Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu - Dobrý web

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

Vyhněte se omylům a spekulacím a postavte design na pevných základech. Naučte se mluvit s uživateli a využívat získané poznatky ve všech fázích designu. Zjistíte, že empatie je nejlepším zdrojem inovací a kreativity. Navíc je to zábava!

Filip Ekl
UX Specialist

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má praktické zkušenosti s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů velkých ale i menších  webů.

ucebna-skolenilogo-experienceUmaterialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak dostat ono tajemné „UX“ do designu
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz
  • Rychlé a efektivní výzkumné metody, které skoro nic nestojí a zvládne je každý
  • Vytvářet jednoduché a srozumitelné persony
  • Stavět obsah a design na potřebách uživatelů
  • Testovat design s uživateli klasicky, na mobilech, vzdáleně i s oční kamerou

Vše si důkladně vyzkoušíte během praktických cvičení. Spát se nebude.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Uživatelský výzkum

  • Oblíbené kvalitativní metody a základy kvantitativního výzkumu
  • Kde a jak sehnat respondenty do výzkumu
  • Jak se na výzkum připravit
  • Jak vést výzkumné sezení
  • Jak výzkum vyhodnotit

Persony

  • Kdy se hodí a kdy ne
  • Jak uživatele segmentovat podle potřeb
  • Jednoduchá kostra persony

Informační architektura

  • Jak sestavit obsah webu podle uživatelských potřeb
  • Způsoby třídění informací
  • Časté chyby ve struktuře webu

Interakční design

  • Základy použitelnosti
  • Jak v designu využít poznatky z výzkumu
  • Jak pracovat s emocemi

Uživatelské testování

  • Co, kdy a jak testovat
  • Jak testovat strukturu, náčrtky, wireframy
  • K čemu se hodí oční kamera
  • Jak testovací sezení správně moderovat

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web, majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webu, majitele e-shopů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelský výzkum rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

  • Školení splnilo na 100% mé očekávání a rozšířilo mé znalosti v oblasti optimalizace webových stránek. Oceňuji vřelý přístup celého kolektivu Dobrého webu vč. kvalitního zázemí a organizace celého školení.

    Miroslav Kopecký Mirkop.cz
  • Děkuji za přínosné školení. Ačkoliv jsem již měl nějaké zevrubné znalosti o UX ze svojí praxe, školení mi ukázalo nové směry jakými se vydat a celkově mi pomohlo propojit mé znalosti do jednoho funkčního celku.

    Matouš Horáček KETNET s.r.o.
  • Školitel o tématu mluvil velmi jednoduše a srozumitelně, což jsme jako začátečníci na poli webové použitelnosti uvítali. Nic z toho, co jsme se dozvěděli, přitom nebylo banální. Utvrdili jsme se v tom, co děláme dobře, a máme spoustu námětů, na čem naopak ještě musíme zapracovat. Přínosnou částí školení byly především praktické úkoly, které nikomu nedovolily školení "prospat".

    Lenka Smyčková a Libor Procházka Vema, a. s.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

10. 1. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení