Školení: SEO pro e-commerce - Dobrý web

Školení: SEO pro e-commerce

Zapomeňte na staré praktiky, na školení vám ukážu, jak se dělá SEO v roce 2019. Přijďte se naučit, jak vám SEO může pomoci plnit byznysové cíle a zvyšovat tržby.

Milan Zeman
Milan Zeman

Milan působí v Sherpas jako Senior SEO Specialist. V digitálu se pohybuje několik let a má zkušenosti od sociálních sítí přes emailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing, na které se v současnosti zaměřuje nejvíce. Ve volném čase si vede blog o marketingu Můj svět marketingu a na webu nástroje Collabim si s ním můžete přečíst rozhovor o SEO a jeho práci.

tomas-2materialy-5materialy-4garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co je SEO a jak vám může pomoci zvyšovat tržby
  • Co je důležité pro dohledatelnost vašeho byznysu online i offline
  • Jak optimalizovat produktové stránky a zvyšovat jejich proklikovost z vyhledávání
  • Jak vytunit kategorie, aby dosahovaly vyšších pozic na ta správná klíčová slova
  • Jak tvořit obsah, který válcuje konkurenci a podporuje prodej
  • Jak identifikovat konkurenci a pohlídat si ji
  • Jak SEO měřit a vyhodnocovat

Účastníci budou na školení pracovat s nástrojem Marketing Miner a po skončení školení vám zůstane tento nástroj ještě týden aktivní.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Co je SEO

  • Vysvětlíme si, jak fungují vyhledávače a co optimalizace znamená pro vaše podnikání
  • Na jakém principu staví SEO a co je jeho podstatou

Technické řešení

  • Největší nedostatky a důvody pro nízké tržby z vyhledávání většiny prodejních webů jsou problémy s indexací a špatně řešené filtrování
  • Ukážu vám, jak tyto nedostatky odstranit a správně nastavit všechny důležité technické části webu 

Obsah

  • Podíváme se, jak vytěžit maximum z produktových stránek optimalizací on-page faktorů
  • Jak se tvoří informační architektura a v čem spočívá optimalizace kategorií
  • Obsah není jen homepage, kategorie a produkt – dnes uspěje pouze kvalitní obsah a na školení si ukážeme postup, jak takový kvalitní obsah vlastně tvořit

Strukturovaná data

  • Co jsou strukturovaná data a jak mohou pomoci SEO 
  • Která strukturovaná data použít pro který byznys a jak na to

Odkazy

  • Vysvětlíme si základní princip odkazů a prozradím vám jak je získávat v roce 2019

Lokální SEO

  • Aktivity a postupy, jak zviditelnit vaše pobočky a lokální byznys a přiblížit se tak vašim potenciálním zákazníkům

Redesign webu

  • Jak postupovat při redesignu a na co si dát pozor, abyste předešli propadu tržeb

Rychlá analýza konkurence

  • Jak lehce analyzovat vaši konkurenci a špehovat ji

Vstup na cizí trhy z pohledu SEO 

  • Vstup na zahraniční trh není samozřejmě otázka pouze SEO, ale má několik důležitých bodů, které vaši strategii vstupu na nový trh ještě posílí

Aktuální trendy

  • SEO nemá mnoho trendů, avšak i přesto je nunté být IN, a proto si řekneme, co je teď v SEO trendy v ČR i ve světě

Jak vyhodnocovat SEO

  • Nic z toho by nemělo smysl, kdybychom neuměli říct, zda to vše má smysl, nebo zda jdeme správným směrem
  • Ukážu vám, jak a co vyhodnocovat a jak na výsledky reagovat

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele e-shopů, podnikatele na internetu, marketingové manažery s přesahem do online marketingu, SEO konzultanty, vedoucí obsahových oddělení, online marketéry a další zájemce o problematiku.

Abyste si odnesli ze školení co nejvíce praktických informací, doporučujeme mít na školení přístup do vlastního účtu nástroje Google Analytics a nástroje Google Search Console.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • V oblasti SEO nejsem úplný nováček, přesto jsem se dozvěděla spoustu nových pojmů a dobrých rad, díky kterým vím, co je třeba vylepšit a na co dát pozor. Velmi zajímavé a přínosné bylo seznámení s nástrojem, který usnadní získání klíčových slov a pohlídá vaši konkurenci, což je pro mou práci nezbytné. Vysoká úroveň znalostí a zejména praktických zkušeností lektora byla k nezaplacení. Ze školení jste odcházeli s odpověďmi na všechny vaše otázky. Velmi přínosné, děkuji.

    Eva Votavová Rock Point a.s.

Cena 3 990 Kč 4 828 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 490 Kč 4 223 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

29. 5. 2019, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: SEO pro e-commerce
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 990 Kč
4 828 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 490 Kč
  • Rok s GDPR - co jsme udělali špatně a co lze jednoduše změnit 2 490 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Firemní Instagram pro začátečníky 3 490 Kč
  • Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci 4 490 Kč
  • Školení: Obsahová strategie pro web 4 490 Kč
  • Školení: SEO pro e-commerce 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
  • Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení