Neupauerová

Zuzana se zaměřuje na Real Time Bidding, denně monitoruje na 150—200 českých a slovenských RTB aktivit, u kterých radí, pomáhá s nastavením a optimalizací. Kromě toho, že za poslední půlrok vyškolila na stovku specialistů, usiluje o zkvalitnění a zjednodušení obchodu s reklamním prostorem v ČR. Pracuje ve společnosti Adform.

Co se na školení naučíte

  • Jak Real Time Bidding funguje a kdo v něm hraje jakou roli.
  • Jaká je situace na trhu i ve světě.
  • Pro jaké kampaně se RTB hodí a jak ho efektivně využít.
  • Co nabízí systém Adform, nejrozšířenější RTB systém v ČR.
  • Jak vytvářet a nastavovat kampaně v systému Adform.

V dopolední části vás Matěj Novák seznámí, jak Real Time Bidding funguje a jaké jsou hlavní výhody. Ukáže vám, jak vypadá trh RTB a jaké nástroje jsou v ČR k dispozici.

V odpolední části si vezme slovo Zuzana Neupauerová. Na reálném příkladu si vyzkoušíte vytváření a nastavování kampaní v systému Adform, nejrozšířenějším RTB systému v ČR.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Co je a jak funguje RTB

  • Fungování RTB
  • Protokol OpenRTB
  • RTB ekosystém
  • Srovnání RTB a Google AdWords
  • Open vs. private marketplace

Trh RTB

  • Trh RTB ve světě
  • České RTB dnes: přehled hráčů a velikost trhu
  • Co můžeme čekat do budoucna?
  • Kdy a jak použít RTB?

Přednosti RTB

  • Příklady použití
  • Technologie, dostupné na českém trhu

Adform

  • Adform - nejrozšířenější RTB systém v ČR.
  • Pohled do systému Adform.
  • Nastavování kampaní na reálném příkladu v systému Adform

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: lidi se zodpovědností za online marketing ve středních a větších firmách, kteří nakupují display reklamu nebo PPC s rozpočtem minimálně vyšších desítek tisíc Kč měsíčně, pro zaměstnance agentur a pro všechny, koho trend RTB zajímá.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Z Dobrého webu odcházím tradičně spokojen a školení zde prováděná mohu jen doporučit. S real time biddingem  jsem neměl žádné zkušenosti, a tak jsem velmi uvítal „teoretickou“ část Matěje Nováka, kterou hodnotím jako velmi zdařilou pro získání nejen aktuálního přehledu, ale také reálných přestav o možných přínosech s nasazením této technologie. Odpolední část pak jen potvrdila velkou erudici a zapálení Zuzany Neupauerové , která přestavila způsob vytváření a především nastavování kampaní v systému Adform a v podstatě mi umožnila s RTB v naší společnosti začít a rozšířit tak naše dosavadní online marketingové aktivity. Oběma patří velké poděkování za jejich profesionální přípravu i přístup.

    Ing. Radomil Staněk Dr.Staněk, spol. s r.o.
  • Školení RTB bylo pro naší firmu přínosem. Začali jsme se na jednotlivé marketingové kroky dívat jiným způsobem. Změnilo se globální myšlení o našich marketingových aktivitách. S RTB začneme aktivně pracovat, protože chápeme, že jde o nastávající trend v online reklamě.

    Ing. Jiřina Valentová EMOS spol. s. r. o.
  • Školení Dobrého webu jsou pro mne vždy přínosná, takže tomu nebylo v tomto případě jinak. Oblast RTB zahýbe s oblastí online médií a propagací natolik, že by se s ní měl seznámit každý marketér. Matěj Novák má veliké zkušenosti a umí je velice dobře předávat svým posluchačům. Doporučuji tedy všemi deseti.

    Jiří Macek PG Group, a.s.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa přednášky.
  • společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.


Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?