Školení: Sociální média II - pro pokročilé - Dobrý web

Školení: Sociální média II - pro pokročilé

Staňte se mistry v práci se sociálními sítěmi a komunikaci na nich. Přestaňte se obávat, naučte se vše zvládat efektivně a rychle.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalmaterialy-2ucebna-skolenigarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Potřebujete sociální sítě pro vaši firmu či osobnostní marketing? Facebook, Linkedin, Twitter i Instagram mají mnoho společného, naučte se je zvládat jednotlivě, ale i jako fungující celek. Neobjevujte objevené, školení vás naučí účinné pracovní postupy, ukáže příklady, naučí využívat množství dalších pomůcek. 

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.


Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.

 

  • Jak funguje Facebook pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing 
  • Jak funguje Facebook pro péči o zákazníky
  • Jakým způsobem tvořit příspěvky na sociálních sítích
  • Jak funguje Instagram pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing
  • Jak funguje Twitter pro firemní a osobností komunikaci a marketing
  • Jak funguje Linkedin pro firemní a osobností komunikaci a marketing
  • Jak se nezbláznit z notifikací a nastavit efektivní workflow
  • Plánování příspěvků, kalendář, schvalování, publikování
  • Využití dalších nástrojů (WhatsApp, Buffer, IFTTT, cloud)
  • Vyhledávání a monitorování na sociálních sítích
  • Cesta k pochopení hashtagů a jejich zvládnutí
  • 40:40:20 aneb jaké složení příspěvků mít a kde je brát a proč recyklovat
  • Co se děje s příspěvky po zveřejnění 
  • Jak přistupovat k různým druhům zpětné vazby

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Nástroje Facebooku – Stránka, Osobní profil, Skupina, Událost, Příběhy
  • Facebook a péče o zákazníky – od komentářů k Messengeru 
  • Praktické tipy pro tvorbu příspěvků pro Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin
  • Pomůcky pro tvorbu příspěvků na sociálních sítích 
  • Nástroje Instagramu – profil, firemní profil, Příběhy, foto/video
  • Nástroje Twitteru – profil, seznamy
  • Nástroje Linkedin – Firemní profil, Osobní profil, Skupiny
  • Notifikace, sledování dění na vašich profilech, nastavení workflow a potřeba CRM 
  • Jak může vypadat publikační kalendář a procesy s tím spojené, praktické využití Google Docs
  • Jak publikovat, jaké nástroje je možné využít, jak schvalovat, jak lze nastavit workflow
  • WhatsApp jako účinný nástroj pro komunikaci s klientem 
  • Buffer a IFTTT coby nepostradatelný pomocníci pro automatizaci
  • Role cloudových úložišť, praktické tipy na využití 
  • Jak vyhledávat a monitorovat sociální sítě
  • Hashtagy a vše okolo. Pro Instagram nepostradatelné, pro ostatní diskutabilní
  • Kde získávat obsah pro sociální sítě, proč se držet pravidla 40:40:20 a v čem pomohou pomůcky jako RSS, Nuzzel či Feedly
  • Hledání atraktivního/oblíbeného obsahu – využití vyhledávačů a dalších nástrojů
  • Opakování příspěvků, recyklace obsahu
  • Kde brát obrázky, videa, animované GIFy
  • Proč je důležité si udržovat katalog obsahu, ale i katalog cizího obsahu
  • Jak řešit reakce na zveřejněné příspěvky, proč skrývat a nemazat a proč si vést složky na problematické fanoušky
  • Jak zacházet s pozitivními, neutrálními a negativními komentáři a příspěvky
  • Dotazy a odpovědi

Osnova školení je orientační, pořadí se může měnit i přizpůsobovat aktuálnímu vývoji, ohledem na časté změny funkčnosti a možností. 

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační či marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury a jednotlivce, kteří se chtějí naučit využívat sociální sítě pro vlastní marketing nebo se stát

Předpokladem je existence firemních účtů (ideálně na více sítích), včetně účtu soukromého, nebo alespoň pracovního, tak aby se v průběhu školení byl schopen dívat na příklady a zkoušet si uváděné příklady.

Cena 3 990 Kč 4 828 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 490 Kč 4 223 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

22. 11. 2018, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

21. 2. 2019, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Sociální média II - pro pokročilé
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 990 Kč
4 828 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing 2 490 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 6 000 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení