Školení: Sociální média I - Dobrý web

Školení: Sociální média I

Pokud jste snad na sociální sítě ještě nenaskočili, je nejvyšší čas to napravit. Neobejdete se bez nich, ať jste firma nebo jednotlivec.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalmaterialy-2ucebna-skolenigarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Sociální sítě jsou již několik let nepostradatelnou součástí firemních marketingových strategií. Nezůstávejte pozadu a v rámci celodenního školení načerpejte informace o tom, jaké sociální sítě jsou používány v Česku i ve světě, kolik mají uživatelů a jaká je jejich sociodemografická profilace. Zjistíte, k čemu se hodí, jaká mají specifika a kam směřují. Ale hlavně, jak je využít pro firemní či osobnostní komunikaci. Vše s praktickými příklady, ukázkami a prostorem pro dotazy. 

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

  • Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
  • Jak vypadá český i světový Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin
  • Jaké jsou další sociální sítě a kam sociální sítě míří
  • Jaké jsou zásadní rozdíly mezi jednotlivými sítěmi 
  • Jak se sociální sítě (média) využívají pro firemní i osobnostní komunikaci
  • Co na sociálních sítích dělat a nedělat
  • Jak komunikovat, řešit stížnosti, krizové situace, trolly
  • Kam v marketingu patří sociální média a jak vše spojit s dalšími marketingovými nástroji
  • Platit či neplatit, něco k cestě od „earned“ k „paid“ 
  • Právní aspekty používání sociálních sítí, autorské právo zejména
  • Pravidla užívání sociálních sítí, čeho se vyvarovat a proč můžete kdykoliv přijít o účet
  • Kde získávat obsah pro sociální sítě, od textů až po fotky a videa
  • Jak tvořit lákavý obsah, který bude vyvolávat odezvy
  • Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony 
  • Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí 

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Český marketingový mix – které sociální sítě v Česku rozhodně nevynechávat
  • Počty uživatelů sociálních sítí v Česku i ve světě
  • Návrat chatovacích aplikací, další sociální sítě a vývoj v blízké budoucnosti
  • Charakteristické vlastnosti a zásadní rozdíly mezi Facebookem, Instagramem, Twitterem a Linkedinem
  • Jak využívat sociální sítě pro firemní komunikaci a osobnostní komunikaci
  • Základní funkčnost sociálních sítí – příspěvky, sdílení, lajkování, komentování, sledování
  • Pokročilejší funkčnost – newsfeed, timeline, filtrování, dosah, engagement 
  • Kolik příspěvků týdně/denně, jaké jsou ideální časy
  • Best practices a co naopak na sociálních sítích pokud možno nikdy nedělat
  • Zásady komunikace, řešení stížností, práce s pozitivními a negativními komentáři, krizová komunikace, trolling
  • Kam v celkovém firemním i osobnostním marketingu patří sociální sítě, jak vše spojit v jeden funkční celek 
  • Dá se na sociálních sítích fungovat bez placení? 
  • Reklama na sociálních sítích, připlácení za dosah, placení za získávání fanoušků
  • Než začnete něco publikovat – autorské a osobnostní právo 
  • Když už publikujete – na co si dát pozor s ohledem na Pravidla užívání jednotlivých sítí 
  • Sociální sítě nejsou vaše, jak s tím žít a proč je důležité mít něco vlastního 
  • Kde získávat a jak připravovat obsah – texty, fotografie, koláže, videa
  • Jak obsah tvořit, zejména tak, aby vyvolával odezvu
  • Desktop není všechno, pamatujte na mobilní uživatele
  • Nástroje pro správu sociálních sítí od zdarma až po placené, principy jejich fungování
  • Jak (a proč) monitorovat sociální sítě 
  • Dotazy a odpovědi

Osnova školení je orientační, pořadí se může měnit i přizpůsobovat aktuálnímu vývoji, ohledem na časté změny funkčnosti a možností. 

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Proč se video na výšku stává novým standardem
  • Jak propojit sociální sítě a firemní či vlastní webové stránky
  • Proč budete potřebovat influencery a fanoušky 
  • Proč se sociálních sítí nebát

 

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační či marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury a jedince, kteří se chtějí naučit využívat sociální sítě pro vlastní marketing nebo

Účastník školení by měl umět pracovat s internetovými prohlížeči, emailem, nebo mobilními aplikacemi. Nemusí mít založené firemní účty, ale měl by mít založený účet soukromý, alespoň proto, aby se v průběhu školení byl schopen dívat na příklady a zkoušet základní věci.

 

Cena 3 990 Kč 4 828 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 490 Kč 4 223 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

24. 1. 2019, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Sociální média I
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 990 Kč
4 828 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing 2 490 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 6 000 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení