Školení SEO - Dobrý web

Školení SEO

Také už jste slyšeli o tom SEO? Řada uživatelů v něm vidí především magické triky, jak vyhledávače obelstít. Na školení si ujasníme, co je při optimalizaci skutečně podstatné, jak k SEO přistupovat a vyvarovat se tak zbytečných chyb, nesmyslných SEO nabídek či špatných informačních zdrojů.

Tomáš
Head of SEO

Tomáš navrhuje úpravy webu, které povedou ke zvýšení relevantní návštěvnosti  z přirozených výsledků vyhledávání. Má rozsáhlé praktické zkušenosti s optimalizací menších ale i velkých webů. Přečtěte si rozhovor s lektorem a poznejte ho blíže.

tomas-2materialy-5materialy-4garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co je SEO a jak k němu správně přistupovat.
  • Co je při optimalizaci důležité a co vůbec důležité není.
  • Jak vybírat klíčová slova a jak je efektivně zasadit do struktury webu.
  • Kde nalézt chyby, na které sám Google upozorní.
  • Proč jsou statistiky návštěvnosti základním pilířem SEO a jak je využít, a to i potom, kdy v říjnu 2013 Google znemožnil sledovat návštěvnost klíčových slov.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Co to je SEO

  • Hlavní faktory SEO
  • Největší výzvy SEO
  • Postup optimalizace

Vyhledávače

  • Základní princip fungování
  • Trendy
  • Jak ověřit, že je váš web zaindexován
  • Co udělat pro lepší indexaci

Vhodná klíčová slova

  • Proč se jimi zabývat a jak je interpretovat
  • Základní kamen pro většinu SEO strategií – struktura webu
  • Nástroje, ověřené postupy a ukázky analýzy klíčových slov
  • Kdy dává smysl měřit pozice a jak

On-page faktory

  • Titulky, nadpisy, text, meta-tagy a spol. Na co a proč se zaměřit, co naopak ignorovat.
  • Jak na on-page audit

Linkbuilding

  • Proč jsou zpětné odkazy důležité
  • Jaká existují rizika při linkbuildingu
  • Analýza konkurence
  • Tipy na získávání zpětných odkazů
  • Vliv sociálních sítí

Jak vyhodnocovat SEO

  • Jak hodnotit přínos organicu
  • Jak nastavit automatické reporty - pravidelně znát odpověď na otázku JAKÝ je stav?
  • Nástroje, přehledy - napoví na otázku PROČ klesáme?

Technické překážky - volitelná část podle zájmu

  • Duplicity, chybové stránky, rychlost načítání
  • Sitemap.xml, robots.txt, zákazy indexace
  • Mobilní verze a moderní prvky webů typu Ajax

Ukázat podrobnou osnovu školení

Google nově pracuje s průběžným vyhodnocováním

Google v září aktualizoval svůj algoritmus - konkrétně tu část, kterou označuje Google Penguin. Ta působí proti nesprávným odkazům.

Tato část hodnocení webu bude nově vyhodnocována průběžně a nikoliv jednorázově, jak tomu bylo dříve. 

A co z toho vyplývá? Případný postih bude webu připočten rychleji, ale také se jej rychleji zbaví.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele webů, kteří řeší SEO vlastními zdroji či externím dodavatelem, vedoucí internetových projektů, marketéry a PR specialisty, SEO konzultanty, webdesignery a webová studia, a další zájemce o problematiku.

Kvůli sledování vlastních přehledů, je vhodné mít na školení přístup do vlastního účtu v Google Analytics a ve Webmaster Tools.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Na školení oceňuji především inovované informace o tom, čím má a nemá smysl se aktuálně v SEO zabývat a současně i praktické rady jak uvažovat a co prakticky dělat. Jako naprosto klíčové vidím ukázky použití softwarových nástrojů a zkušenosti přednášejícího, o které je ochoten se přátelskou formou podělit. Poskytnuté vědomosti mají navíc přesah i do dalších oborů, což velice oceňuji.

    Martin Brandýský Travelport
  • Očekával jsem, že mi školení pomůže oprášit doposud získané znalosti a zasadí mi je do současných trendů „SEO 2015“, což se díky lektorově erudici určitě povedlo. Školení pokládám za velmi dobře strukturované, takže si účastník postupně uvědomuje souvislosti, složitosti i časové náročnosti řešení u každého jednotlivého webu. Kladně hodnotím rovněž zpracovanou prezentaci, s odkazy na zajímavé zdroje, další informace i konkrétní analytické nástroje, které jsem doposud nevyužíval. Určitě bylo přínosem, že jsme si některé z těchto nástrojů prakticky ukázali a dostali od Dobrého webu i možnost jejich zvýhodněného ověření.

    Radek Staněk DrStanek.cz
  • Školení mi rozšířilo obzory zejména v užívání nástrojů pro měření kvality a kvantity klíčových slov. Školitel byl také velmi ochotný po školení odpovídat na dotazy a ukázat řešení na konkrétních případech – takže jsme si mohli ověřit chyby na svých stránkách a hned je opravit.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • zdarma měsíční Silver verzi nástroje MajesticSEO,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

1. 2. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení SEO
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení